Ik was de laatstequote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:19 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen, ben daar geen held in en duurt te lang bij mij.
Dat is het excuus van deze eeuw.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Er staat nog steeds een ding in de sluis. Marciano denkt dat er te weinig personeel is.
Heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het bij de 300ste moet. Vandaar dat ik dacht dat ik moest openen.
Doodeng stroom en water, ik zou goed uitkijken daar met die prutsert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe krijg soms stroom als ze het water aan raakt. Daarom zorgt Erik er nu voor dat het stroomblok niet op de grond ligt maar hoger. Zo iets is het.
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doodeng stroom en water, ik zou goed uitkijken daar met die prutsert.
Dat dus, hij denkt idd alles te kunnen en verstand van te hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als met die haarfühn. Die denkt alles wel te kunnen repareren maar blijkt dan meer schade aan te richten dan nodig is. Wel goed dat hij het probeert maar hij is er te vaak van overtuigd dat het hem zal lukken.
Dat schrijf ik toch ook? Proberen is goed maar als een ander hem zegt dat er een grote vlam uit kwam dan is het zinloos. Zo ook met het zwembad legen, Brenda werd daar erg kwaad over en terecht. Hij is gewoon stronteigenwijs en dat siert hem dan weer niet. Ik ben ook voor repareren voor je iets weg gaat gooien maar je kunt daar ook in doorschieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
Niemand repareert daar verder iets, er zijn ook wel dingen gelukt met repareren of lijmen. Dus ik denk dat hij dan alles zal proberen. Hij is iemand die vindt dat je eerst moet kijken of je iets kunt repareren, voordat je het weggooit. Een nobel streven
Marciano is een pietje precies soms op het vervelende af maar ja ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:44 schreef Varen het volgende:
Jasper moet Marciano zijn t shirt uittrekken 😁 en uitkijken voor zijn haar
Ja helemaal mee eens en goed dat je het benoemt!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
Wat ontwikkelen van vaardigheden aangaat, zijn er wel meer bewoners die dingen zelf zijn gaan doen en daar lol in hebben. Het koken wordt steeds lekkerder en gezonder, de naaimachine heeft ervoor gezorgd dat er bewoners kleding zijn gaan maken of repareren. Nog niet goed, maar het zijn ook geen coupeusesJappie en marciano hebben al heel wat dingen in elkaar geknutseld, is ook niet zo goed als een timmerman het zou doen, maar ze doen het inmiddels wel en hebben er lol in. Erik lijmt alles wat los is en probeert dingen te repareren, soms lukt dat, soms niet.
Het leek of ze hem troostte. Ik ving wat woorden opquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:50 schreef Chanel5 het volgende:
mori en ima smoezen in de keuken
versta er geen woord van en weet ook niet waarover het gaat
en dat ie zich van iemand niets moest aantrekken ???? maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Het leek of ze hem troostte. Ik ving wat woorden op
Het is niets dat iedereen geld heeft maar ze willen allemaal wat bestellen en je moet daar als manager bij zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Moraima heeft het wel gehad op het kantoor... Wendy zoekt oorbellen
toen de föhn helemaal open was zat hij met een schroevendraaier aan de aan en uit knop en kreeg een schok. Bleek dat hij de stekker van de föhn in de stekkerdoos had gedaan ipv van de soldeerboutquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is daar volgens mij best wel warmquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Varen het volgende:
Moraima heeft het wel gehad op het kantoor... Wendy zoekt oorbellen
Ik zit gewoon nu weer te lachen, dat was prachtigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
toen de föhn helemaal open was zat hij met een schroevendraaier aan de aan en uit knop en kreeg een schok. Bleek dat hij de stekker van de föhn in de stekkerdoos had gedaan ipv van de soldeerbout
Inderdaad ik denk ook dat hij mazzel had qua schok en dat ie goede rubbere zolen heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nu weer te lachen, dat was prachtig
Ik lach ook alleen omdat het goed gegaan isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad ik denk ook dat hij mazzel had qua schok en dat ie goede rubbere zolen heeft.
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lach ook alleen omdat het goed gegaan is
Ook wel eens zoiets doms gedaan (schakelaar vervangen, in de haast stekker er niet uit). Kreeg een schok en de stop sloeg eruit. Ik schrok vooral, verder niks aan de handquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?
Ik heb geen flauw idee of het enkel een kleine schok kan zijn, of niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of kan dat sowieso niet fout gaan en is het altijd een kleine schok?
Imi en moira waren aan het smoezen in de keuken, ze stelde hem gerust??? en ik zie net Roepert in de stoel zitten en Imi loopt naar buiten, ik denk dat er iets niet lekker zit tussen die twee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
Zie ik daar enige irritaties tussen Imma en Rupi?
Ze plonst er flink op losquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:25 schreef Varen het volgende:
Janet zwemt aan een touwtje, maar ze spettert. Touwtje wordt verplaatst
Klopt, maar aan stroom knutselen kan dodelijk zijn. Dat is het verschil met het knutselen van anderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
Wat ontwikkelen van vaardigheden aangaat, zijn er wel meer bewoners die dingen zelf zijn gaan doen en daar lol in hebben. Het koken wordt steeds lekkerder en gezonder, de naaimachine heeft ervoor gezorgd dat er bewoners kleding zijn gaan maken of repareren. Nog niet goed, maar het zijn ook geen coupeusesJappie en marciano hebben al heel wat dingen in elkaar geknutseld, is ook niet zo goed als een timmerman het zou doen, maar ze doen het inmiddels wel en hebben er lol in. Erik lijmt alles wat los is en probeert dingen te repareren, soms lukt dat, soms niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |