abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209462871
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
ik denk dat ze haar echt wel doorhebben :) Die hebben babs de afgelopen maanden bezig gezien en gehoord wat ze kan doen :)

maar gewoon meeveren met de flow is beter dan er nu al tegenin te gaan, gewoon pappen en nathouden.
pi_209462882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
pi_209462906
Sas en Bern hebben zich al die maanden staande moeten houden tegen een sterke groep, plannen verzonnen om toch iets gedaan te krijgen. Die gaan nu echt niet ineens overstag en luisteren naar Babette en braaf doen wat zij zegt :D

Sas heeft het zelf al helemaal uitgestippeld hoe zij het zou willen zien.
pi_209462910
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Sas zei laatst uren Bern zei,we kunnen ook op Wendy Zoé of Baps stemmen ipv Jeff. Nee zei Sas Jeff ik wil die 3 nog gebruiken voor later.
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)
pi_209462911
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ah ok. Maar dan moet ze er niet al te lang mee wachten, er zijn er steeds meer die Babs doorhebben, als ze Babs gebruikt om uitgerekend de lui die haar doorhebben weg te spelen is de kans groot dat Babs op een bepaald moment een grotere aanhang bij elkaar lult dan Sas kan vinden om Babs er nog uit te spelen..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209462926
Babs stelde voor imi en rupi tegenover elkaar te zetten
pi_209462934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Sasha is ook zo'n schatje..... maar ondertussen .... de komende tijd zullen we de bitch die in haar zit luid en duidelijk te zien krijgen (denk ik zomaar)
Zij zit er ook om te winnen. :D
pi_209462937
Bern vindt het tof om al zoveel verschillende gerechten gegeten te hebben in de loods :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 10 juni 2023 @ 12:59:28 #84
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_209462944
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.
Dat kun je toch wel aanvoelen als ze zegt dat ze voor 1500 euro kleding koopt en dat met een maandsalaris van een vacinatie medewerker. Iets klopt er niet.
pi_209462949
We hebben de afgelopen dagen ook een totaal andere Bern in beeld gekregen.
Bern, die zich nooit liet horen, die moeilijk kijkend aanwezig was, die alleen tegen Sasha (als hij de kans kreeg) iets zei, maar meestal zwijgend en je verwachtte dat hij op ieder moment in tranen uit kon barsten......
Nu ineens lijkt Bern 'opgestaan', is hij helemaal 'het mannetje', laat zich horen, is vaak en veel in beeld en hij praat zelfs in de tweede en soms zelfs de derde versnelling!!
Is dit zoals ze het gepland hadden????
pi_209462957
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:58 schreef Verida het volgende:

[..]
Zij zit er ook om te winnen. :D
oh dat klopt zonder meer, ik bedoelde alleen te zeggen dat we de komende weken/maanden heel andere kanten van de bewoners zullen gaan zien
pi_209462966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil liet zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.
pi_209462974
Gigantische broodjes gezond als lunch :Y)
pi_209462983
Zelfs tijdens het kaarten hangt Babette de 'interviewer' uit..... oh wat is ze (ineens) geïnteresseerd in Bern...
Wel toevallig eigenlijk, ze heeft zich weinig tot niets aangetrokken van Bern, die vond ze maar niks, maar nu ineens.... tja inlikken he
pi_209462986
Bern vraagt zich af of ouders onderlinge Whatsapp groepen gemaakt hebben, of ze contact hebben, of ze elkaar gezien hebben e.d.
pi_209462988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:01 schreef maryo55 het volgende:

[..]
Maar het mooie was dat ze niets verkeerds zij over Sas en Bern. Ze was zelfs positief over Sas.
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209462994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat 'zij nog wel even kon blijven' is in verhouding vrij positief inderdaad. Maar ze hebben het als groep toen veel over die opnames en Babs gehad, voor die hele groep was duidelijk dat Babs met twee gezichten praat. Van Kim D stonden ze niet raar te kijken, die zei het ook gewoon vaak hardop.
en reken maar dat dat is blijven hangen bij Sas, Dat Babette in je gezicht poeslief en aardig kan doen maar achter je rug om lult.
pi_209463000
Ik vraag me af als ik deze Bern zie: welke is de écht, wie is hij?
De leraar die kinderen moet helpen als ze gepest worden, maar zelf achter gaat zitten janken over Jeff en zei dat hij bang voor hem was?
Staat hij nu op en gaan we nu de échte bern zien, die ook tegengas gaat geven als Sas weer eens haar nukken heeft. Die man is niet te peilen. Wie is Bern?
if it's meant to be, it will be
pi_209463012
Uitrekenen hoeveel mensen je herkennen als je een kroeg in komt :D
pi_209463017
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af als ik deze Bern zie: welke is de écht, wie is hij?
De leraar die kinderen moet helpen als ze gepest worden, maar zelf achter gaat zitten janken over Jeff en zei dat hij bang voor hem was?
Staat hij nu op en gaan we nu de échte bern zien, die ook tegengas gaat geven als Sas weer eens haar nukken heeft. Die man is niet te peilen. Wie is Bern?
Wat je nu ziet is de Bern in de loods. Daarbuiten kennen we hem niet :D

en hoe sas en bern met elkaar omgaan, zullen ze zelf vrede mee hebben, zo doen ze het al al die maanden en zijn samen zo ver gekomen.

Dat gaat echt niet meer veranderen, die saamhorigheid is hun eigen kracht tegenover de anderen.
pi_209463074
Ik zit me echt te verbazen over deze Bern.
De enige keren dat hij zich heeft laten horen was tijdens zijn cabaretdingen en als hij een of andere quiz presenteerde....
Waar je ook las vond iedereen hem maar een 'slappe lul die zijn bek niet open durfde te trekken tegen Sasha'...
Hoe kan iemand zich 9 maanden 'verborgen' houden.... en is dit nu een opmaat naar manager zijn volgende maand????
Ik begrijp het werkelijk niet (was hij maar vanaf het begin geweest zoals hij nu is, want ik vind hem zo geen onprettig iemand )
pi_209463100
Het schiet me net te binnen dat ik Bern 1 keer zo gezien/gehoord heb, dat was in een 1 op 1 gesprek met Jeffrey.
Ze zaten toen heel relaxed te praten en te lachen, hadden veel raakpunten en konden het juist goed met elkaar vinden..... het gesprek werd ineens weggedraaid, mochten we deze kant van die 2 niet zien, gaf het een in de ogen van 'achter' verkeerd beeld, dat niet de bedoeling was van het hele gebeuren???
Het was heel jammer, want het was juist een topgesprek om te zien/horen.
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 13:20:39 #98
388664 crew  Dotteke
pi_209463103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me echt te verbazen over deze Bern.
De enige keren dat hij zich heeft laten horen was tijdens zijn cabaretdingen en als hij een of andere quiz presenteerde....
Waar je ook las vond iedereen hem maar een 'slappe lul die zijn bek niet open durfde te trekken tegen Sasha'...
Hoe kan iemand zich 9 maanden 'verborgen' houden.... en is dit nu een opmaat naar manager zijn volgende maand????
Ik begrijp het werkelijk niet (was hij maar vanaf het begin geweest zoals hij nu is, want ik vind hem zo geen onprettig iemand )
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209463125
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heeft het slim gedaan, zich rustig en gedeisd houden tot Jeff er uit is.
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 13:24:06 #100
388664 crew  Dotteke
pi_209463140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:22 schreef Verida het volgende:

[..]
ja, dat dus. En bovendien is hij misschien wel vaker leuk bezig geweest, of leuke gesprekken gehad, maar dat werd dan niet in beeld gebracht.
Heb hem wel meer in gesprek gezien en dat hij op een normale manier praten

Ik heb het vermoeden dat hij in het begin bij Sas heel zorgvuldig en weloverwogen zijn woorden koos en daarom zo sloom praten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')