abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209450790
Nul inspiratie. Sorry. :')
pi_209450811
Ik sloot hem met mijn reactie op fles:

[..]
Dank! Gaat goed komen O+

Ik kwam dit net tegen op mijn FB, vast omdat je het net over treinen had _O-
https://fb.watch/l2E3g7Qp9v/
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:52:26 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209450825
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:41 schreef Alexandrian het volgende:
handig om te grillen
Waar was je al die tijd? :D *O* :Y)

Steaks burgers worstjes lapjes groenteshaslicks :~ :~ :~
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209450835
God denk je, nieuw bloed! Lijkt "normaal"? Sus... en ja hoor, de JP aap uit de mouw. Never change internet... never change :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:59:07 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:00:12 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209450908
Tot nu toe waren de hooikoortsklachten hier minimaal, maar sinds deze week is het letterlijk huilen met de pet op. Alle buitenactiviteiten heb ik maar even gecanceld… 🤧😭
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:02:25 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209450931
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Tot nu toe waren de hooikoortsklachten hier minimaal, maar sinds deze week is het letterlijk huilen met de pet op. Alle buitenactiviteiten heb ik maar even gecanceld… 🤧😭
Balen! Bij mij gaat het juist een heel stuk beter deze week.
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:02:46 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209450934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:44 schreef Tele6 het volgende:
:W
Vanavond Grieks koken.
Oeh goed plan. Jorgos en Dimitrios laten koken. Ben om 15:30 toch al in hun dorp dus rond 16:30 wat voer bij ze bietsen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209450935
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:28 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.
Ja ik ook wel, maar niet met 30 graden en als ik daarna er zelf niet echt van kan genieten :D Dit is voornamelijk voor de oppas.

quote:
Enjoy.
Thnx!

quote:
Thanks! Je mag gewoon Alex zeggen hoor ;).
Mijn heel toffe opa heette Alex O+
(Op dat feitje zat je vast al jarenlang te wachten. :') )

quote:
Oh, echt. Die vrienden waar ik het over had zijn namelijk allemaal mannen van een bepaald kaliber zeg maar die ook voor andere dingen geen echte passie lijken te hebben. Vind je het ook niet gezellig om met dit weer bijvoorbeeld in het park te picknicken met vriendinnen ofzo?
:D Ik ben ook af en toe meer een halve vrijgezelle vent dan een typische vrouw :P .
Passies genoeg hoor, alleen niet zozeer voor eten. Ik hou wel van gezelligheid, dus zo'n picknick vind ik dan wel weer leuk en dan lust ik ook zeker wel wat. Als er bezoek komt, probeer ik ook genoeg lekkere hapjes in huis te hebben. (mislukt wel eens als ik vergeten ben dat de supermarkt dicht is, ik ben niet zo van het lang vooruit denken doorgaans :+ ). Maar ik ben nooit een heel grote eter geweest en ik 'leef' er niet voor.
Anderen voorzien van een fijne tijd vind ik wel belangrijk en heb ik van mijn moeder geërfd. Weet alleen niet of dat nu echt met liefde voor eten te maken heeft, of meer wat zorgzame karaktertrekken.

Het is vooral in het dagelijks leven, dat ik er weinig om geef. Ik doe ook wel regelmatig aan vasten, maar dat is dan meer uit luiheid (in combinatie met drukte op het werk bijvoorbeeld) en geen zin om voor mezelf te koken. Mijn vriend is de kok in ons huis, hij doet dat graag. Daar ben ik dan wel weer heel blij mee hoor, want regelmatig gezond(er) eten helpt wel natuurlijk om ook zelf nog ergens een beetje gezond te blijven. :)

Maar ik kijk dus geen kookprogramma's, probeer zelf eigenlijk nooit nieuwe recepten uit... dat laat ik aan anderen over :P
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:08:26 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209450982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Balen! Bij mij gaat het juist een heel stuk beter deze week.
Het zijn de pluisjes van de populieren die de boosdoeners zijn.
Die zijn laat dit jaar. Ben blij als dat weer achter de rug is, maar met dit weer, zonder regen, kan het nog wel even duren…

Morgen sta ik binnen in de kerk achter de stand bij het whisky festival Leiden, dus dat moet kunnen.
En de kerk is heerlijk koel…
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:14:09 #11
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209451050
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God denk je, nieuw bloed! Lijkt "normaal"? Sus... en ja hoor, de JP aap uit de mouw. Never change internet... never change :'D
:D _O-

Ben geen fan hoor, zeker niet van z’n politieke uitlatingen en alles dat ie doet sinds ie in de wereldwijde belangstelling staat.

Ik ken hem nog van de tijd dat ie hoogleraar in de psychologie was en moet zeggen dat ik z’n colleges van die tijd over persoonlijkheden en gedragspatronen uitermate interessant vond.

De man is de sinds ie een publiek figuur werd helaas afgegleden in extremen, zeker nu ie zich bij Ben Shapiro’s netwerk The Daily Wire heeft gevoegd en als gevolg daarvan zich steeds meer heeft afgezonderd en nu vrijwel alleen maar begeeft in dat alt right-wereldje.

Wat dat betreft toch wel respect voor iemand als Sam Harris die publiekelijk afstand neemt van bepaalde figuren waar ie zich voorheen mee associeerde die vaak niet de minste zijn. Elon Musk bijvoorbeeld.
Géén Oostenrijkse schilder
pi_209451063
Corsica O+ La Balagne, Calvi, terras Les Palmiers, Ajaccio, Bastia, Porto.
Zei ik O+

Zojuist vroege bezoekers uitgezwaaid na een kwartiertje koffie op het terras.
Vandaag een train rondje van 30 km.

Welkom Alex.

*holt naar bbq topic.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:18:35 #13
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209451074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:44 schreef Tele6 het volgende:
:W
Vanavond Grieks koken. Een van de hulpkoks meldt zich net ziek dus we gaan de reservelijst bellen. Dit is het meest uitgebreide menu van de week dus zou onhandig zijn zonder hulpjes. (En de andere hulpkok die ingepland staat is niet zo'n keukenprins)
Ik ben benieuwd of de pita's lukken, vorige keer dat we dit menu kookten was het ook zo heet en toen wandelden ze zelf de keuken uit :X
Klinkt goed, zeker met dit weer ben ik wel fan van de Griekse keuken.
quote:
Welkom Alex :W
Dank & hey 👋🏻
pi_209451126
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar heb je het over?
Nog geen nieuws gezien/gehoord.

Alleen gehoord dat een lokaal beoogd huizenbouwproject niet doorgaat vanwege ….vleermuizen.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:30:27 #15
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209451163
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar was je al die tijd? :D *O* :Y)

Steaks burgers worstjes lapjes groenteshaslicks :~ :~ :~
Wat een warm onthaal jongens :D Dank allemaal.

Ben zelf groot liefhebber van alles dat met kip te maken heeft in al z’n verschillende verschijningsvormen.

Favoriet blijft toch wel onderstaande, bereid van saffraan en met vers brood erbij.

Mocht ik voor een burger gaan dan hoort daar uiteraard brioche bij. Hotdog met sauerkraut.

Dat is pas leven.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:37:03 #16
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209451217
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:30 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Wat een warm onthaal jongens :D Dank allemaal.

Ben zelf groot liefhebber van alles dat met kip te maken heeft in al z’n verschillende verschijningsvormen.

Favoriet blijft toch wel onderstaande, bereid van saffraan en met vers brood erbij.

[ afbeelding ]

Mocht ik voor een burger gaan dan hoort daar uiteraard brioche bij. Hotdog met sauerkraut.

Dat is pas leven.
Ziet er goed uit hoor :Y)
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:44:15 #17
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209451276
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mijn heel toffe opa heette Alex O+
(Op dat feitje zat je vast al jarenlang te wachten. :') )
Cool. Die van mij heette Victor, dus mijn naam is een combo van de namen van onze opa's :P. Maar niemand die me Victor noemt eigenlijk :')
quote:
:D Ik ben ook af en toe meer een halve vrijgezelle vent dan een typische vrouw :P .
Passies genoeg hoor, alleen niet zozeer voor eten. Ik hou wel van gezelligheid, dus zo'n picknick vind ik dan wel weer leuk en dan lust ik ook zeker wel wat. Als er bezoek komt, probeer ik ook genoeg lekkere hapjes in huis te hebben. (mislukt wel eens als ik vergeten ben dat de supermarkt dicht is, ik ben niet zo van het lang vooruit denken doorgaans :+ ). Maar ik ben nooit een heel grote eter geweest en ik 'leef' er niet voor.
Anderen voorzien van een fijne tijd vind ik wel belangrijk en heb ik van mijn moeder geërfd. Weet alleen niet of dat nu echt met liefde voor eten te maken heeft, of meer wat zorgzame karaktertrekken.

Het is vooral in het dagelijks leven, dat ik er weinig om geef. Ik doe ook wel regelmatig aan vasten, maar dat is dan meer uit luiheid (in combinatie met drukte op het werk bijvoorbeeld) en geen zin om voor mezelf te koken. Mijn vriend is de kok in ons huis, hij doet dat graag. Daar ben ik dan wel weer heel blij mee hoor, want regelmatig gezond(er) eten helpt wel natuurlijk om ook zelf nog ergens een beetje gezond te blijven. :)

Maar ik kijk dus geen kookprogramma's, probeer zelf eigenlijk nooit nieuwe recepten uit... dat laat ik aan anderen over :P
Ieder zo z’n ding hè. Zolang er maar iets is waar je echt oprecht hyped van kunt worden.

Voor mij persoonlijk is eten wel één van die dingen maar dan gaat het me dus niet louter om het eten zelf maar ook om alles er omheen. Ik vind het ambacht dat erbij komt kijken machtig mooi en vind het ook leuk om te onderzoeken waar bepaalde producten nu precies vandaan komen en de effecten die het heeft op het menselijk lichaam enzo.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 12:08:34 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209451495
Hot hot hot! Ik deed een rondje tuin sproeien. Het is maar goed dat ik de rest van het jaar wel zuinig ben met water :X Ik heb ook nog even snel een hanging basket gemaakt voor die plantjes verpieteren.

Nu klaar voor een rondje kapper en diverse winkels in de grote stad. Ik heb een koelbox vol flesjes water en koelelementen bij me. Ik kijk nu al uit naar de douche die ik eind van de middag ga nemen. Ik ben alleen het plaatje van dat leuke kapsel dat hier gepost werd kwijt maar dat zoek ik bij de kapper wel op, ik moet toch altijd wachten.
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 12:16:13 #19
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209451579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hot hot hot! Ik deed een rondje tuin sproeien. Het is maar goed dat ik de rest van het jaar wel zuinig ben met water :X Ik heb ook nog even snel een hanging basket gemaakt voor die plantjes verpieteren.

Nu klaar voor een rondje kapper en diverse winkels in de grote stad. Ik heb een koelbox vol flesjes water en koelelementen bij me. Ik kijk nu al uit naar de douche die ik eind van de middag ga nemen. Ik ben alleen het plaatje van dat leuke kapsel dat hier gepost werd kwijt maar dat zoek ik bij de kapper wel op, ik moet toch altijd wachten.
We zijn semi-buren zo te zien :D.
pi_209451612
quote:

Net een stukje gefietst, in de schaduw ging het nog wel maar in de zon was het een stuk minder aangenaam.
Balkon is nu nog goed te doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209451783
Goedemiddag :W
Zo op controle bij de dierenarts, ben benieuwd.
pi_209452021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag :W
Zo op controle bij de dierenarts, ben benieuwd.
Ging het spuiten goed de afgelopen dagen?
pi_209452299
@Lucky_Strike bedoel je dit plaatje via Clubsoda.
Had ik (ook) opgeslagen. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik blij met het nieuwe dunne ruimvallende bloesje van de hema.
En de ruimvallende linnen broek. *O*
  vrijdag 9 juni 2023 @ 13:29:01 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209452303
quote:

ja tuin sproeien,.. mag je dat wel overdag doen? ik heb ergens - ooit- geleerd dat je dat moet doen als de zon niet meer schijnt??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 9 juni 2023 @ 13:29:47 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209452316
ik wil ok weer een kort kapsel, maar ik geloof dat de chef er niet zo blij mee is.. en die moet er toch naar kijken :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209452402
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ja tuin sproeien,.. mag je dat wel overdag doen? ik heb ergens - ooit- geleerd dat je dat moet doen als de zon niet meer schijnt??
Volgens mij kan het niet per se kwaad (in Frankrijk staan de sproeiers op de velden de hele dag aan in de zomer volgens mij), maar er verdampt veel meer. Dus je gooit een deel van je gesproeide water eigenlijk direct weg zonder dat het de planten bereikt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209452499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ging het spuiten goed de afgelopen dagen?
We moeten het nog wel met zijn 2en doen maar dan gaat het goed :)
Verder drinkt hij ook niet meer zo superveel en wast hij zich weer vaker. Dus heb wel het idee dat hij zich beter begint te voelen.
Nu ik nog :+
pi_209452510
Als het water uit de kraan komt, vind ik overdag sproeien bij 30o niet geweldig.
Zuinig met water enzo.
Het gras sproei ik niet. Al een paar jaar niet. Het wordt geel en na één bui herstelt het al weer.
Planten in potten staan in de schaduw van de parasol. Om de twee /drie dagen.
Struiken enzo als hortensia ‘s avonds om de twee dagen bij de wortel een plens van 15 tellen 😂met de sproeier.
pi_209452533
Weekend *O*

Wordt best… afwisselend.

Dadelijk auto wassen (nog eventjes wachten tot hij helemaal in de schaduw staat O+ ).
Vanaaf geen repetitie want dirigente is niet fit.

Beter is ze er morgen wel (ander koor) want dan hebben we generale omdat we zondag in het theater op de planken staan.

Tussen generale en uitvoering zit nog wasjes doen, een uitvaart plus koffietafel en zondagochtend zwemmen. Uiteraard zijn de tijden van doorloop inmiddels zo opgeschoven dat ik mijn auto maar vollaad met theaterspullen en in vliegende vaart met natte haren bij de eerste doorloop aankom. Want nu nog zwemmen afzeggen is sneu voor de mensen.
Na de uitvoering uit eten met vriendin plus partner bij het Zusje.

Best afwisselend, zoals ik al zei :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209452534
De velden in de polder worden besproeid met pompen en vanuit de watergangen.
De tuin waar mnX ‘werkt’ heeft eens op een wekelijkse oefenavond de brandweer gevraagd om te oefenen met spuiten. Een voetbalveld groot.
pi_209452545
O ja, en dagelijks de nieuwe aanplant water geven. Als het zo heet is altijd in de avond, is mij geleerd.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209452585
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, en dagelijks de nieuwe aanplant water geven. Als het zo heet is altijd in de avond, is mij geleerd.
Is mij ook geleerd. Of t klopt weet ik niet maar de waterdruppels worden zo heet dat de blaadjes beschadigen
pi_209452669
Hoe gaat het met je schouder, Kaatje? Is het nu wat te doen? Het klonk zo akelig in het begin.

Hier het weekend gewoon werken. Wat inhoudt slapen bij 30 graden :X
Straks op de fiets naar Assen, zo'n 2 uurtjes fietsen schat ik. Nou ja, ietsje minder, maar ik ga eerst even langs het ziekenhuis spullen afgeven en omkleden en eventueel douchen. En dan wandelend naar het centrum naar een restaurant met serieus belabberde reviews :D (heb ik niet uitgekozen, maar het gezelschap is sowieso leuk, dus komt wel goed). Daarna weer naar ziekenhuis en hopelijk is er een lege piketkamer voor mij. En dan beginnen met werken om 11 uur. Wie houdt mij vannacht wakker in de stille uurtjes (waarvan ik hoop dat ze er niet zijn).

(fiets omdat ik 15 minuten later van huis mag als ik met het ns geregelde busvervoer ga :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209452797
Lekker eten is belangrijk, maar fijn gezelschap is veel belangrijker. Veel plezier straks en douchen na de fietstocht is vast nodig als het bij jou net zo warm is als hier.

Het gaat best goed met de schouder. Wanneer ik het vergelijk met een week geleden toen ik jankend van de pijn alleen maar pijnstilling slikte. (Was 8 paracetamol en 3 tramadol en nog veel pijn, nu 6 paracetamol en dat wil ik verder afbouwen)
Fysio zei gisteren ook “zelfs met injectie had ik deze vooruitgang niet verwacht, wat had jij een pijn” (ik vond mezelf eigenlijk heel zeurderig).
Kan nog lang niet alles, kom niet met eigen kracht boven mn schouder uit, maar heb goede oefeningen gekregen. Maar wat zal ik blij zijn om weer op die schouder te kunnen slapen.
pi_209452826
Wat zijn jullie ervaringen met koelmatjes oid voor de beessies?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209452908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen ervaring. De diva’s negeerden met bittere kou ook de warmte kussens en Elin is net pas uit de brandende zon naar binnen gegaan
pi_209453027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen ervaring. De diva’s negeerden met bittere kou ook de warmte kussens en Elin is net pas uit de brandende zon naar binnen gegaan
Ghi, dat zie ik hier ook wel gebeuren eigenlijk :') Ze heeft ook geen klachten of iets. Alleen als we binnenkort 2 nachtjes weg zijn blijft ze thuis en ineens maak ik me zorgen over dr gemak...
pi_209453070
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ideaal om zelf te gebruiken in bed :D
De katten hadden er geen interesse in, die gingen gewoon in de zon liggen :')
pi_209453080
quote:
Meteoroloog Gerrit Hiemstra is er vandaag duidelijk over op Twitter: dat is een fabel. Of je nou overdag of 's avonds sproeit, 'dat maakt nauwelijks iets uit'.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bel-verdamping-zomer
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209453132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D

Slaapkamer heeft airco :@
pi_209453150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ghi, dat zie ik hier ook wel gebeuren eigenlijk :') Ze heeft ook geen klachten of iets. Alleen als we binnenkort 2 nachtjes weg zijn blijft ze thuis en ineens maak ik me zorgen over dr gemak...
Ik hen de afgelopen dagen voor 3 katten gezorgd , huis op zuiden, onder plat dak. Een bleef op bed liggen in de zon en de anderen gaven ook niet de indruk dat ze het warm hadden
pi_209453169
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Slaapkamer heeft airco :@
Beter :D
pi_209453193
Hé, een vrumde in m'n slowchat :{w

Welkom @Alexandrian :Y
Kan je nog iets meer over jezelf prijsgeven dan water & kip?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209453237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jij hebt mijn katten :D _O-

Katten :') O+
pi_209453263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Koelkastdeur open 😂
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
pi_209453286
quote:
Zie het dr nog doen ook...
pi_209453502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zie het dr nog doen ook...
pi_209453553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker eten is belangrijk, maar fijn gezelschap is veel belangrijker. Veel plezier straks en douchen na de fietstocht is vast nodig als het bij jou net zo warm is als hier.

Het gaat best goed met de schouder. Wanneer ik het vergelijk met een week geleden toen ik jankend van de pijn alleen maar pijnstilling slikte. (Was 8 paracetamol en 3 tramadol en nog veel pijn, nu 6 paracetamol en dat wil ik verder afbouwen)
Fysio zei gisteren ook “zelfs met injectie had ik deze vooruitgang niet verwacht, wat had jij een pijn” (ik vond mezelf eigenlijk heel zeurderig).
Kan nog lang niet alles, kom niet met eigen kracht boven mn schouder uit, maar heb goede oefeningen gekregen. Maar wat zal ik blij zijn om weer op die schouder te kunnen slapen.
Ontzettend fijn dat het zo snel al beter gaat :Y Je moet er toch niet aan denken dat het wekenlang zo slecht bleef :X

Op de schouder slapen zal nog wel even duren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209453901
500 euro armer -O- volgende week weer op controle.
pi_209453916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:12 schreef Sarabi het volgende:
500 euro armer -O- volgende week weer op controle.
Ja, dat gaat heel hard. Van de week was er een items aan gewijd bij Op1. Schrok er enorm van.
pi_209454052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat gaat heel hard. Van de week was er een items aan gewijd bij Op1. Schrok er enorm van.
Ze durfde het ook bijna niet te zeggen. Achja als het nodig is, is het nodig.
pi_209454151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ze durfde het ook bijna niet te zeggen. Achja als het nodig is, is het nodig.
Dat had ik ook hoor. In januari in 2 dagen 500 voor Nika en toen begin maart laten gaan. Maar zij en ik hebben het nog fijn gehad die twee maanden
pi_209454153
Fijn van de schouder, Kaatje!

Hier was het nieuws over de mri goed, geen verandering dus ik mag nu naar 1x per jaar controle. Toch een soort van fijn. Verder lekker koffie gedronken in de schaduw en 2 vinted-items opgehaald. 1 jumpsuit voor een bruiloft in september (je kunt maar vast klaar zijn) en 1 linnen t-shirt. En ik heb bh’s gepast in de winkel waar @Clubsoda ook wel eens komt maar helaas konden ze mij niet helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:40:10 #54
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_209454196
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:04 schreef sigme het volgende:
Hé, een vrumde in m'n slowchat :{w

Welkom @:alexandrian :Y
Kan je nog iets meer over jezelf prijsgeven dan water & kip?
Ik kom uit de mooiste stad van het land en ben sowieso met de meeste steden wel bekend vanwege m’n werk als ondernemer.

Dat typeert m’n karakter ook wel. Als het kon was ik Pokémon-trainer geworden. Nu probeer ik op andere manieren het avontuur op te zoeken. Maar stil zitten ligt niet in m’n aard.
pi_209454256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef yinu het volgende:
Fijn van de schouder, Kaatje!

Hier was het nieuws over de mri goed, geen verandering dus ik mag nu naar 1x per jaar controle. Toch een soort van fijn. Verder lekker koffie gedronken in de schaduw en 2 vinted-items opgehaald. 1 jumpsuit voor een bruiloft in september (je kunt maar vast klaar zijn) en 1 linnen t-shirt. En ik heb bh’s gepast in de winkel waar @:clubsoda ook wel eens komt maar helaas konden ze mij niet helpen.

SPOILER
Ik las laatst iets over een mevrouw die bh’s voor lastige, niet standaard, lijven maakte. Als ik het weer zie stuur ik je de link
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:54:00 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_209454344
Weekeind. Net de gft bak gevuld met doorgeschoten brandnetel. De volgende keer wel met lange mouwen en lange broek. Nu flink gespikkeld.
Was draait en "avondeten" inmiddels ook op. Zeebaars, niet een heel bijzonder visje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209454497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat had ik ook hoor. In januari in 2 dagen 500 voor Nika en toen begin maart laten gaan. Maar zij en ik hebben het nog fijn gehad die twee maanden
Dat is ook belangrijk :Y
pi_209454688
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is ook belangrijk :Y
Ja zeker. Ook al was ze doodziek, de laatste dagen dat ik haar op kon pakken en op schoot kon hebben (duidelijk teken dat ze ziek was) zijn voor mij toch kostbaar, ze bleef nl liggen om gekroeld te worden.
pi_209454725
Weet iemand waar ik fysiek goede kwaliteit marsepein kan halen? (voor door de blanc manger).?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:02:27 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_209455047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef Parelhoofd het volgende:
Weet iemand waar ik fysiek goede kwaliteit marsepein kan halen? (voor door de blanc manger).?
Kun je die niet beter zelf maken? Dit is niet heel veel werk. En amandelsmaak naar voorkeur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209455536
En Lucky…zit je haar goed? 😎

Denk dat het vannacht alleen de hoes wordt om onder te liggen.
Dekbed kan wel opzij. Wat is het warm opeens.
pi_209455552
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik zou een lokale goede banketbakker er om vragen, als je het niet zelf wil maken.
Zoals Zet als zegt, dat is niet heel veel werk en wel bijzonder lekker. Denk eraan dat je het zeker een dag van tevoren wil maken, het wordt lekkerder/beter van een dagje rusten.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:52:40 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209455564
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:49 schreef AnneX het volgende:
En Lucky…zit je haar goed? 😎

Denk dat het vannacht alleen de hoes wordt om onder te liggen.
Dekbed kan wel opzij. Wat is het warm opeens.
Oh ja kan wel op het balkon gaan kamperen idd.
pi_209455591
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, net als @Lucky_Strike
Maar ik dan weer naar de krullenkapster. Ze was best tevreden met mijn haar zoals ik binnenkwam, en ik zie er nu weer poepiesjiek uit. Ze stuurt me nog voor en na-foto's, als ik ze heb gooi ik ze nog wel even online.

PS de poepiesjiek duurt 1 dag en ik zit hier gewoon in m'n uppie op de hei met als gezelschap honden katten schapen en ganzen, en die zijn niet onder de indruk :')
pi_209455605
Ik ga maar buiten in m'n tentje slapen, moet wel weer kunnen dacht ik zo :7
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:56:12 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209455609
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik ben doorgaans niet zo'n sproeier maar we hebben 2 weken geleden gras gezaaid en dat moet tweemaal daags gesproeid worden. Ik ben geen vroege vogel en gelijk uit bed niet fit genoeg dus de eerste sproeibeurt is rond 10.30 pas. Ik neem dan ook alle nieuwe plantjes en de moestuin mee. Niet alles krijgt elke dag water, ik wissel het af. 's Avonds sproeien kan weer meer slakken aantrekken trouwens.

We hebben helaas niet op tijd het mogelijk maken van sproeien met slootwater en regenwater afgekregen. Ik ben zeker geen fan van sproeien met kraanwater.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met je schouder, Kaatje? Is het nu wat te doen? Het klonk zo akelig in het begin.

Straks op de fiets naar Assen, zo'n 2 uurtjes fietsen schat ik. Nou ja, ietsje minder, maar ik ga eerst even langs het ziekenhuis spullen afgeven en omkleden en eventueel douchen. En dan wandelend naar het centrum naar een restaurant met serieus belabberde reviews :D (heb ik niet uitgekozen, maar het gezelschap is sowieso leuk, dus komt wel goed). Daarna weer naar ziekenhuis en hopelijk is er een lege piketkamer voor mij. En dan beginnen met werken om 11 uur. Wie houdt mij vannacht wakker in de stille uurtjes (waarvan ik hoop dat ze er niet zijn).

(fiets omdat ik 15 minuten later van huis mag als ik met het ns geregelde busvervoer ga :') )
Oef. Zware dag voor je. Ik ben benieuwd naar jouw review van het restaurant.

Katten liggen hier nu juist op de bloedhete slaapkamer. Ze zoeken het maar uit.
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:00:50 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209455656
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, net als @:lucky_strike
Maar ik dan weer naar de krullenkapster. Ze was best tevreden met mijn haar zoals ik binnenkwam, en ik zie er nu weer poepiesjiek uit. Ze stuurt me nog voor en na-foto's, als ik ze heb gooi ik ze nog wel even online.

PS de poepiesjiek duurt 1 dag en ik zit hier gewoon in m'n uppie op de hei met als gezelschap honden katten schapen en ganzen, en die zijn niet onder de indruk :')
Voor- en na foto's van als ik naar de kapper ga maak ik altijd zelf :o

Duurt trouwens 20 minuten :+

Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "poepiesjiek" denk ik dan O-)
pi_209455891
Bromvlieg moeten vermoorden. Beest vloog al sinds gisteren rond en weigerde om met zachte dwang om naar buiten te vliegen. Elin ging er steeds achteraan en ik werd er gek van.
pi_209456187
quote:
Ik vroeg me al af of ik daar nog een bron voor moet zoeken.
Op dit soort heerlijke dagen altijd fijn als een ander het werk doet O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209456228
Wat lijkt het me hondsnaar om een vervelende relatie met je borsten te hebben, qua pijn of formaat of wat dan ook.
Borsten O+
Mijn eigen borsten O+
Alle borsten O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209456382
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
Wat lijkt het me hondsnaar om een vervelende relatie met je borsten te hebben, qua pijn of formaat of wat dan ook.
Borsten O+
Mijn eigen borsten O+
Alle borsten O+
^
pi_209456391
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vroeg me al af of ik daar nog een bron voor moet zoeken.
Op dit soort heerlijke dagen altijd fijn als een ander het werk doet O+
Ik ben dol op kleine opdrachtjes *)
  vrijdag 9 juni 2023 @ 20:42:04 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209456797
Ik heb wat tijd genomen om wat foto's online te slingeren.

Voor de geïnteresseerden in mijn tuin: Lucky_Strike in F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #77 Broedbolletjes

Inmiddels weet ik dat ik me morgen toch niet hoef te vervelen. Ik heb wat eten te verwerken: Lucky_Strike in CUL / Too good to go ervaringen #18 Met kip

Sinds de zon schijnt, zijn vijanden Hans en Piep ineens regelmatig eng dicht bij elkaar te vinden. Deze specifieke streep zon is de allerbeste van alle strepen.

En dit ben ik lichter geworden vandaag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Strike op 09-06-2023 20:47:21 ]
Spoilers!
pi_209456981
Wat een boel! haar.
Valt het goed?

@yinnu prettig nieuws uit de mri. Jammer dat een bh vinden zo lastig is. -O-
pi_209457099
De poezels ❤️ Wat fijn dat ze wat dichter bij elkaar zijn nu. Wie weet, binnenkort samen in een mandje (deden de diva’s ook in de hitte, rare beesten)
En wat een haar eraf :o
  vrijdag 9 juni 2023 @ 21:18:21 #76
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209457138
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef AnneX het volgende:
Wat een boel! haar.
Valt het goed?
Mja. Ik ben er nog niet wild van. Ik had het vlotter verwacht ofzo. Maar het is wel beter dan hoe het was dus er is winst :)
Spoilers!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 21:20:10 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209457151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
De poezels ❤️ Wat fijn dat ze wat dichter bij elkaar zijn nu. Wie weet, binnenkort samen in een mandje (deden de diva’s ook in de hitte, rare beesten)
En wat een haar eraf :o
Wie weet. Ik kan het me niet voorstellen. Samen zonnebaden is echt niet uit liefde. Die zonnestraal is zo belangrijk dat het bittere noodzaak is.
Spoilers!
pi_209457237
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Voor- en na foto's van als ik naar de kapper ga maak ik altijd zelf :o

Duurt trouwens 20 minuten :+

Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "poepiesjiek" denk ik dan O-)
Ja ja maar ik heb echt ander haar.
Zij boekt altijd een heel uur voor je in, en het loopt altijd uit :+
  vrijdag 9 juni 2023 @ 21:34:25 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209457287
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja ja maar ik heb echt ander haar.
Zij boekt altijd een heel uur voor je in, en het loopt altijd uit :+
naar een hele dag? :o :D
pi_209457332
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
naar een hele dag? :o :D
Nee, deze kapster niet. Zo eentje heb ik vroeger wel gehad, die kostte me echt halve dagen. Ook een krullenspecialiste, maar dan gericht op zwarte krullen, en zij haalde graag (op haar verzoek en zonder kosten) de krullen *uit* mijn haar. Dat was ook wel spectaculair :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 juni 2023 @ 21:38:41 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209457334
Ik was na een kwartiertje weer klaar met de kapper :+. Maar ja het is bij mij stukje eraf. Achter en zijkanten kort (oren vrij)
Verder op deze vrijdag een beetje gepoetst, tennis gekeken en net een wandelingetje. Heerlijke vrije dag. Morgenochtend nog wel 15km Amsterdam rond het IJ gepland :+. In de ochtend en dus voor de echte hitte weer thuis. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209457589
2 kappers, de 1 een dagdeel, de ander anderhalf uur, fml :')
  Moderator vrijdag 9 juni 2023 @ 22:04:27 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209457755
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
2 kappers, de 1 een dagdeel, de ander anderhalf uur, fml :')
Ik denk dat je dat jezelf toch aan doet.
Is het nu wel af trouwens?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209457791
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Voor de geïnteresseerden in mijn tuin: Lucky_Strike in F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #77 Broedbolletjes

Inmiddels weet ik dat ik me morgen toch niet hoef te vervelen. Ik heb wat eten te verwerken: Lucky_Strike in CUL / Too good to go ervaringen #18 Met kip

Sinds de zon schijnt, zijn vijanden Hans en Piep ineens regelmatig eng dicht bij elkaar te vinden. Deze specifieke streep zon is de allerbeste van alle strepen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heeeel ander kapsel *O*

Pootje Piep is bijijijijna bij Hans :Y)
pi_209457807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:04 schreef Isabeau het volgende:

De boel een hele tijd platleggen voor 1 minuut tijdwinst met de trein o|O
pi_209457811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:38 schreef borisz het volgende:
Ik was na een kwartiertje weer klaar met de kapper :+. Maar ja het is bij mij stukje eraf. Achter en zijkanten kort (oren vrij)
Ik heb ook achter en zij kort, maar dat kost toch echt makkelijk een uur. Soms ietsje langer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 10-06-2023 11:07:04 ]
pi_209457874
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 22:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat jezelf toch aan doet.
Is het nu wel af trouwens?
Ik doe het mezelf cadeau. Boek mee en gezellige kappers. Mn inner-veertienjarige wordt er erg gelukkig van. Het is nooit afaf, zoals elk kapsel :?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 22:26:15 #88
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209458029
Oh voor mij is het gewoon een pitstop hoor, even langs, bijwerken alles ditdat, koffie slurpen en weer weg.
pi_209458187
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Katten O+
pi_209458272
Kapper zit ik nooit langer dan halfuurtje. Maar ik heb dan ook vrij dun haar waar echt laagjes in knippen niet echt handig is want dan blijft er onderin niks over. Dus valt niet echt heel veel aan te knippen, vooral alles stuk korter.

Mijn dag was lang maar gezellig. 7.20 weer de deur uit, presentaties tot 15.30, naar afscheidsborrel van oude onderzoeksassistent en rond 20u thuis. Borrel was gezellig, en kreeg superlief tasje met boekenbon, bonbons en lief kaartje mee naar huis.

Gisteren en vandaag bij elkaar 53 verschillende presentaties geluisterd. Ik geloof dat ik morgen even zo min mogelijk mensen wil horen praten :')

Weekendplannen: morgenavond eten bij broertje&vriendin, drie uurtjes op baby passen en in principe daar slapen. Zondagochtend komen mn ouders dan wss ook daar langs, daarna naar huis en hockey kijken. Kan niet zelf spelen want last van been, maar met de voorspelde 29 graden en eigen wedstrijd om 16.00 ben ik daar dit keer niet bepaald rouwig om :@
  Moderator vrijdag 9 juni 2023 @ 22:48:17 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209458305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik doe het mezelf cadeau.
Dan mag je ook op niet klagen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209458380
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 22:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan mag je ook op niet klagen :+
Zeker wel.
pi_209458775
Klagen mag altijd :Y
pi_209459128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 22:07 schreef Jeroboam het volgende:

De boel een hele tijd platleggen voor 1 minuut tijdwinst met de trein o|O
En het kost miljoenen hè!

Ik zit naar de ns-bustijden te kijken. Ik ben elke keer dusdanig lang onderweg dat fietsen serieus sneller is _O- (34 km!)
pi_209459219
Wat een geklooi met de treinen @Isabeau 8)7
Is de 34 km goed te doen met de ebike? Lekker windje met het warme weer!

@Myraela je woont nu een stukje verder voor de vintagemarkt.
SPOILER
pi_209459352
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een geklooi met de treinen @:Isabeau 8)7
Is de 34 km goed te doen met de ebike? Lekker windje met het warme weer!

@:Myraela je woont nu een stukje verder voor de vintagemarkt.
SPOILER
De 34 km is prima te doen, maar tussen 22 en 23 uur wil ik echt niet over de weg van Beilen naar Assen fietsen. Is een 80 km weg, geen fietspad en slecht tot niet verlicht op grote stukken. Als ze daar nou een fietspad hadden liggen...
pi_209460271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De 34 km is prima te doen, maar tussen 22 en 23 uur wil ik echt niet over de weg van Beilen naar Assen fietsen. Is een 80 km weg, geen fietspad en slecht tot niet verlicht op grote stukken. Als ze daar nou een fietspad hadden liggen...
Oei…geen fietspad is eng!

@Barreltje oa. vanwege water geven.
Crosspost:
SPOILER
Goh wat ben ik vroeg hè. Sigme doet vast haar hondenrondje al.
pi_209460729
Mogge!

Was net als @AnneX zo vroeg wakker, raam open en toen was het alsof ik in een volière lag, zoveel fluitende vogels. Maar ook nog wel een uurtje geslapen gelukkig.

@Isabeau Kan me goed voorstellen dat je dat pad niet wil fietsen, zeker niet om die tijd. Hoe was het etentje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')