Ik zou zeggen, doe dat eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Open anders een topic om te speculeren over een tweede seizoen.
Ik heb geen behoefte erover te speculeren dus ga je gang.quote:
Denk het ook,ze is nu zo overdreven bezig zichzelf te overtuigen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
Babette zei net dat ze wel een drankje gaat doen met de poolparty. Zoe vind t goed als ze maar niet aangeschoten word.
Ik denk dat het mutsje dan ook vanzelf wel weer komt
nou....wat een volhouder, eerste de beste gelegenheidquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
Babette zei net dat ze wel een drankje gaat doen met de poolparty. Zoe vind t goed als ze maar niet aangeschoten word.
Nee, geen behoefte aan. Als het zover is horen/lezen we dat vanzelf wel en ik dacht dat er zoiets al was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte erover te speculeren dus ga je gang.
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mochtquote:
Dat was een geintje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:22 schreef Limbus het volgende:
[..]
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mocht
dat was toch een grapje van morrie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:22 schreef Limbus het volgende:
[..]
Gisteravond dat gesprek bij de kas, was opvallend dat Eunice er eerst mocht slapen maar toen Isaac en Zoë daar op een bankje gingen zitten praten, kwam Moraima zeggen dat slapen niet meer mocht
Dat zeg ik.quote:
Ja doen! Die houdt het echt niet bij 1. Maar ik denk niet dat er geld voor sterke drank is. Heeft Bep nog geld over van haar 500 euro of heft ze dat al opgezopen zoe mirthe Jeff japp Wendy tiano en Janet ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef woxxel het volgende:
een groot paradijs daar (nou ja, ik wil er niet zitten)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
Het topic dat ik om 11 uur vanmorgen heb geopend is nog steeds open....![]()
Het is net of ze op een resort zitten, de hele dag doen waar je zin in hebt het enige verschil is dat er niet volop eten en drinken isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
een groot paradijs daar (nou ja, ik wil er niet zitten)
geen zak te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |