Voor zijn vertrek hing ze ook alleen nog maar bij de Disneyclub: inlikken, stoken, bonden, smoezen , anderen slechtpraten etcquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sinds Jeff weg is loopt ze bij hun te leuren, de dagen voor zijn vertrek ook bij Moraima, maar die heeft haar door. Gisteren zei ze nog tegen Marciano dat hij niet zijn eigen geld in die poolparty moest steken, maar voor Bern koopt ze tompoucen en z'n lievelingskoekjes omdat ie met z'n eigen geld een event betaald... Als jij het nog snapt, dan ik ook.. Ik heb wel een vermoeden, maar goed ..
Ik zou ook de kots krijgen van iemand die om de haverklap sorry zou zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Bern mag van Sasha geen sorry meer zeggen wanneer hij niest of zijn neus snuit.
Ja maar voor het maken van neusgeluiden is het wel terecht om sorry te zeggen..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou ook de kots krijgen van iemand die om de haverklap sorry zou zeggen.
bij niezen is het misschien wat overdreven om elke keer sorry te zeggen, maar ik ben nog wel zo opgevoed dat ik "pardon" zeg als ik een boer(tje) laat. Zelfs als ik alleen in huis benquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Bern mag van Sasha geen sorry meer zeggen wanneer hij niest of zijn neus snuit.
Een boer(tje) laat je niet per ongeluk die voel je opkomen, en dan kies je er voor om hem te laten gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
bij niezen is het misschien wat overdreven om elke keer sorry te zeggen, maar ik ben nog wel zo opgevoed dat ik "pardon" zeg als ik een boer(tje) laat. Zelfs als ik alleen in huis benDus misschien is het van Bern ook een automatisme om sorry te zeggen als hij niest
Zoe baalt van Moraima, zij heeft haar geholpen en ook Wendy heeft haar geholpen maar Moraima heeft alleen maar de stelling op gegooid ...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
En Zoë ratelt en ratelt maar door bij haar vriendje
Aan de andere kant: Bij een boer ontsnapt er slechts wat onschadelijke lucht. Bij een nies verspreid je al je virussen door de ruimte. Derhalve zouden excuses voor een nies passender zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Een boer(tje) laat je niet per ongeluk die voel je opkomen, en dan kies je er voor om hem te laten gaan.
Excuses bij niezen vind ik heel raar. Netjes laten gaan, en een 'gezondheid' ontvangen van de beleefde mensen in jouw nabijheid
Ik vertrouw die hele Isaac voor geen cent, als hij op iemand kwaad moet zijn voor het stemmen op Jef is het Zoëquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:39 schreef schizolientje het volgende:
En ik vind t gewoon al verraad dat Isaac hier zo naar luistert en t niet afkapt. Ik ga er verder niet naar luisteren . Dat hij uberhaupt naast haar zit!!
Een boer kan als onbeschoft worden ervaren, maar een nies is onoverkomelijk, nooit met slechte bedoelingen, en zou begrip van de 'tegenpartij' moeten opwekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Bij een boer ontsnapt er slechts wat onschadelijke lucht. Bij een nies verspreid je al je virussen door de ruimte. Derhalve zouden excuses voor een nies passender zijn
Jammer, ik wilde net het onderwerp 'scheten' aansnijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een boer kan als onbeschoft worden ervaren, maar een nies is onoverkomelijk, nooit met slechte bedoelingen, en zou begrip van de 'tegenpartij' moeten opwekken
Maar ben alweer teveel off-topic![]()
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:39 schreef schizolientje het volgende:
En ik vind t gewoon al verraad dat Isaac hier zo naar luistert en t niet afkapt. Ik ga er verder niet naar luisteren . Dat hij uberhaupt naast haar zit!!
ze is de hele dag al bezig met de biggerettes op t bedje. Wordt nu een Moirara hetze. Wie trapt er in?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijt
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijt
Scheten hoor je niet altijd en zijn soms geniepig ....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net het onderwerp 'scheten' aansnijden
Ice iig nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze is de hele dag al bezig met de biggerettes op t bedje. Wordt nu een Moirara hetze. Wie trapt er in?
Gezelliequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassen
Ja echt ! Holly ModderFokKer krijgt koude voeten ..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
Serieus?? Bern gaat een warme kruik klaar maken.
sorry leuk en sasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Vind ik wel leuk aan haar.
Myrtje Rummikut met Erik en Morriquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat het over Myrthe ging, my bad!![]()
Nee het is niet raar dat je dat vies vindt maar dat die zije sok dat doet???quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:25 schreef tonja het volgende:
Bern knijpt een puist uit van Sasha. Hij laat het resultaat zien en schiet het vervolgens van zijn duim de keuken in.
Is het raar dat ik dat vies vind?
Ik krijg het gevoel bij Bern dat ie continu op eieren loopt als ie met Sasha is. Vreselijk stel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee het is niet raar dat je dat vies vindt maar dat die zije sok dat doet???
Ik vind het zo'n creep, echt...
alleen al het feit dat hij kan met de nukken van die Sas...
jezus zeg jij bent helemaal into Myrthe...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ging het ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jezus zeg jij bent helemaal into Myrthe...
Dat dus, die nukken en grillen van dat nare mens en hij gaat er maar in mee...man o manquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij Bern dat ie continu op eieren loopt als ie met Sasha is. Vreselijk stel.
Huh? @Flow3r vond Mirthe er lekker uitzienquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jezus zeg jij bent helemaal into Myrthe...
Zullen we het niet over de moodswings van Babbel hebben?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:31 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb een tijd niet gekeken. Maar begrijp ik ju goed dat Babet tegen Moraima is.
Ik snapte het al niet. Ik dacht al: 'zeg je een keer iets positiefs over een bewoner, ben je meteen helemaal into hem of haar'quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? @:Flow3r vond Mirthe er lekker uitzien
Ik snapte em ook niet, zal wel foutje zijn geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Ik dacht al: 'zeg je een keer iets positiefs over een bewoner, ben je meteen helemaal into hem of haar'![]()
Flow en ik kunnen wel wat van elkaar hebben hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar dat bedoelde ik niet , jij reageerde op @tonjaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flow en ik kunnen wel wat van elkaar hebben hoor
zeker wetenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flow en ik kunnen wel wat van elkaar hebben hoor
verwarrende shitquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar dat bedoelde ik niet , jij reageerde op @:Tonja
pff tijd om naar bed te gaan dus....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar dat bedoelde ik niet , jij reageerde op @:Tonja
slaap lekker mazzelaarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pff tijd om naar bed te gaan dus....
vanavond terug van camping, wat was het warm daar
Oehh lekkerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pff tijd om naar bed te gaan dus....
vanavond terug van camping, wat was het warm daar
Mirthe eet en drinkt graag iets voor het slapen gaan, hoeveel mensen hebben dat nietquote:
Erikquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Mirthe eet en drinkt graag iets voor het slapen gaan, hoeveel mensen hebben dat niet
Geen drank ... geen ballen... Maar gisteren stond er nog vana alles in zn drankkastquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:50 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jasper al aan het slapen. Dat is ook een slappe zak geworden zeg!
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:53 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe praat altijd graag met mensen tijden het poepen
Mirthe praat altijd graag met mensen tijdens het poepen
Heel merkwaardig.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze praat ook graag met mensen als zij poepen
Mja die snap ik ook ff nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel merkwaardig.![]()
Is Erik nu chagrijnig naar bed gegaan?
wat is en bug?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel eenincoming ... muis mocht ook niet dood ... dus waar leggen we de grens
Mirthe praat altijd graag met mensen tijdens het poepen
Nu wel in ieder gevalquote:
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 05:09 schreef Dotteke het volgende:
Eunice op toilet, kijken wat ze gaat doen mediteren of slapen
Morguhquote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Is Eunice uit bed gevallen, lekker vroeg hejj.
Ja daar word je niet echt vrolijk van..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:06 schreef Dotteke het volgende:
Ze is weer aan het voorlezen geluid maar minimaal gezet
Lekker ontspannend is anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar word je niet echt vrolijk van..
Doe zelfquote:
Haal diep adem en rustigquote:
Doe de handen voor je borstenquote:
quote:
Alleen dat eentonige deuntje is nog te horenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Deze techniek heeft een onschatbare waarde
Het is soms echt niet te verstaan wat ze mompeltquote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
Aks ik Eunice was zou ik, in plaats van op haar adem, al die aandacht en energie op haar uitspraak van het Nederlands richten.
![]()
Goedemorgen
Ze is met een nieuwe ronde begonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:26 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Ben ik weer. Nu Eunice die naar haarzelf luistert en aantekeningen maakt.
Het is jammer dat het niet uit te tikken is hoe ze het uitspreektquote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:47 schreef OmaJacky het volgende:
Dotteke. Je bent geweldig. Heb geen streams aan nu maar zie het helemaal voor me door je verslag.
Wat zou ze nu moeten dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Isaac ook opgestaan, en de manager ligt nog in bed te slapen
Mooie timing.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Deelnemers willen jullie je batterijen wisselen
Hij gaat skeren.quote:
Hij en tv makenquote:
Netjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:43 schreef mootie het volgende:
Erik weer netjes in overhemd en lange broek.
Ze frommelt het ook echt op en tieft het er dan in.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama trekt een wit jurkje uit de berg kleding in haar kast (alles ligt ook echt door en in elkaar, en gaat het strijken.
Aan schoenen geen gebrekquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt dat hij in de ruim acht maanden die hij er zit zeker 25 schoenen heeft gelijmd. En dat allemaal met 1 tube lijm die nu wel bijna op.
Hij heeft nu ook een schoen gelijmd en legt die boven op zijn kast om te drogen.
Wat ik wel heb gezien is dat toen Himalaya manager uit kantoor moest nog een hoop dingen stiekem samen met Ima naar zijn kast in de slaapkamer heeft verplaatst.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb dingetjes gelezen over Rupie dat hij weer wat eten voor z'n eigen groepje vermenigvuldigd had... of het waar is weet ik niet, ook dat Moirama niet echt eerlijk blijkt te zijn... nou we gaan het zien.
Ik heb ook nooit iets met dat zweef teven gedoe gehad maar er zijn er steeds meer in de loods die ermee bezig zijn. Eunice Babette Moraima Rupert Ima en soms Marciano en Mirthe ook al.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:52 schreef engine het volgende:
Misschien omdat ik zelf niet zo zweverig ben maar ik heb toch het idee dat ik naar een act zit te kijken. Snap ook niet wat het doel hier van is.
morrie heeft vanaf het begin meegegeten en meegesnaaid met rupie en imma, hele maaltijden drukten ze achterover, en morrie at lekker meequote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ik wel heb gezien is dat toen Himalaya manager uit kantoor moest nog een hoop dingen stiekem samen met Ima naar zijn kast in de slaapkamer heeft verplaatst.
Ik moet zeggen dat het me van Moraima ook wel tegenvalt dat ze al na twee dagen ook stiekem al eet en drinkt op kantoor. Ze laat zich ook helemaal beïnvloeden door Rupert als zei dat echt niet te gaan doen.
Echt jammer..
En sporten, dansen boksen, kaartenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit iets met dat zweef teven gedoe gehad maar er zijn er steeds meer in de loods die ermee bezig zijn. Eunice Babette Moraima Rupert Ima en soms Marciano en Mirthe ook al.
De hele dag yoga mediteren tarot en noem maar op..blehh.
Die lijkt echt de hele dag door klaar te komenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is volop aan het kirren onder de douche
Je zou het denken he, heb even gekeken maar een serie doet het nog welquote:
Het is anders wel haar douche beurt van de week. Zaterdags gaat ze altijd douchen maar misschien vindt ze het ook voldoende om zich af te spoelen in het zwembadquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Janet trekt haar badpak aan. Gewoon buiten. De camera zwenkt weg.
Lekker. Zo uit bed in het plastic zwembadje. Hoef je fijn niet meer te douchen.
Ik had het over zweef teven gedoe en niet over wat jij er nu bij haaltquote:
En ik had het over andere dingen die ook de hele dag gebeurenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het over zweef teven gedoe en niet over wat jij er nu bij haalt
Ik heb het idee dat Mori niet veel aanmoediging nodig heeft door Rupie en Imi. Het zit echt wel in haar zelf want ze heeft toch wel behoorlijk laten zien dat ze van graaien houdt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ik wel heb gezien is dat toen Himalaya manager uit kantoor moest nog een hoop dingen stiekem samen met Ima naar zijn kast in de slaapkamer heeft verplaatst.
Ik moet zeggen dat het me van Moraima ook wel tegenvalt dat ze al na twee dagen ook stiekem al eet en drinkt op kantoor. Ze laat zich ook helemaal beïnvloeden door Rupert als zei dat echt niet te gaan doen.
Echt jammer..
ze zat al een poosjes buiten en ontbeet daar ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Janet trekt haar badpak aan. Gewoon buiten. De camera zwenkt weg.
Lekker. Zo uit bed in het plastic zwembadje. Hoef je fijn niet meer te douchen.
morrie is een van de hebberigste personen in de loods ( vind ik ) lui, rommelig en altijd aan het snaaien en eten. In de tijd toen er haast niets was, zat morrie elke avond aan de boterhammen met pasta. En vanaf het begin meegelift of het eten stelen van Rupert en Ima, morrie wist dondersgoed bij wie ze zich moest aansluiten om niets tekort te komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Mori niet veel aanmoediging nodig heeft door Rupie en Imi. Het zit echt wel in haar zelf want ze heeft toch wel behoorlijk laten zien dat ze van graaien houdt.
Na die verhalen van haar afgelopen week kijk ik vol walging naar haar. Bij mij heeft ze ook alles verspeeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is een van de hebberigste personen in de loods ( vind ik ) lui, rommelig en altijd aan het snaaien en eten. In de tijd toen er haast niets was, zat morrie elke avond aan de boterhammen met pasta. En vanaf het begin meegelift of het eten stelen van Rupert en Ima, morrie wist dondersgoed bij wie ze zich moest aansluiten om niets tekort te komen.
Is niet echt mijn favoriet
De managers op kantoor hebben allemaal van hun privileges gebruik gemaakt.. de één meer dan de ander en dat doet Moraima natuurlijk ook en dat had ik wel verwacht maar niet gedacht al zo snel en zeker niet met dingen die nodig zijn in de keuken zoals die kaas die ze gisteren met Isaac stiekem op kantoor hebben opgegeten. Dat je een keer een drankje doet of iets snoept vind ik nog niet zo’n probleem maar dat je eten stiekem neemt die iedereen nodig heeft vind ik iets anders. Daardoor kunnen mensen en zeker nu er weinig eten is minder eten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Mori niet veel aanmoediging nodig heeft door Rupie en Imi. Het zit echt wel in haar zelf want ze heeft toch wel behoorlijk laten zien dat ze van graaien houdt.
De meesten zijn vreselijke rotzooi makers maar Mirthe spant de kroonquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe propt ook alles zo in de kast
Ze heeft veel kleding maar het past niet bijelkaar
Heb al eerder gemeld dat ze alles wil hebben daar wat ze thuis niet kan betalen. Toen werd er gezegd dat ze ook een moeilijk verleden heeft en de kids alleen heeft moeten opvoeden, iets wat in die cultuur heel gewoon is. Alsof je daarom dan maar moet gaan lopen snaaien als een ander het voor je betaald.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
oh, nu is zij aan de beurt??? Er is soowoeso altijd op kantoor door alle managers en hun aanhang gesjoemeld. Het is nu wat lastiger omdat Jef er voor gezorgd heeft dat alles naar beneden moest. Daardoor misschien iets meer in beeldquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Na die verhalen van haar afgelopen week kijk ik vol walging naar haar. Bij mij heeft ze ook alles verspeeld.
Hier nog een. Gisteren in de uitzending hadden ze het over die muis en zij zei dat als ze hem hadden gevangen dan aan de staart zwaaien en hoeps.................Walgelijk mens vind ik nu.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Na die verhalen van haar afgelopen week kijk ik vol walging naar haar. Bij mij heeft ze ook alles verspeeld.
Ze mag hem nog steeds maar na een of andere roddel van Babs en Zoe vertrouwt ze hem minder dan voorheen. Ze had ook niet door dat hij een oogje op haar heeft en volgens Zoe een geil oogje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:56 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zei gisteren dat ze er niet goed meer tegen kan dat Eric zo vreselijk ruikt.. lijkt dan toch ook echt wel heel erg om dan samen met hem dingen te doen. Ze zijn best vaak samen op de stream te zien.
Ik heb het daar over gehad.. ze heeft het niet makkelijk gehad in haar leven en thuis moet ze elke euro tig keer omdraaien voordat ze het uit kan geven. Ik kan dus heel goed begrijpen dat als daar de mogelijkheid voordoet dat je iets extra’s kan krijgen of wat kan shoppen dat ze daar heel blij van wordt.. is dat graaien? Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb al eerder gemeld dat ze alles wil hebben daar wat ze thuis niet kan betalen. Toen werd er gezegd dat ze ook een moeilijk verleden heeft en de kids alleen heeft moeten opvoeden, iets wat in die cultuur heel gewoon is. Alsof je daarom dan maar moet gaan lopen snaaien als een ander het voor je betaald.
Het is nu idd een stuk moeilijker om op kantoor te snaaien iddquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh, nu is zij aan de beurt??? Er is soowoeso altijd op kantoor door alle managers en hun aanhang gesjoemeld. Het is nu wat lastiger omdat Jef er voor gezorgd heeft dat alles naar beneden moest. Daardoor misschien iets meer in beeld
op die manier over de schutting gooien wat anders/quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog een. Gisteren in de uitzending hadden ze het over die muis en zij zei dat als ze hem hadden gevangen dan aan de staart zwaaien en hoeps.................Walgelijk mens vind ik nu.
Je mag een andere mening hebben maar ik vind het niet netjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het daar over gehad.. ze heeft het niet makkelijk gehad in haar leven en thuis moet ze elke euro tig keer omdraaien voordat ze het uit kan geven. Ik kan dus heel goed begrijpen dat als daar de mogelijkheid voordoet dat je iets extra’s kan krijgen of wat kan shoppen dat ze daar heel blij van wordt.. is dat graaien? Ik vind van niet.
Ik zeg toch ook niet dat ze hem niet magquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze mag hem nog steeds maar na een of andere roddel van Babs en Zoe vertrouwt ze hem minder dan voorheen. Ze had ook niet door dat hij een oogje op haar heeft en volgens Zoe een geil oogje.
Oke, maar daar had ik het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh, nu is zij aan de beurt??? Er is soowoeso altijd op kantoor door alle managers en hun aanhang gesjoemeld. Het is nu wat lastiger omdat Jef er voor gezorgd heeft dat alles naar beneden moest. Daardoor misschien iets meer in beeld
en wie doen het niet daar????quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is nu idd een stuk moeilijker om op kantoor te snaaien idd![]()
Maar het lukt nog steeds wel zagen we gisteren
En dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je mag een andere mening hebben maar ik vind het niet netjes.
Babet, die continu verteld hoe goed ze het buiten wel niet heeft en wat ze allemaal koopt en eet, stelde voor ¤ 1000 p.p. te vragen . Doordat er velen tegen waren en het bedrag te hoog vonden, heeft Ruppie er 800 van gemaakt. Wie zijn dan de grootste graaiers? Morrie, die er net als de rest gebruik van maakt of degenen die met het voorstel kwamen? Babet kreeg geluksmomentjes als Zalando binnenkwamquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het daar over gehad.. ze heeft het niet makkelijk gehad in haar leven en thuis moet ze elke euro tig keer omdraaien voordat ze het uit kan geven. Ik kan dus heel goed begrijpen dat als daar de mogelijkheid voordoet dat je iets extra’s kan krijgen of wat kan shoppen dat ze daar heel blij van wordt.. is dat graaien? Ik vind van niet.
OMG, beweer ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze hem niet mag
Ik zou zeggen lees even terug..quote:
Volgens mij kwam Rupie met dat idee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet, die continu verteld hoe goed ze het buiten wel niet heeft en wat ze allemaal koopt en eet, stelde voor ¤ 1000 p.p. te vragen . Doordat er velen tegen waren en het bedrag te hoog vonden, heeft Ruppie er 800 van gemaakt. Wie zijn dan de grootste graaiers? Morrie, die er net als de rest gebruik van maakt of degenen die met het voorstel kwamen? Babet kreeg geluksmomentjes als Zalando binnenkwam
Velen, alleen worden sommige bewoners er op veroordeeld en anderen niet.quote:
Ik denk dat er 2 dingen door elkaar lopen en dat het niet is om elkaar uit te dagen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
En als jullie niet normaal op elkaar kunnen reageren, negeer elkaar dan.
Mooi toch dat iemand buiten het goed heeft.. en wat is er mis met geluksmomenten als er pakketjes binnenkomen?? Ik heb het ook heel goed en hoef gelukkig niet elke euro om te draaien.. maar ik heb dan ook altijd kei en keihard gewerkt en iets op kunnen bouwen. Moraima bv niet.. is een alleenstaande moeder en heeft die mogelijkheid buiten niet dus ik snap haar volkomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet, die continu verteld hoe goed ze het buiten wel niet heeft en wat ze allemaal koopt en eet, stelde voor ¤ 1000 p.p. te vragen . Doordat er velen tegen waren en het bedrag te hoog vonden, heeft Ruppie er 800 van gemaakt. Wie zijn dan de grootste graaiers? Morrie, die er net als de rest gebruik van maakt of degenen die met het voorstel kwamen? Babet kreeg geluksmomentjes als Zalando binnenkwam
Die komt in de uitzending op TVquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:10 schreef Chea49 het volgende:
Kan geen filmpje vinden over Jeff die buiten de poort word opgehaald?
Ik denk dat het nu nog niet mag. In de uitzending op TV is hij nog niet naar huis☺️quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, maar meestal vind je deze ook hier bij de filmpjes.
Enig idee WAT er is bedacht? Ze gaan iets onder het kozijn door laten lopen, maar wat en waarom?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:11 schreef Varen het volgende:
Erik en Mirthe hebben iets bedacht bij het zwembad. Er wordt gepingpongd en geshopt op kantoor
En dat zal met het warme weer niet beter worden, integendeel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:56 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zei gisteren dat ze er niet goed meer tegen kan dat Eric zo vreselijk ruikt.. lijkt dan toch ook echt wel heel erg om dan samen met hem dingen te doen. Ze zijn best vaak samen op de stream te zien.
Zodra het dan in de utizending is geweest, anders kan t niet of iemand moet al zelf met de telefoon filmen bijv kim die hem op haaldequote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, maar meestal vind je deze ook hier bij de filmpjes.
dat zie je toch alleen op de tv uitzending? Vlgs mij kan niemand bij die loods in de buurt komen. Dat was bij vorige shows wel, live van te voren fans bij de poort stonden uren te wachtenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:10 schreef Chea49 het volgende:
Kan geen filmpje vinden over Jeff die buiten de poort word opgehaald?
O, je hebt gelijk. Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu nog niet mag. In de uitzending op TV is hij nog niet naar huis☺️
Iets om het stekkerblok tegen aan de schroeven? Het gaat niet helemaal naar de zin van Erikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Enig idee WAT er is bedacht? Ze gaan iets onder het kozijn door laten lopen, maar wat en waarom?
En Eer....doe een korte broek en T-shirt aan, ik krijg het al warm van alleen maar naar je kijken, hahaha.
Het is echt loeiheet dus oppassen geblazen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
Het is weer een zonnige dag maar zie nog niet veel bewoners buiten..ik ga wel even van het zonnetje genieten.. lijkt me verstandig![]()
Eric loopt nog lekker te klussen en heeft nog geen last van de warmte..
Mirthe krijg soms stroom als ze het water aan raakt. Daarom zorgt Erik er nu voor dat het stroomblok niet op de grond ligt maar hoger. Zo iets is het.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Enig idee WAT er is bedacht? Ze gaan iets onder het kozijn door laten lopen, maar wat en waarom?
En Eer....doe een korte broek en T-shirt aan, ik krijg het al warm van alleen maar naar je kijken, hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |