Ja de laatste tgtg bon is om 20.15. dan kan er bij de koper staan ophalen morgen tussen....... en ........quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.
Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
Een populaire box hier in de buurt verschijnt 20 minuten na sluitingstijd van de winkel online en is vaak binnen de minuut uitverkocht. Die supermarkt biedt meerdere exemplaren van dezelfde box aan. Als Marqt (of een andere winkel) maar 1 exemplaar online zet en iemand is er alert op kan het zeker gebeuren dat die binnen de minuut uitverkooptquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.
Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
2 Albert Heijn boxen die ik vanavond op kan halen, normaal reserveer ik er maar één, maar mijn koelkast en vriezer begonnen leeg te raken en ze hadden er 20+ beschikbaar.
Oh en morgenochtend een broodpakket bij de Dekamarkt. Ik ben heel benieuwd.
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
[..]
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)
350 gr gesneden uien
2 * rucola mix
1 * stoommaaltijd couscous
1* salade witlof appel
1* penne bolognese (zo’n oven maaltijd)
1* voorgekruide sojareepjes
1 * kipkerrie spread
1 * verse hummus
4 punten aardbeien baveroistaart
Ik ben heel erg tevreden. Heb voorheen vaak vegaboxen gekocht bij dezelfde AH, die vond ik minder omdat er vaak gewoon 2-3 dure producten inzat, en dan vaak de minder geslaagde vervangers.
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
Ja dat is wel heel aardig van ze he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam.
zien ruiken proeven, als ik iets niet vertrouw pleur ik het alsnog wegquote:Op zondag 4 juni 2023 11:57 schreef Zana het volgende:
Hebben jullie soms ook producten die op het eerste gezicht goed uitzien, maar twijfelachtig zijn bij het openen. Vooral bij de gesneden groentezakjes...ik koop dat anders eigenlijk nooit, maar had nu een paar keer iets met gesneden kool...en dat ruikt bij openen echt niet naar verse gesneden kool.
Dat heb ik nog niet meegemaakt dat ze alles wat volgende dag niet verkocht kan worden het weggeven in de tgtg pakketten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00
Het zal wel aan de vestiging liggen dat ze bepalen hoeveel ze in een pakket doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoorhiermee heb ik voor 3 euro 4 avonden kunnen eten + een bakje fruitsalade om mee naar werk te nemen.
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:13 schreef drakin het volgende:
Afgelopen zondag een pakje bij Flink, een half tasje, niet zo bijzonder.
Maar na de vraag wilt u ook bananen erbij kreeg ik een volledige doos!
Veel uitgedeeld, van alles aan het maken, de droger onder het stof vandaan om vanmiddag chips te maken.
Iemand nog een banaan? Ik heb enorm veel
Door al die tgtg pakjes is mijn vriezer echt propvolquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.
Dit idee dus (en vergeet de smaakjes niet!): https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/
Je kunt ze dan iig nog wel ontdooien voor bananenbrood of -cakequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat met schil en al en helemaal, dat weet ik niet of dat goed komt....bevroren banaan schillen en dan hele bananen in een blender?
Ontdooide banaan is echt een geheel aparte categorie van smerigquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:48 schreef LastRequest het volgende:
Je kunt ze dan iig nog wel ontdooien voor bananenbrood of -cake
Ik heb ze er weer uitgehaald en alles geschild en allemaal losse zakjes met 1,2 of 3 bananen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat met schil en al en helemaal, dat weet ik niet of dat goed komt....bevroren banaan schillen en dan hele bananen in een blender?
Ik ontdooi ze niet, ik maak er ijs van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ontdooide banaan is echt een geheel aparte categorie van smerigDus ik weet het niet.
Ik dacht dit ook altijd, maar heb de scanner eens een paar keer echt de hele dag aangezet en als ik dan terugkijk zie ik bij al die tokos met 'uitverkocht om xx:xx' dat ze inderdaad rond die tijd iets aanboden. En binnen een paar minuten was het weg.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja dat zie ik vooral bij bakkers bij mij in de buurt, altijd "gisteren uitverkocht" maar heb ze nog nooit iets zien aanbieden.
Die box van de Lidlquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag 4 boxen gehaald. Het begon niet heel geweldig.
Flink broodbox
[ afbeelding ]
2 Flink verrassingsboxen
[ afbeelding ]
En toen deze geweldige Lidl-box. Ik mocht zelf de beste uit 3 kiezen![]()
[ afbeelding ]
Geen TGTG maar bij Lidl kwam ik nog twee dozen diepvriessnacks voor 25 cent tegen. Daarna nog lekker gescoord in de Jumbo aanbiedingenbak.
[ afbeelding ]
Dat komt wel eens voor, maar meestal zit er genoeg bij waar ik wel wat mee kan om het de moeite waard te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef COVID-19 het volgende:
Wil binnenkort me er ook eens aan wagen, maar ben een beetje bang dat ik allemaal dingen krijg die ik toch niet echt gebruik.
Hoe werkt dat bij jullie?
Ik vind dat ook een nadeel van de pakketten dat je niet zelfs kunt kiezen. Heb je een grote familie, geen kieskeurige eters of buren die ook van dit concept houden is het al wat makkelijker.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef COVID-19 het volgende:
Wil binnenkort me er ook eens aan wagen, maar ben een beetje bang dat ik allemaal dingen krijg die ik toch niet echt gebruik.
Dat blijft een risico. Hierdoor gebruik ik het bijna niet. Mijn Favorieten zijn banketbakkers. Dan weet ik voor 90% zeker dat ik gebak krijg. Welke soorten blijft een verrassing.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef COVID-19 het volgende:
1 keer een hotel ontbijt buffet genomen en inderdaad nooit meer. Dat voelde echt teveel als bedelen ofzo. Kan niet goed uitleggen wat. Maar prettig was het niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:56 schreef Fudgeo het volgende:
Vandaag ontbijtpakket bij Amsterdam Hilton gehaald.
Beetje rommelige vertoning.
Ik moest eerst wachten in een halletje, vervolgens kwam iemand met een vaag gebaar wijzen waar het ontbijt buffet te vinden was.
Ik stond net kaas in mn bakje te scheppen kwam die man er weer aan ''Nee Nee die niet''.
Er zaten nog mensen in de ontbijtzaal. Hoe voor joker wil je staan.
Ik heb niet meteen dat ik dit snel nog een keer wil meemaken.
Heerlijke kaas overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: de verkoopster mocht ik overigens niet meenemen, maar ze maakte me wel blij door zo vriendelijk te zijn![]()
Dat scheelt toch wel per hotel denk ik zo. Een keer op vakantie tgtg gehaald bij een hotel (was m’n eerste keer tgtg toen) en ik kreeg echt een mega pakket mee. We waren eigenlijk wel te vroeg omdat het ontbijt in het weekend tot later was en dat niet aangepast was in de ophaaltijd. Maar de medewerker aldaar had een prima pakket voor ons gemaakt. Weet niet meer of ik er 4 of 5 euro voor betaald had. Maar heb voor de rest van de vakantie in ieder geval geen broodbeleg meer hoeven halenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:56 schreef Fudgeo het volgende:
Vandaag ontbijtpakket bij Amsterdam Hilton gehaald.
Beetje rommelige vertoning.
Ik moest eerst wachten in een halletje, vervolgens kwam iemand met een vaag gebaar wijzen waar het ontbijt buffet te vinden was.
Ik stond net kaas in mn bakje te scheppen kwam die man er weer aan ''Nee Nee die niet''.
Er zaten nog mensen in de ontbijtzaal. Hoe voor joker wil je staan.
Ik heb niet meteen dat ik dit snel nog een keer wil meemaken.
Heerlijke kaas overigens.
wow, wat een boelquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel per hotel denk ik zo. Een keer op vakantie tgtg gehaald bij een hotel (was m’n eerste keer tgtg toen) en ik kreeg echt een mega pakket mee. We waren eigenlijk wel te vroeg omdat het ontbijt in het weekend tot later was en dat niet aangepast was in de ophaaltijd. Maar de medewerker aldaar had een prima pakket voor ons gemaakt. Weet niet meer of ik er 4 of 5 euro voor betaald had. Maar heb voor de rest van de vakantie in ieder geval geen broodbeleg meer hoeven halen![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemerkt. Boxen die normaal snel uitverkocht worden, blijven heel lang staan. Soms worden die niet verkocht en wordt het nogmaals aangeboden met een latere pickup tijd. Maar niet altijd worden die uiteindelijk uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:29 schreef junkiesietze het volgende:
Met dat warme weer helemaal geen zin om boxen te halen
Gewoon in je favorieten zetten wat geweldig is en dan zie je in 1 oogopslagquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:33 schreef Rickocum het volgende:
Ik woon ietwat in een dorp en de brut is altijd uitverkocht.
Krijgen jullie een melding als het beschikbaar is, ofzo?
Inmiddels ook een keer gehaald bij een Mercure hotel. Ook daar gewoon een tasje. Denk dat het zelf vullen van je doosje bij het Hilton dus echt de uitzondering is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:04 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb tot nu toe twee keer bij een hotel gehaald. Een keer bij het Hilton: daar kreeg ik een doosje en een extra tasje (er was kennelijk veel over die dag) dat ik zelf mocht gaan vullen - ging prima en je kunt precies pakken wat je zelf wilt hebben. De tweede keer was bij Campanile en daar kreeg je gewoon een tasje mee.
Oftewel: het kan van hotel tot hotel verschillen hoe ze hiermee omgaan. Ik zou niet meteen alle hotels afschrijven op basis van één ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |