abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209465701
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:



De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:

Eerste twee nummers van het nieuwe album Western Stars, dat in het geheel op 14 juni verschijnt

pi_209465763
Wij proberen met onze groep ook pas tussen 16.30u en 17.30u op het Megaland terrein te zijn. Anders is het wel een hele lange tijd te overbruggen tot Bruce Springsteen.

Nadeel is wel dat rond dat tijdstip arriveren waarschijnlijk het drukste moment van de dag is.

Maar goed dat hou je nu eenmaal bij dergelijk grote evenementen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juni 2023 @ 17:47:37 #3
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209465957
Mojo zegt op facebook dat je een half liter flesje mee mag nemen door de warmte. Staat niets over doploos. En gratis bijvulpunten op het veld.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_209466074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:

Wel irritant dat je qua drinken alleen een doploos flesje water mee naar binnen mag nemen,
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:41 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209466411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Piles het volgende:

[..]
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209466529
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:37:06 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209466570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
Ja denk ik ook wel, we zullen zien :P

En we hebben ons iets bedacht en gaan waarschijnlijk toch wat later, meer met 16u ongeveer als aankomsttijd. We hebben al drie van zijn shows gezien en kunnen er - Zeker met deze hitte - beiden wel mee leven als we wat verder naar achteren staan :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209466646
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:45:31 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209466673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
Dat komt ook wel goed, en ook als we niet zo ver naar voren komen gaan we het echt wel naar onze zin hebben. Veel te warm om ons heel druk te maken, dus rustig aan en op het gemakje genieten is het devies :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209470662
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:05 #11
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479935
Iemand die weet of er een live stream beschikbaar is?
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:21 #12
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 23:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
Veel plezier! :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juni 2023 @ 23:52:57 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209483263
Was weer supergaaf _O_ _O_ _O_

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209483443
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Was weer supergaaf _O_ _O_ _O_

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama _O-
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
pi_209483518
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Was weer supergaaf _O_ _O_ _O_

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama _O-
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:03:52 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209483538
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209483555
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:21:13 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209483597
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:09 schreef densmee het volgende:

[..]
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Geen pendelbussen? :o

Die gingen van P6 wel en dat was ook prima geregeld!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 12 juni 2023 @ 01:27:56 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209483618
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 03:18:45 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209483816
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 12 juni 2023 @ 08:14:06 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209484482
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op ;(

En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 09:30:21 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209485010
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
Maar ook hele hordes mensen die ook als het concert volle bak bezig is zich overal tussen duwen naar de rand van het terrein, en dan een tijdje later zich met een tray bier (wat uiteraard constant over het bekertje heen klotst) zich overal weer tussendoor proberen te duwen. Sommigen gewoon met een vuist vooruit en echt hard duwend :')

Kansloos. Niks van gezegd natuurlijk, een klein stukje achter mij deed iemand dat wel en die kreeg bijna een vuist in zijn gezicht van zo'n opgefokt figuur _O-

Je merkt soms ook wel een beetje een hautaine houding van mensen die zichzelf de enige 'echte' fans achten. Die doen het dan overkomen alsof alléén de mensen die met een strakke blik naar voren élk zinnetje mee kunnen zingen fans zijn. Wat natuurlijk onzin is, want je hebt ook gewoon fans die vooral de grote hits kennen en leuk vinden, die hebben niet minder recht om er te zijn ofzo :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209485881
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
Helemaal voorin was het juist muisstil op die rustige momenten.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2023 @ 11:35:25 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_209486333
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
Wie waren dat ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209486718
Was weer een fijne dag. Waren rond 4 uur op het terrein. Hadden de auto in Landgraaf gezet en met de fiets naar het terrein. Was supergoed idee.

Wachten was goed te doen. Mooi plekje vlakbij de hekken van Golden circle.

Tijdens voorprogramma (wat op zich ok was, maar had niet gehoeven) stonden er mensen naast ons alleen te ouwe hoeren. Dus maar snel opgeschoven. Verder weinig last van ouwehoerders gehad of drankhalers (zoals in de Arena).

Show was absoluut niks mis mee. Geen verrassingen, maar dat wisten we van te voren. Dus daar hoor je me niet over klagen. Als dit zijn laatste toer is, dan was gisteren een mooie afsluiter.
pi_209486723
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

:T
Fantastic Negrito
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 12:50:03 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209487118
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

:T
Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).

Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209487134
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
pi_209487335
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:51 schreef tompsv18 het volgende:
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 13:30:52 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209487526
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef linebear het volgende:

[..]
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar ben na twee liedjes ofzo maar weer gaan zitten tot kwart over zeven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 12 juni 2023 @ 14:02:33 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209487907
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:14 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op ;(

En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Ging prima, Arriva had de poortjes opengegooid dus konden zo de trein in en die reed binnen 5 minuten weg.
pi_209488111
Iemand toevallig gisteren op P8 geparkeerd? Moet daar dit weekend voor Pinkpop zijn en heb geen idee waar het ligt ten opzichte van het festivalterrein.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 14:47:14 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209488391
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand toevallig gisteren op P8 geparkeerd? Moet daar dit weekend voor Pinkpop zijn en heb geen idee waar het ligt ten opzichte van het festivalterrein.
Niet daar geparkeerd, maar om eventueel wat zorgen weg te nemen: de bewegwijzering naar Px begon al op een kilometer of 40 van Landgraaf en was uitstekend op orde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 12 juni 2023 @ 14:50:00 #34
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209488414
Geweldig genoten weer! Dit keer stond niet in zoals in Amsterdam in de Golden Circle, maar alsnog wel een redelijke plek. Landgraaf blijft wel een uithoek en alles eromheen is wel chaotisch (parkeren, files in en buiten Landgraaf), maar als concert was het grote pluspunt dat het geluid nu veel beter was dan in de Arena. Waardoor alles beter overkwam. Bruce was weer ontzettend goed op dreef. Candy's Room was een leuke verrassing.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 15:05:34 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209488549
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Peter88Online het volgende:
Geweldig genoten weer! Dit keer stond niet in zoals in Amsterdam in de Golden Circle, maar alsnog wel een redelijke plek. Landgraaf blijft wel een uithoek en alles eromheen is wel chaotisch (parkeren, files in en buiten Landgraaf), maar als concert was het grote pluspunt dat het geluid nu veel beter was dan in de Arena. Waardoor alles beter overkwam. Bruce was weer ontzettend goed op dreef. Candy's Room was een leuke verrassing.
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt top :o

Tuurlijk, je rijdt uiteindelijk vrij langzaam het terrein op, maar écht langzaam rijden gebeurde pas toen we de weg af gingen en tussen de weilanden zaten, en de auto's werden ook in strak tempo neergeploft op een plekje door drie regelaars tegelijk (één voor links/rechts, één om je plek te wijzen en één om te seinen tot hoever je door kon rijden).

Niks ten nadele van Candy's Room, want tof nummer, maar een verrassing was het toch niet? Staat zelfs op de gemiddelde setlist van de tour :P
https://www.setlist.fm/st(...)e.html?tour=63dfaea3
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 12 juni 2023 @ 15:24:53 #36
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209488716
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 15:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt top :o

Tuurlijk, je rijdt uiteindelijk vrij langzaam het terrein op, maar écht langzaam rijden gebeurde pas toen we de weg af gingen en tussen de weilanden zaten, en de auto's werden ook in strak tempo neergeploft op een plekje door drie regelaars tegelijk (één voor links/rechts, één om je plek te wijzen en één om te seinen tot hoever je door kon rijden).

Niks ten nadele van Candy's Room, want tof nummer, maar een verrassing was het toch niet? Staat zelfs op de gemiddelde setlist van de tour :P
https://www.setlist.fm/st(...)e.html?tour=63dfaea3
In Nederland was Candy's Room tijdens deze tour nog niet gespeeld. Dus daarin was het wel een verrassing.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_209490815
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).

Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield? :?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 18:27:39 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209490825
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield? :?
Iets met dat hij van bijna iedereen houdt, maar niemand kan van iedereen houden, dus zeggen dat je echt van iedereen houdt is bullshit, en bullshit willen we niet, en toen iets met een liedje over bullshit. Deze, gok ik dan.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209495429
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
pi_209495564
Wij zijn zondag ook met een grote groep geweest.

Eigenlijk één grote irritatie totdat hij begon en daarna was alle irritatie vergeten en verdwenen. O+

We waren - in onze beleving - ruim op tijd vertrokken in West-Brabant (rond 14.00u) maar we hadden vanaf Eindhoven al continu file. Daarna nog ruim een half uur lopen vanaf P4 naar de ingang, en een uur in de rij staan voor wat munten en nog eens een uur om überhaupt aan eten te komen.

We hadden Golden Circle tickets en omdat we door alle vertraging zo laat pas naar ons vak gingen konden we heel die Golden Circle niet vinden! Dat was uitermate slecht aangegeven, en de communicatie van het personeel dat er rond liep was ook ronduit matig.

Maar eenmaal in de Golden Circle aanbelandt en Bruce begon te spelen was dus alle irritatie verdwenen en hebben we eigenlijk de rest van de avond alleen maar genoten.

Op de terugweg zijn we tijdens zijn toegift vertrokken, en hebben we aardig doorgestapt naar P4 waardoor we binnen no-time weer thuis waren (heenweg ruim 3 uur over gedaan tot binnenkomst, naar huis binnen 2 uur).

Kortom, terugkijkend ben ik overwegend positief over deze avond. Bruce Springsteen zelf is natuurlijk altijd al ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 08:34:09 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209495584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijk :o

Daarna wel wat minder, maar daarna werden ook een aantal minder grote hits gespeeld, en ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat zeker de helft van de aanwezigen (waaronder ik) niet élk liedje kent en vooral met de meer recente dingen wat minder bekend is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 08:37:16 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209495606
Overigens snap ik nog steeds het hele punt van die retourtokens niet. Ik heb hem nog (kreeg je bij de ingang in je hand gedrukt), maar heb weinig zin om er nog voor naar Landgraaf te gaan nu.

Laat mensen bij zo'n evenement gewoon in de rij gaan staan voor een interactie die ongeveer als volgt loopt:

Bezoeker: "Ik wil graag een cola."
Verkoper: "Ok, dat is dan 5 euro."
Bezoeker: "Alstublieft.
Verkoper: "Danku, hier is uw cola."
Bezoeker: "Bedankt, fijne avond."

In plaats van dat gekut met tokens en muntjes en halve muntjes en bekertjes inleveren en wisseltrucs en dingen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209495671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijk :o

Daarna wel wat minder, maar daarna werden ook een aantal minder grote hits gespeeld, en ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat zeker de helft van de aanwezigen (waaronder ik) niet élk liedje kent en vooral met de meer recente dingen wat minder bekend is.
Opeens gingen alle telefoons omhoog bij Born in the USA.

Tuurlijk kent niet iedereen alle nummers. Maar viel gewoon op :)
pi_209495680
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens snap ik nog steeds het hele punt van die retourtokens niet. Ik heb hem nog (kreeg je bij de ingang in je hand gedrukt), maar heb weinig zin om er nog voor naar Landgraaf te gaan nu.

Laat mensen bij zo'n evenement gewoon in de rij gaan staan voor een interactie die ongeveer als volgt loopt:

Bezoeker: "Ik wil graag een cola."
Verkoper: "Ok, dat is dan 5 euro."
Bezoeker: "Alstublieft.
Verkoper: "Danku, hier is uw cola."
Bezoeker: "Bedankt, fijne avond."

In plaats van dat gekut met tokens en muntjes en halve muntjes en bekertjes inleveren en wisseltrucs en dingen.
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 09:07:21 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209495795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:48 schreef linebear het volgende:

[..]
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijk :+ ).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2023 @ 11:12:17 #46
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209496825
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijk :+ ).
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.

Zo is het tegenwoordig bij ieder concert waar ik de laatste tijd kom.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 11:17:22 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209496869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.

Zo is het tegenwoordig bij ieder concert waar ik de laatste tijd kom.
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren :') ) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?

We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2023 @ 11:22:22 #48
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209496917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren :') ) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?

We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
Klopt. Die token is in feite je eerste beker.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:21:00 #50
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209502051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.

Overigens bij dat nummer wordt de bass wel erg versterkt. In de golden circle in de Arena was het toen net alsof er een laagvliegende helikopter over vloog. Nu ik niet in de circle stond hoorde ik hem beter.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')