abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209465701
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:

De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:

Eerste twee nummers van het nieuwe album Western Stars, dat in het geheel op 14 juni verschijnt

pi_209465763
Wij proberen met onze groep ook pas tussen 16.30u en 17.30u op het Megaland terrein te zijn. Anders is het wel een hele lange tijd te overbruggen tot Bruce Springsteen.

Nadeel is wel dat rond dat tijdstip arriveren waarschijnlijk het drukste moment van de dag is.

Maar goed dat hou je nu eenmaal bij dergelijk grote evenementen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juni 2023 @ 17:47:37 #3
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209465957
Mojo zegt op facebook dat je een half liter flesje mee mag nemen door de warmte. Staat niets over doploos. En gratis bijvulpunten op het veld.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_209466074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:

Wel irritant dat je qua drinken alleen een doploos flesje water mee naar binnen mag nemen,
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:41 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209466411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Piles het volgende:

[..]
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209466529
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:37:06 #7
284411 crew  heywoodu
pi_209466570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
Ja denk ik ook wel, we zullen zien :P

En we hebben ons iets bedacht en gaan waarschijnlijk toch wat later, meer met 16u ongeveer als aankomsttijd. We hebben al drie van zijn shows gezien en kunnen er - Zeker met deze hitte - beiden wel mee leven als we wat verder naar achteren staan :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_209466646
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:45:31 #9
284411 crew  heywoodu
pi_209466673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
Dat komt ook wel goed, en ook als we niet zo ver naar voren komen gaan we het echt wel naar onze zin hebben. Veel te warm om ons heel druk te maken, dus rustig aan en op het gemakje genieten is het devies :D
pi_209470662
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:05 #11
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479935
Iemand die weet of er een live stream beschikbaar is?
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:21 #12
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 23:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
Veel plezier! :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juni 2023 @ 23:52:57 #13
284411 crew  heywoodu
pi_209483263
Was weer supergaaf _O_ _O_ _O_

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama _O-
pi_209483443
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
pi_209483518
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:

Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:03:52 #16
284411 crew  heywoodu
pi_209483538
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
pi_209483555
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:21:13 #18
284411 crew  heywoodu
pi_209483597
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:09 schreef densmee het volgende:

[..]
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Geen pendelbussen? :o

Die gingen van P6 wel en dat was ook prima geregeld!
  maandag 12 juni 2023 @ 01:27:56 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209483618
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 03:18:45 #20
284411 crew  heywoodu
pi_209483816
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
  maandag 12 juni 2023 @ 08:14:06 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209484482
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op ;(

En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 09:30:21 #22
284411 crew  heywoodu
pi_209485010
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Maar ook hele hordes mensen die ook als het concert volle bak bezig is zich overal tussen duwen naar de rand van het terrein, en dan een tijdje later zich met een tray bier (wat uiteraard constant over het bekertje heen klotst) zich overal weer tussendoor proberen te duwen. Sommigen gewoon met een vuist vooruit en echt hard duwend :')

Kansloos. Niks van gezegd natuurlijk, een klein stukje achter mij deed iemand dat wel en die kreeg bijna een vuist in zijn gezicht van zo'n opgefokt figuur _O-

Je merkt soms ook wel een beetje een hautaine houding van mensen die zichzelf de enige 'echte' fans achten. Die doen het dan overkomen alsof alléén de mensen die met een strakke blik naar voren élk zinnetje mee kunnen zingen fans zijn. Wat natuurlijk onzin is, want je hebt ook gewoon fans die vooral de grote hits kennen en leuk vinden, die hebben niet minder recht om er te zijn ofzo :D
pi_209485881
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Helemaal voorin was het juist muisstil op die rustige momenten.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2023 @ 11:35:25 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_209486333
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
Wie waren dat ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209486718
Was weer een fijne dag. Waren rond 4 uur op het terrein. Hadden de auto in Landgraaf gezet en met de fiets naar het terrein. Was supergoed idee.

Wachten was goed te doen. Mooi plekje vlakbij de hekken van Golden circle.

Tijdens voorprogramma (wat op zich ok was, maar had niet gehoeven) stonden er mensen naast ons alleen te ouwe hoeren. Dus maar snel opgeschoven. Verder weinig last van ouwehoerders gehad of drankhalers (zoals in de Arena).

Show was absoluut niks mis mee. Geen verrassingen, maar dat wisten we van te voren. Dus daar hoor je me niet over klagen. Als dit zijn laatste toer is, dan was gisteren een mooie afsluiter.
pi_209486723
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

Fantastic Negrito
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 12:50:03 #27
284411 crew  heywoodu
pi_209487118
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).

Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
pi_209487134
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
pi_209487335
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:51 schreef tompsv18 het volgende:
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 13:30:52 #30
284411 crew  heywoodu
pi_209487526
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef linebear het volgende:

[..]
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar ben na twee liedjes ofzo maar weer gaan zitten tot kwart over zeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')