Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:21 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.
Overigens bij dat nummer wordt de bass wel erg versterkt. In de golden circle in de Arena was het toen net alsof er een laagvliegende helikopter over vloog. Nu ik niet in de circle stond hoorde ik hem beter.
Nee, we hebben op de weg naar de ingang rustig een halve liter water gedronken, en hadden beiden nog zo'n flesje in de tas (waarvan ik de laatste beetjes pas op de terugweg naar de auto op heb gedronkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je een token of een beker dan betaal je niets extra's. Kom je zonder, betaal je 50 cent meer voor je drinken.
Maar je hebt (minstens) drie uur niets gedronken dan?
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 juni 2023 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hitsquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfde
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hits
Die officiële live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelfquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://m.live.brucespringsteen.net/bsmobile.asp#show?show=31079
Lekker nagenieten
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraagquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Die officiële live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf
Jazeker. Sinds 2014 laat Springsteen ieder concert opnemen en officieel uitbrengen via deze webshop.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraag
Ik had er nog nooit van gehoord dat zoiets überhaupt bestond..
ik heb de 27 mei opnames ook gekocht en je hoort Bruce gewoon vallen tijdens "ghosts". In het echt niet zo meegemaakt (of verdrongen).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Die officiële live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf
Ah wat leuk! Ik heb er zin in!quote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
ik ga ook woensdag naar Düsseldorf. 2de keer dat ik Bruce daar ga zien na 2008. geluid was gewoon goed toen.
[quote]quote:
oh? Ik kreeg de kaartjes thuisgestuurd. Met kaartjes op de app heb ik nooit problemen gehad. Komt vast goed.quote:[ afbeelding ] Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef doeka het volgende:
hopelijk gaat alles goed met de ticketmaster app bij de ingang. heb namelijk een mobile ticket
Ik zag t. Ik hoop dat ik inmiddels gezond genoeg ben om erbij te zijn maar 185 euro is voor mij echt te gortig. Concerten zijn gewoon niet leuk meer op die manierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:11 schreef Peter88Online het volgende:
Wel weer een stukje duurder om in de front circle te staan: 185. Maar ja, ik zal het er wel weer voor over hebben.
Op ticketmaster bij extra info.quote:
Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Op ticketmaster bij extra info.
Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20
Ik wilde heel graag gaan, maar twijfel echt wel door de prijs.
Dit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Dat wordt maar even de ogen dicht als we Ideal openen.
Ik zat in de Arena op de 1e ring schuin voor het podium. Daar zou ik nu zonder problemen 123 euro voor willen betalen, prima plek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan.de baas
Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste
Dat alleen belooft wel iets, dus zin in
komt door de regenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste
Dat alleen belooft wel iets, dus zin in
Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergekquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Op ticketmaster bij extra info.
Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20
Ik wilde heel graag gaan, maar twijfel echt wel door de prijs.
Altijd de normale tickets ipv het voorste vak, ik vind dat wat prettiger dan zo'n feestvakquote:Op woensdag 1 november 2023 11:06 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.
Maar het regende niet hard genoeg!quote:
Als je daarvoor een week op vakantie kunt dan ben ik toch wel benieuwd wat voor vakantie. Dat zal geen reis rond de wereld zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergek
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:24 schreef beantherio het volgende:
Ik kreeg een mailtje over een pre-sale die morgen plaats gaat vinden.
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.
Ja ik krijg die ook altijd. Laatst nog tickets voor Underworld mee binnen gehengeld, voordat de concerten via de reguliere verkoop in no-time waren uitverkocht.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:24 schreef linebear het volgende:
Ben er ook bij. Front field was al uitverkocht
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkstquote:Op donderdag 2 november 2023 10:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.
Ja absoluut, gaat natuurlijk net zo vet zijn!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkst
Nou zo ‘gepersonaliseerd’ was die code nietquote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |