Ik was de laatstequote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:19 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen, ben daar geen held in en duurt te lang bij mij.
Dat is het excuus van deze eeuw.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Er staat nog steeds een ding in de sluis. Marciano denkt dat er te weinig personeel is.
Heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het bij de 300ste moet. Vandaar dat ik dacht dat ik moest openen.
Doodeng stroom en water, ik zou goed uitkijken daar met die prutsert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe krijg soms stroom als ze het water aan raakt. Daarom zorgt Erik er nu voor dat het stroomblok niet op de grond ligt maar hoger. Zo iets is het.
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doodeng stroom en water, ik zou goed uitkijken daar met die prutsert.
Dat dus, hij denkt idd alles te kunnen en verstand van te hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.
Dat schrijf ik toch ook? Proberen is goed maar als een ander hem zegt dat er een grote vlam uit kwam dan is het zinloos. Zo ook met het zwembad legen, Brenda werd daar erg kwaad over en terecht. Hij is gewoon stronteigenwijs en dat siert hem dan weer niet. Ik ben ook voor repareren voor je iets weg gaat gooien maar je kunt daar ook in doorschieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
Niemand repareert daar verder iets, er zijn ook wel dingen gelukt met repareren of lijmen. Dus ik denk dat hij dan alles zal proberen. Hij is iemand die vindt dat je eerst moet kijken of je iets kunt repareren, voordat je het weggooit. Een nobel streven
Marciano is een pietje precies soms op het vervelende af maar ja ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:44 schreef Varen het volgende:
Jasper moet Marciano zijn t shirt uittrekken 😁 en uitkijken voor zijn haar
Ja helemaal mee eens en goed dat je het benoemt!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
Wat ontwikkelen van vaardigheden aangaat, zijn er wel meer bewoners die dingen zelf zijn gaan doen en daar lol in hebben. Het koken wordt steeds lekkerder en gezonder, de naaimachine heeft ervoor gezorgd dat er bewoners kleding zijn gaan maken of repareren. Nog niet goed, maar het zijn ook geen coupeusesJappie en marciano hebben al heel wat dingen in elkaar geknutseld, is ook niet zo goed als een timmerman het zou doen, maar ze doen het inmiddels wel en hebben er lol in. Erik lijmt alles wat los is en probeert dingen te repareren, soms lukt dat, soms niet.
Het leek of ze hem troostte. Ik ving wat woorden opquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:50 schreef Chanel5 het volgende:
mori en ima smoezen in de keuken
versta er geen woord van en weet ook niet waarover het gaat
en dat ie zich van iemand niets moest aantrekken ???? maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Het leek of ze hem troostte. Ik ving wat woorden op
Het is niets dat iedereen geld heeft maar ze willen allemaal wat bestellen en je moet daar als manager bij zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Moraima heeft het wel gehad op het kantoor... Wendy zoekt oorbellen
toen de föhn helemaal open was zat hij met een schroevendraaier aan de aan en uit knop en kreeg een schok. Bleek dat hij de stekker van de föhn in de stekkerdoos had gedaan ipv van de soldeerboutquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is daar volgens mij best wel warmquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Moraima heeft het wel gehad op het kantoor... Wendy zoekt oorbellen
Ik zit gewoon nu weer te lachen, dat was prachtigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
toen de föhn helemaal open was zat hij met een schroevendraaier aan de aan en uit knop en kreeg een schok. Bleek dat hij de stekker van de föhn in de stekkerdoos had gedaan ipv van de soldeerbout
Inderdaad ik denk ook dat hij mazzel had qua schok en dat ie goede rubbere zolen heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nu weer te lachen, dat was prachtig
Ik lach ook alleen omdat het goed gegaan isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad ik denk ook dat hij mazzel had qua schok en dat ie goede rubbere zolen heeft.
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lach ook alleen omdat het goed gegaan is
Ook wel eens zoiets doms gedaan (schakelaar vervangen, in de haast stekker er niet uit). Kreeg een schok en de stop sloeg eruit. Ik schrok vooral, verder niks aan de handquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?
Ik heb geen flauw idee of het enkel een kleine schok kan zijn, of niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?
Imi en moira waren aan het smoezen in de keuken, ze stelde hem gerust??? en ik zie net Roepert in de stoel zitten en Imi loopt naar buiten, ik denk dat er iets niet lekker zit tussen die twee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
Zie ik daar enige irritaties tussen Imma en Rupi?
Ze plonst er flink op losquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:25 schreef Varen het volgende:
Janet zwemt aan een touwtje, maar ze spettert. Touwtje wordt verplaatst
Klopt, maar aan stroom knutselen kan dodelijk zijn. Dat is het verschil met het knutselen van anderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
Wat ontwikkelen van vaardigheden aangaat, zijn er wel meer bewoners die dingen zelf zijn gaan doen en daar lol in hebben. Het koken wordt steeds lekkerder en gezonder, de naaimachine heeft ervoor gezorgd dat er bewoners kleding zijn gaan maken of repareren. Nog niet goed, maar het zijn ook geen coupeusesJappie en marciano hebben al heel wat dingen in elkaar geknutseld, is ook niet zo goed als een timmerman het zou doen, maar ze doen het inmiddels wel en hebben er lol in. Erik lijmt alles wat los is en probeert dingen te repareren, soms lukt dat, soms niet.
erg is dat toch, even gekeken en ten eerste kan ik het niet volgen en ten tweede hoorde ik al weer tig keer ikikikikikikikikikikikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes![]()
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotstquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Babbel moet lekker naar huis toegaan. Ze is een snitch. Lekker met Martijn (ciao,ciao) naar Ibiza gaan ofzo.
Ze speelt gewoon het spel...Doet Isaac ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Judiwi het volgende:
Babet zit nu te regelen met de droeftoeters dat ze Isaac tegen Rupert willen bij de volgende eliminatie.
Wat een smerig wijf. Bah bah
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee wegquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut wordt de hand boven het hoofd gehouden van de febo?
Ja, daar hebben ze een ICD geïmplanteerdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik rechts nu een pacemaker zitten? (ik weet van zijn hartproblemen)
Sas en Bern zeiden eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil lieten zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Doet ze zelf ook niet, maar heeft ze of niet door of speelt het superslim smerigquote:
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.quote:
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee weg
Ja die doet er opvallend veel moeite voor om de komende eliminatie niet op de stip te komen. Walgelijk zoals ze zich overal aan het inlikken is (mensen waar ze zoveel commentaar op had)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes![]()
Toch lijkt het of ze haar wel in de gaten hebben, als je de commentaren hoort en hier leest.... alleen doen ze er niets meequote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotst
ik denk dat ze haar echt wel doorhebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
Ah ok. Maar dan moet ze er niet al te lang mee wachten, er zijn er steeds meer die Babs doorhebben, als ze Babs gebruikt om uitgerekend de lui die haar doorhebben weg te spelen is de kans groot dat Babs op een bepaald moment een grotere aanhang bij elkaar lult dan Sas kan vinden om Babs er nog uit te spelen..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
Zij zit er ook om te winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)
Dat kun je toch wel aanvoelen als ze zegt dat ze voor 1500 euro kleding koopt en dat met een maandsalaris van een vacinatie medewerker. Iets klopt er niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.
oh dat klopt zonder meer, ik bedoelde alleen te zeggen dat we de komende weken/maanden heel andere kanten van de bewoners zullen gaan zienquote:
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil liet zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.
en reken maar dat dat is blijven hangen bij Sas, Dat Babette in je gezicht poeslief en aardig kan doen maar achter je rug om lult.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.
Wat je nu ziet is de Bern in de loods. Daarbuiten kennen we hem nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af als ik deze Bern zie: welke is de écht, wie is hij?
De leraar die kinderen moet helpen als ze gepest worden, maar zelf achter gaat zitten janken over Jeff en zei dat hij bang voor hem was?
Staat hij nu op en gaan we nu de échte bern zien, die ook tegengas gaat geven als Sas weer eens haar nukken heeft. Die man is niet te peilen. Wie is Bern?
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me echt te verbazen over deze Bern.
De enige keren dat hij zich heeft laten horen was tijdens zijn cabaretdingen en als hij een of andere quiz presenteerde....
Waar je ook las vond iedereen hem maar een 'slappe lul die zijn bek niet open durfde te trekken tegen Sasha'...
Hoe kan iemand zich 9 maanden 'verborgen' houden.... en is dit nu een opmaat naar manager zijn volgende maand????
Ik begrijp het werkelijk niet (was hij maar vanaf het begin geweest zoals hij nu is, want ik vind hem zo geen onprettig iemand )
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.
Heb hem wel meer in gesprek gezien en dat hij op een normale manier pratenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.
Niet in het begin, dat deed hij tot het vertrek van Jeffrey (om en nabij).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem wel meer in gesprek gezien en dat hij op een normale manier praten
Ik heb het vermoeden dat hij in het begin bij Sas heel zorgvuldig en weloverwogen zijn woorden koos en daarom zo sloom praten.
en dit nog een paar maanden........ pfffffffff je moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou ik ben er al weer zat van, deze streams kunnen me niet boeien. Mag echt wel wat gebeuren, zoemer en lange opdracht ofzo, maar dit is mij te saai
Ik kijk al steeds minder en minder en hier is ook weinig te melden, elke dag hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dit nog een paar maanden........ pfffffffff je moet er niet aan denken
waarom zou hij ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet in het begin, dat deed hij tot het vertrek van Jeffrey (om en nabij).
Benieuwd of hij tegen Sasha zich nu ook gaat laten horen.
Hij is momenteel gewoon lekker chill en dat merk je gewoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij ?
Ze hebben er zelf niet echt een probleem mee hoe ze met elkaar omgaan.
Ja, de sfeer is totaal anders dan een paar dagen terug.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is momenteel gewoon lekker chill en dat merk je gewoon.
Alsof ze dat goed gaan vinden, die spoort hem ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil vragen of ze naakt mag zonnebaden...
Leuker vind ik. Relaxter. Gezellig potje kaarten nuquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de sfeer is totaal anders dan een paar dagen terug.
Aandacht..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze dat goed gaan vinden, die spoort hem ook niet helemaal.
Vakantieparadijs alielaloodsie zo houden ze het nog wel drie maanden volquote:
En hij gaat bij mensen hun kop eraf trekken (Isaac).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef engine het volgende:
Ciano vraagt of Isaac vertelt heeft dat hij bij Babette geslapen heeft. Isaac is ineens heel zenuwachtig
Ja stoere praatjes weerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
En hij gaat bij mensen hun kop eraf trekken (Isaac).
Nou dat gaat mooie beelden opleveren. Succes verzekerd...
Geen idee???quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Willen ze ('achter') Bern nu naar voren schuiven als de potentiële winnaar na het vertrek van Jeffrey???
Iemand die populair moet gaan worden, zodat 'men' wil dat hij gaat winnen???
Het doet me denken aan Hiske bij Utopia, in mijn ogen ook nooit opvallend aanwezig, maar wel ineens de winnaar.
en deze RLS is ook niet te vergelijken. Er wordt niet gestemd door kijkers/streamers wie er uit moet, of mag blijven of winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee???
Lijkt mij erg vergezocht???
Een bron op twitter, nou dan zal het wel waar zijn..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens een bron op twitter is Zoë de winnaar
zo benieuwd of dat klopt en vooral ookm hoe diegenedat dan al weet
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een bron op twitter, nou dan zal het wel waar zijn..
En dat is wie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zit
Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Willen ze ('achter') Bern nu naar voren schuiven als de potentiële winnaar na het vertrek van Jeffrey???
Iemand die populair moet gaan worden, zodat 'men' wil dat hij gaat winnen???
Het doet me denken aan Hiske bij Utopia, in mijn ogen ook nooit opvallend aanwezig, maar wel ineens de winnaar.
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.
oeh dat weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??
Enkel met hulp van k5, wel goedkoop, ze kunnen dan gewoon 850 euro overmaken, 'gefeliciteerd met 8 ton Zoe!'quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Enkel met hulp van k5, wel goedkoop, ze kunnen dan gewoon 850 euro overmaken, 'gefeliciteerd met 8 ton Zoe!'
gewoon doen en dan draait de camera vanzelf wegquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens een andere bron zou Jeffrey winnen, is ook niet uitgekomenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
maar als die persoon gelijk heeft... dan ben ik gewoon nieuswsgierig naar de bron
uiteraard een hoop bronnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens een andere bron zou Jeffrey winnen, is ook niet uitgekomen
Mensen zeiden dat het heel saai zou worden door vertek Jeff.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
1 persoon dan op 1 persoon, ik zie verder niemand opbloeien of ietsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mensen zeiden dat het heel saai zou worden door vertek Jeff.
Heb toen aangegeven dat het best eens zou kunnen zijn dat mensen opener zouden kunnen worden, door het vertrek. Er heerste een cultuur van beter niks zeggen.
Bijv., Bern had al aangegeven dat hij erg op zijn hoede was voor de haviksogen van Jeff. Dat Jeff heel erg op Bern zat te letten op foutjes waar Jeff hem dan op kon pakken. Dat onheimische gevoel is weg en dat doet Bern goed, is nu veel vrolijker en opener. Kun je nagaan wat een inpakt 1 persoon op een groep kan hebben.
Dan is Bern wel een hele grote zielepiet en angsthaas. Hij durft Sas niet eens wat terug te zeggen, laat zich afblaffen door haar. Het is een spel om elkaar weg te spelen en er wordt vuil gespeeld, geroddeld, maar het gaat om nu nog ruim 8 ton. Het lijkt wel een vakantieparadijs, maar dat is het natuurlijk niet. Ik zou Ber het advies willen geven een assertiviteitscursus te volgen en te leren voor zichzelf op te komen. Ik vind het echt geen onaardige jongen, maar er zit niets bijquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb toen aangegeven dat het best eens zou kunnen zijn dat mensen opener zouden kunnen worden, door het vertrek. Er heerste een cultuur van beter niks zeggen.
Bijv., Bern had al aangegeven dat hij erg op zijn hoede was voor de haviksogen van Jeff. Dat Jeff heel erg op Bern zat te letten op foutjes waar Jeff hem dan op kon pakken. Dat onheimische gevoel is weg en dat doet Bern goed, is nu veel vrolijker en opener. Kun je nagaan wat een inpakt 1 persoon op een groep kan hebben.
De sfeer is gewoon beter..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgt
[..]
1 persoon dan op 1 persoon, ik zie verder niemand opbloeien of iets
Je ziet dynamiek veranderen als er een deelnemer weggaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
dat zie ik niet, de energie lijkt weg en niemand zegt meer hardop wat hij denkt bv in een discussie met of over hemquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
De sfeer is gewoon beter..
Op een paar mensen na wilde iedereen hem er uit hebben....
Ben wel benieuwd of er iets verandert in de kijkcijfers van tv volgende weekquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat opbloeien van Bern. Je moet Jeff ook niet groter maken dan wat hij was daar natuurlijk. Ik vind het nu gewoon bloedsaai en dat is geheel volgens mijn voorspelling. Dit gaat kijkers kosten in the end, je gaat dat in de loop van volgende week merken....
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zie ik niet, de energie lijkt weg en niemand zegt meer hardop wat hij denkt bv in een discussie met of over hem
maandag komt de gele kaart van Zoe in de afleveringen, zal dinsdag zijn vertrek wel komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat opbloeien van Bern. Je moet Jeff ook niet groter maken dan wat hij was daar natuurlijk. Ik vind het nu gewoon bloedsaai en dat is geheel volgens mijn voorspelling. Dit gaat kijkers kosten in the end, je gaat dat in de loop van volgende week merken....
Ik zie/hoor er maar een paar flink roddelen of een mening geven en ook veel die luisteren maar niet reageren.. En sommigen gewoon hun gang gaan en iedereen latenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
Jeffrey was recht op de man af en nu zijn ze weer allemaal in het roddelcircuit terechtgekomen, in elkaars gezicht leuk lief en aardig maar achter elkaars rug om.... pfff
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
Jeffrey was recht op de man af en nu zijn ze weer allemaal in het roddelcircuit terechtgekomen, in elkaars gezicht leuk lief en aardig maar achter elkaars rug om.... pfff
Zit vanaf zijn stoel te schreeuwen dat Eddy/Babbet een stift voor hem moet pakken. Loop lekker zelf naar boven..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:27 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij verveelt Marciano zich te pletter, roept alsmaar, wil van alles, vroeg al medebewoners of ze met hem willen spelen enz.
Ook toen jeff er was, was t saai.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe is nu een spel aan het voorbereiden..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper weer druk aan het trainen met Isaac en de rest zit te genieten in de zon,
Ik denk dat hij mss opbloeit als Sas weg is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:35 schreef freaky40 het volgende:
En de opmerking dat de sfeer nu verbeterd is en dat Bern 'opbloeit' komt over algemeen van de ant-Jeff adepten hier, need I say more...
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitterquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mirthe is nu een spel aan het voorbereiden..
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitter
Dacht even en het is Commentaar Op Twitter COT ipv COS
Dat gebeurde net zo goed toen Jeff er ook in zat Babette met name was al dagen bezig met roddelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
O leuk hebben ze wat te doen. Ze moeten zichzelf toch maar zien te vermakenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:02 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Ik had begrepen dat het voor vandaag was..Iets met pijlen en poolspel.
Heb je iig weer ff iets te vegenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitter
Dacht even en het is Commentaar Op Twitter COT ipv COS
Mij te warm om te vegenquote:
misschien is hij wel zo als hij nu in de loods is. Gewoon een rustige man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mss opbloeit als Sas weg is.
Ik vind het best een toffe gast, houdt rekening met zijn vriendin is niet iemand die de boel op stelten zet maar dat is ook niet nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo als hij nu in de loods is. Gewoon een rustige man.
Volgens mij heeft ze genoeg van zijn claimgedrag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ligt het nu aan mij of doet Babette de laatste dagen meer kortaf tegen Marciano. Viel mij gisteren ook al op
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en pratenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze genoeg van zijn claimgedrag.
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en praten![]()
dus overdag kan ze dan weer net doen alsof dit niet waar is en zich inlikken bij de andere bewonersen stoer doen alsof ze hem helemaal niet zo leuk vindt.
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en praten![]()
dus overdag kan ze dan weer net doen alsof dit niet waar is en zich inlikken bij de andere bewonersen stoer doen alsof ze hem helemaal niet zo leuk vindt.
hij zal bedoelen dat ze alleen geknuffeld hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeft![]()
Ik weet niet wat klopt.
Ach zo, dat wist ik niet maar ik geloof jullie meteen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop.
Dat denk ik dus ook. Gewoon een rustig type, die af en toe de bloemetjes buiten zijn als hij zich ontspannen en relaxte voelt. (Dit is van mij wel een aanname, naar aanleiding wat hij heeft zitten vertellen over zijn vakanties.)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
O echt, ze slapen samen in een bed? Wat een raar gedrag is dat dan om overdag zo te doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
👍quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het best een toffe gast, houdt rekening met zijn vriendin is niet iemand die de boel op stelten zet maar dat is ook niet nodig.
Ik zie liever 1000x iemand die is zoals Bern dan iemand die is zoals Jeff
Dat denk ik zeker, maar Sas doet vaak niet leuk...en daar wil hij mss zeker in de loods . Niet teveel op reageren...je ziet hem soms naar haar kijken met een blik. Dat hij het niet leuk vindt sommige reactiesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ff hierop terugkomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een heel gezellig potje klaverjassen gekeken met Bern, Sasha, Moraima en Babettequote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Ze liggen te zonnen, en daar heb je wel de gehele dag mee besproken.
Mijn gedachte van "met weinig middelen leuke dingen doen" schuif ik bij deze aan de kantquote:
Nou Sas,Erik ,Mirthe Janet of eunice halen dat echtcwel verteld als dat zo was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeft![]()
Ik weet niet wat klopt.
Beste portie weerquote:
Een hoop geld zegquote:
Nou, het was zelfs in de uitzending dat ze samen sliepen maar misschien bedoelt Marcia met samen slapen seks hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou Sas,Erik ,Mirthe Janet of eunice halen dat echtcwel verteld als dat zo was.
Geef ze pasta met een saus, en ze eten het.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:40 schreef Verida het volgende:
Het eten is weer lekkerJe hoort eigenlijk nooit iemand klagen.
En ze maken nog steeds lekker veel, dus mensen die een tweede keer willen opscheppen kunnen dat mooi doen
Volgens mij eten ze alles wel met smaak als er gekookt is ..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze pasta met een saus, en ze eten het.
Ze hebben nog niet eens geld voor eten en drinkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat verstond ik, maar een ander hoorde 1000.
Blijft best veel voor wat eten en drinken.
Marciano smeekte iedereen om geld voor iets voor de poolparty, Erik ging niet zomaar akkoord, denkt iets van de strobalen te kunnen maken, maar dat lukt niet, hij gaat toch akkoord.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens geld voor eten en drinken
DIt betalen ze van hun eigengeld die 800 euroquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens geld voor eten en drinken
Ze is het niet eens met dat geld, maar de echte reden zou kunnen zijn dat zij nu de enige is en een discussie kan voeren wat ze heel graag doet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Marciano gaat in het vervolg Babette ook zakelijk behandelen![]()
Hij bespreekt met haar de dingen anders dan met anderen.
Met Babette kan je niet praten ze moet en zal gelijk hebben.
Niksquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
Trouwens wat zit er in K3 ? Eeen walkin-closet?
De poolparty is niks zonder eten en drinken geld voor dat hebben ze niet van die 800¤ mag geen eten en drinken gekocht worden of x 25quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt betalen ze van hun eigengeld die 800 euro
Dat is waar, misschien krijgen ze volgende week wel een giga opdrachtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De poolparty is niks zonder eten en drinken geld voor dat hebben ze niet
Welk toneelstukje?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:04 schreef Limbus het volgende:
Zoë zat weer bij Isaac, maar dat gesprek mogen we natuurlijk niet volgen, maar wel dat toneelstukje van gisteren bij de kas
Die kamer moest leeg gemaakt worden en is verboden toegangquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !? Je kunt binnendoor van K3 naar K4 ... tis maar een gedachte
Ja voor deur bij de trap welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die kamer moest leeg gemaakt worden en is verboden toegang
Volgens mij probeerde Zoe daar alvast dingen voor weg te zetten, maar dat is alweer genakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De poolparty is niks zonder eten en drinken geld voor dat hebben ze niet van die 800¤ mag geen eten en drinken gekocht worden of x 25
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !? Je kunt binnendoor van K3 naar K4 ... tis maar een gedachte
Dat heeft geen zin.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel mocht het zo zijn dan pas volgend jaar.
Natuurlijk wel, mensen hebben een jaar gekeken, en dan is het gewoon onverstandig om naadloos door te gaan met nieuwe bewoners.quote:
Ze hebben nu alle infrastructuur en logistiek bij elkaar dus is het veel handiger om door te gaan, net als bij Utopia.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, mensen hebben een jaar gekeken, en dan is het gewoon onverstandig om naadloos door te gaan met nieuwe bewoners.
Niet te doen.Helemaal met een headphone.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:53 schreef spapaars het volgende:
Of Babette fluistert, of Babette schreeuwt mijn speakers uit de computer.
Ik zou zeggen, doe dat eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Open anders een topic om te speculeren over een tweede seizoen.
Ik heb geen behoefte erover te speculeren dus ga je gang.quote:
Denk het ook,ze is nu zo overdreven bezig zichzelf te overtuigen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
Babette zei net dat ze wel een drankje gaat doen met de poolparty. Zoe vind t goed als ze maar niet aangeschoten word.
Ik denk dat het mutsje dan ook vanzelf wel weer komt
nou....wat een volhouder, eerste de beste gelegenheidquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
Babette zei net dat ze wel een drankje gaat doen met de poolparty. Zoe vind t goed als ze maar niet aangeschoten word.
Nee, geen behoefte aan. Als het zover is horen/lezen we dat vanzelf wel en ik dacht dat er zoiets al was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte erover te speculeren dus ga je gang.
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mochtquote:
Dat was een geintje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:22 schreef Limbus het volgende:
[..]
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mocht
dat was toch een grapje van morrie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:22 schreef Limbus het volgende:
[..]
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mocht
Dat zeg ik.quote:
Ja doen! Die houdt het echt niet bij 1. Maar ik denk niet dat er geld voor sterke drank is. Heeft Bep nog geld over van haar 500 euro of heft ze dat al opgezopen zoe mirthe Jeff japp Wendy tiano en Janet ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
een groot paradijs daar (nou ja, ik wil er niet zitten)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
Het topic dat ik om 11 uur vanmorgen heb geopend is nog steeds open....![]()
Het is net of ze op een resort zitten, de hele dag doen waar je zin in hebt het enige verschil is dat er niet volop eten en drinken isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
een groot paradijs daar (nou ja, ik wil er niet zitten)
geen zak te doen
Het is toch al elke dag spelletjesdag?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Jasper en Marciano met Moraima op kantoor en de andere Stream Mirthe bezig met een lijst op de flipover voor de spelletjes dag morgen
Ja iets van nutrilon ofzo....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe pakt een dekseltje en vult het met water, en houdt het voor het vogeltje
Eunice zegt dat de baby vogel ziek kan zijn
Hij heeft dorst volgens de dames
Babette hij heeft dorst zo zielig
De moeder zit nu boven in het nest de andere eten te geven, die krijgen volgens Babette melk
Echt he,quote:
Nou euh een beetje vreemdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Verida het volgende:
En
[..]
En dan noemen ze Mirthe af en toe wereldvreemd
Ze hebben de vogel eigen handig de nek omgedraait. ( niet bewust,)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Zoe is de kleine vogel nu ook dood
O nee, zegt Mrithe hij had nog zijn ogen nog open.
O hij doet zijn ogen niet meer open, o nee o nee o neeeee hij is dood o nee o nee
Zijn nek is ook helemaal gedraaid zegt Janet
O nee, o nee zeggen Zoe en Mirthe
Te laat, het onnozele was al gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha dit ontzettend onnozele gedoe kunnen ze niet laten zien natuurlijk
Misschien hadden ze hem een beetje Pitt bier kunnen geven..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he,![]()
Hij heeft gedronken en is verdronken hij dronk te snel volgens de dames
Volgens de dames hebben ze hem verdronken met het drinken gevenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben de vogel eigen handig de nek omgedraait. ( niet bewust,)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |