ik denk dat ze haar echt wel doorhebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
Ah ok. Maar dan moet ze er niet al te lang mee wachten, er zijn er steeds meer die Babs doorhebben, als ze Babs gebruikt om uitgerekend de lui die haar doorhebben weg te spelen is de kans groot dat Babs op een bepaald moment een grotere aanhang bij elkaar lult dan Sas kan vinden om Babs er nog uit te spelen..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
Zij zit er ook om te winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)
Dat kun je toch wel aanvoelen als ze zegt dat ze voor 1500 euro kleding koopt en dat met een maandsalaris van een vacinatie medewerker. Iets klopt er niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.
oh dat klopt zonder meer, ik bedoelde alleen te zeggen dat we de komende weken/maanden heel andere kanten van de bewoners zullen gaan zienquote:
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil liet zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.
en reken maar dat dat is blijven hangen bij Sas, Dat Babette in je gezicht poeslief en aardig kan doen maar achter je rug om lult.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.
Wat je nu ziet is de Bern in de loods. Daarbuiten kennen we hem nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af als ik deze Bern zie: welke is de écht, wie is hij?
De leraar die kinderen moet helpen als ze gepest worden, maar zelf achter gaat zitten janken over Jeff en zei dat hij bang voor hem was?
Staat hij nu op en gaan we nu de échte bern zien, die ook tegengas gaat geven als Sas weer eens haar nukken heeft. Die man is niet te peilen. Wie is Bern?
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me echt te verbazen over deze Bern.
De enige keren dat hij zich heeft laten horen was tijdens zijn cabaretdingen en als hij een of andere quiz presenteerde....
Waar je ook las vond iedereen hem maar een 'slappe lul die zijn bek niet open durfde te trekken tegen Sasha'...
Hoe kan iemand zich 9 maanden 'verborgen' houden.... en is dit nu een opmaat naar manager zijn volgende maand????
Ik begrijp het werkelijk niet (was hij maar vanaf het begin geweest zoals hij nu is, want ik vind hem zo geen onprettig iemand )
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.
Heb hem wel meer in gesprek gezien en dat hij op een normale manier pratenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |