Voor zijn vertrek hing ze ook alleen nog maar bij de Disneyclub: inlikken, stoken, bonden, smoezen , anderen slechtpraten etcquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sinds Jeff weg is loopt ze bij hun te leuren, de dagen voor zijn vertrek ook bij Moraima, maar die heeft haar door. Gisteren zei ze nog tegen Marciano dat hij niet zijn eigen geld in die poolparty moest steken, maar voor Bern koopt ze tompoucen en z'n lievelingskoekjes omdat ie met z'n eigen geld een event betaald... Als jij het nog snapt, dan ik ook.. Ik heb wel een vermoeden, maar goed ..
Ik zou ook de kots krijgen van iemand die om de haverklap sorry zou zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Bern mag van Sasha geen sorry meer zeggen wanneer hij niest of zijn neus snuit.
Ja maar voor het maken van neusgeluiden is het wel terecht om sorry te zeggen..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou ook de kots krijgen van iemand die om de haverklap sorry zou zeggen.
bij niezen is het misschien wat overdreven om elke keer sorry te zeggen, maar ik ben nog wel zo opgevoed dat ik "pardon" zeg als ik een boer(tje) laat. Zelfs als ik alleen in huis benquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Bern mag van Sasha geen sorry meer zeggen wanneer hij niest of zijn neus snuit.
Een boer(tje) laat je niet per ongeluk die voel je opkomen, en dan kies je er voor om hem te laten gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:35 schreef Verida het volgende:
[..]
bij niezen is het misschien wat overdreven om elke keer sorry te zeggen, maar ik ben nog wel zo opgevoed dat ik "pardon" zeg als ik een boer(tje) laat. Zelfs als ik alleen in huis benDus misschien is het van Bern ook een automatisme om sorry te zeggen als hij niest
Zoe baalt van Moraima, zij heeft haar geholpen en ook Wendy heeft haar geholpen maar Moraima heeft alleen maar de stelling op gegooid ...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
En Zoë ratelt en ratelt maar door bij haar vriendje
Aan de andere kant: Bij een boer ontsnapt er slechts wat onschadelijke lucht. Bij een nies verspreid je al je virussen door de ruimte. Derhalve zouden excuses voor een nies passender zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Een boer(tje) laat je niet per ongeluk die voel je opkomen, en dan kies je er voor om hem te laten gaan.
Excuses bij niezen vind ik heel raar. Netjes laten gaan, en een 'gezondheid' ontvangen van de beleefde mensen in jouw nabijheid
Ik vertrouw die hele Isaac voor geen cent, als hij op iemand kwaad moet zijn voor het stemmen op Jef is het Zoëquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:39 schreef schizolientje het volgende:
En ik vind t gewoon al verraad dat Isaac hier zo naar luistert en t niet afkapt. Ik ga er verder niet naar luisteren . Dat hij uberhaupt naast haar zit!!
Een boer kan als onbeschoft worden ervaren, maar een nies is onoverkomelijk, nooit met slechte bedoelingen, en zou begrip van de 'tegenpartij' moeten opwekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Bij een boer ontsnapt er slechts wat onschadelijke lucht. Bij een nies verspreid je al je virussen door de ruimte. Derhalve zouden excuses voor een nies passender zijn
Jammer, ik wilde net het onderwerp 'scheten' aansnijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een boer kan als onbeschoft worden ervaren, maar een nies is onoverkomelijk, nooit met slechte bedoelingen, en zou begrip van de 'tegenpartij' moeten opwekken
Maar ben alweer teveel off-topic![]()
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:39 schreef schizolientje het volgende:
En ik vind t gewoon al verraad dat Isaac hier zo naar luistert en t niet afkapt. Ik ga er verder niet naar luisteren . Dat hij uberhaupt naast haar zit!!
ze is de hele dag al bezig met de biggerettes op t bedje. Wordt nu een Moirara hetze. Wie trapt er in?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijt
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, Zoe moet haar verhaal kwijt
Scheten hoor je niet altijd en zijn soms geniepig ....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net het onderwerp 'scheten' aansnijden
Ice iig nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze is de hele dag al bezig met de biggerettes op t bedje. Wordt nu een Moirara hetze. Wie trapt er in?
Gezelliequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad nog wisselen naar een reuze gezellig potje klaverjassen
Ik kijk op dit moment naar Icequote:
Ja echt ! Holly ModderFokKer krijgt koude voeten ..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
Serieus?? Bern gaat een warme kruik klaar maken.
sorry leuk en sasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Vind ik wel leuk aan haar.
Myrtje Rummikut met Erik en Morriquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat het over Myrthe ging, my bad!![]()
Nee het is niet raar dat je dat vies vindt maar dat die zije sok dat doet???quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:25 schreef tonja het volgende:
Bern knijpt een puist uit van Sasha. Hij laat het resultaat zien en schiet het vervolgens van zijn duim de keuken in.
Is het raar dat ik dat vies vind?
Ik krijg het gevoel bij Bern dat ie continu op eieren loopt als ie met Sasha is. Vreselijk stel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee het is niet raar dat je dat vies vindt maar dat die zije sok dat doet???
Ik vind het zo'n creep, echt...
alleen al het feit dat hij kan met de nukken van die Sas...
jezus zeg jij bent helemaal into Myrthe...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ging het ookquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jezus zeg jij bent helemaal into Myrthe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |