abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2023 @ 13:37:38 #151
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209361801
Ik weet niet of meederde winkels dit doen, maar mijn man werkte ooit bij de Jumbo en als er wat over was dan gingen ze eerst kijken of iemand van de avondploeg de box die voor TGTG bestemd was wilde meenemen. Als dat zo was, zetten ze de status op uitverkocht op TGTG. Zo niet, ging de box erop.

Dat kan verklaren waarom sommige boxen zo snel zojn 'uitverkocht'.
With love :*
pi_209361933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.

Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
Ja de laatste tgtg bon is om 20.15. dan kan er bij de koper staan ophalen morgen tussen....... en ........

Laatst een bon rond 18 uur gekocht. Winkel sluit om 17 uur en kon de volgende dag tot 11 uur ophalen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 juni 2023 @ 13:58:51 #153
39237 crew  H_T
2733
pi_209362092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef Fudgeo het volgende:
Heb de app pas een week. Nog niets gekocht.
Zit het eerst een beetje te bekijken.

Bij Marqt hier om de hoek gebeurt volgens mij iets vreemds.
Niets te zien op de app maar dan staat er Uitverkocht : laatst verkocht 20 uur 15. De winkel sluit om 20 uur.
Zo gaat het de hele week al. Herkennen jullie dat ?
Een populaire box hier in de buurt verschijnt 20 minuten na sluitingstijd van de winkel online en is vaak binnen de minuut uitverkocht. Die supermarkt biedt meerdere exemplaren van dezelfde box aan. Als Marqt (of een andere winkel) maar 1 exemplaar online zet en iemand is er alert op kan het zeker gebeuren dat die binnen de minuut uitverkoopt :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_209363540
Is hier bij de meeste bakkers in ieder geval vrij standaard, je moet er echt snel bij zijn, ze bieden er meestal 3 of 5 aan en die zijn altijd binnen een minuut uitverkocht.
pi_209366916
Heb voor morgen ook eindelijk weer 2 pakketten kunnen reserveren: 1 bij de Lidl en 1 bij een bakker. Allebei zo populair dat ze vrijwel altijd beiden binnen een minuut uitverkocht zijn :o
And so the lion fell in love with the lamb
pi_209373088
2 Albert Heijn boxen die ik vanavond op kan halen, normaal reserveer ik er maar één, maar mijn koelkast en vriezer begonnen leeg te raken en ze hadden er 20+ beschikbaar.

Oh en morgenochtend een broodpakket bij de Dekamarkt. Ik ben heel benieuwd.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 10:42:21 #157
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_209373223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
2 Albert Heijn boxen die ik vanavond op kan halen, normaal reserveer ik er maar één, maar mijn koelkast en vriezer begonnen leeg te raken en ze hadden er 20+ beschikbaar.

Oh en morgenochtend een broodpakket bij de Dekamarkt. Ik ben heel benieuwd.
20 boxen beschikbaar wauw, hoogste aantal wat ik tot nu toe gezien heb is 5.
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken :P
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_209377342
Vandaag een pakket gehaald van de Bakker Bart, voorlopig hoef ik geen brood te kopen :')
4 croissants, 4 triangelbroodjes, 2 donuts, 2 italiaanse bollen, 1 stokbrood, 5 bruine broodjes, 2 krentenbollen, 2 muslibollen, 1 meergranenstokbrood, 3 broden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_209378605
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ben benieuwd waar ze zoveel van over hebben dan, hopelijk iets wat je ook daadwerkelijk lekker vind/goed kan gebruiken :P
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
pi_209378660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:

[..]
Dat gaat gemakkelijk als ze per pakket net de waarde van rond de 15 Euro erin doen.
Ik heb 1x AH overblijvers bij een vestiging gehaald. Ik kreeg 2x verse maaltijden van à ¤6,99 and 1 bakje fruit van ¤2,-. Bij de Dirk krijg ik altijd een stuk meer.
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209378750
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)
350 gr gesneden uien
2 * rucola mix
1 * stoommaaltijd couscous
1* salade witlof appel
1* penne bolognese (zo’n oven maaltijd)
1* voorgekruide sojareepjes
1 * kipkerrie spread
1 * verse hummus
4 punten aardbeien baveroistaart

Ik ben heel erg tevreden. Heb voorheen vaak vegaboxen gekocht bij dezelfde AH, die vond ik minder omdat er vaak gewoon 2-3 dure producten inzat, en dan vaak de minder geslaagde vervangers.
pi_209379341
Bakker box was een hele goede:
2 hele bruine broden
3 harde broodjes
5 zachte bruine bollen
1 apfelstrudel
1 abrikoos flap (denk ik)
1 worstenbroodje
1 kaasbroodje
1 ham kaas croissant
:9

Lidl box viel wat tegen
Krop verlepte sla
Netje biologische ui
1 biologische komkommer
Netje met sinaasappels
2 aubergines
Doosje basilicum
Doosje dille

Niet verkeerd natuurlijk, maar had op wat meer fruit gehoopt :7
And so the lion fell in love with the lamb
pi_209379611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef Aardbeienmeisje het volgende:

[..]
Ik kreeg uiteindelijk het volgende (2 boxen dus)
350 gr gesneden uien
2 * rucola mix
1 * stoommaaltijd couscous
1* salade witlof appel
1* penne bolognese (zo’n oven maaltijd)
1* voorgekruide sojareepjes
1 * kipkerrie spread
1 * verse hummus
4 punten aardbeien baveroistaart

Ik ben heel erg tevreden. Heb voorheen vaak vegaboxen gekocht bij dezelfde AH, die vond ik minder omdat er vaak gewoon 2-3 dure producten inzat, en dan vaak de minder geslaagde vervangers.
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam. :P
pi_209379995
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 18:41 schreef mecano het volgende:

[..]
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoor ;) hiermee heb ik voor 3 euro 4 avonden kunnen eten + een bakje fruitsalade om mee naar werk te nemen.
pi_209386207
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 20:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ze hebben zelfs rekening gehouden met je naam. :P
Ja dat is wel heel aardig van ze he?

De dekamarkt had mijn pakket geannuleerd. Nou ja, volgende keer beter.
pi_209396637
Hebben jullie soms ook producten die op het eerste gezicht goed uitzien, maar twijfelachtig zijn bij het openen. Vooral bij de gesneden groentezakjes...ik koop dat anders eigenlijk nooit, maar had nu een paar keer iets met gesneden kool...en dat ruikt bij openen echt niet naar verse gesneden kool.
  zondag 4 juni 2023 @ 12:48:54 #167
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_209397018
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:57 schreef Zana het volgende:
Hebben jullie soms ook producten die op het eerste gezicht goed uitzien, maar twijfelachtig zijn bij het openen. Vooral bij de gesneden groentezakjes...ik koop dat anders eigenlijk nooit, maar had nu een paar keer iets met gesneden kool...en dat ruikt bij openen echt niet naar verse gesneden kool.
zien ruiken proeven, als ik iets niet vertrouw pleur ik het alsnog weg
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_209410996

Van de Hema, voor 5 euro:
- tarwebollen
- eierkoeken
- biologische halfvolle melk
- biologische rookworst
- magnetronmaaltijd groene curry
- plakjes leverworst
- runderrookvlees
- paté

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2023 16:42:45 ]
pi_209415193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je merkt zoveel verschil tussen winkels die tgtg gebruiken om de winst te maximaliseren en de winkels die blij zijn dat ze geen zooi weg hoeven te gooien. De trattoria waar ik vaak haal komt regelmatig als ik al naar de deur loop nog met iets aanzetten "komt dit nog op bij je? Verkopen we denk ik niet meer" en dat is dan een luxe belegd broodje of een maaltijd, dus op zichzelf al tussen de 9 en 14 euro. Voor een pakketprijs van 5.00
Dat heb ik nog niet meegemaakt dat ze alles wat volgende dag niet verkocht kan worden het weggeven in de tgtg pakketten.
Ik denk sommige doen ook mee voor de imago. Dat ze kunnen laten zien dat ze iets doen tegen voedselverspilling.
In de buurt zijn er 2 duurdere bakkers die zuurdesembroden verkopen. De pakketten liggen meestal al klaar als ik voor sluitingstijd kom ophalen. Ik zie dan vaak nog broden op de planken liggen. Bij één zag ik een keer dat ze de broden in huishoudfolie gingen omwikkelen. Dus wat ze met de rest van de overgebleven broden doen?..

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind de Overblijvers over het algemeen erg goed eigenlijk, ik heb de laatste keer ¤3 betaald voor een zak krieltjes, een zak wokgroenten, zo'n ¤2 bakje fruit én een verspakket. En alles was 3 dagen later nog steeds prima te eten dus de kwaliteit was ook ruim in orde. Nou ik doe het ervoor ;) hiermee heb ik voor 3 euro 4 avonden kunnen eten + een bakje fruitsalade om mee naar werk te nemen.
Het zal wel aan de vestiging liggen dat ze bepalen hoeveel ze in een pakket doen.

Bij een soepwinkel gehaald voor ¤4,99.
Kippensoep, kikkererwtensoep, couscous salade en wat brood.
De kikkererwtensoep is zo dik, het is meer een bonenbrij dan soep.
  woensdag 7 juni 2023 @ 09:13:13 #170
370431 drakin
vurig typje
pi_209427838
Afgelopen zondag een pakje bij Flink, een half tasje, niet zo bijzonder.

Maar na de vraag wilt u ook bananen erbij kreeg ik een volledige doos!

Veel uitgedeeld, van alles aan het maken, de droger onder het stof vandaan om vanmiddag chips te maken.

Iemand nog een banaan? Ik heb enorm veel _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_209428309
quote:
99s.gif Op woensdag 7 juni 2023 09:13 schreef drakin het volgende:
Afgelopen zondag een pakje bij Flink, een half tasje, niet zo bijzonder.

Maar na de vraag wilt u ook bananen erbij kreeg ik een volledige doos!

Veel uitgedeeld, van alles aan het maken, de droger onder het stof vandaan om vanmiddag chips te maken.

Iemand nog een banaan? Ik heb enorm veel _O-
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.

Dit idee dus (en vergeet de smaakjes niet!): https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:17:33 #172
370431 drakin
vurig typje
pi_209428457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou! Ik koop regelmatig een heleboel afgeprijsde bananen. Schil er af halen en in plakjes in zakjes in de diepvries. Is geweldig in smoothies. En super super lekker ijs kan je er mee maken! Gewoon banaan in de blender (sterke motor nodig!) en eventueel cacao of pindakaas er door. Of bevroren blauwe bessen voor bessenijs. Of whey voor extra eiwit en een heerlijke smaak. Wij maken het ook wel eens met stukjes chocolade en een paar druppeltjes muntextract. Wel direct opeten, want ontdooide bevroren banaan is juist weer ongelofelijk smerig.

Dit idee dus (en vergeet de smaakjes niet!): https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/
Door al die tgtg pakjes is mijn vriezer echt propvol _O-

Maar heb er net wat uitgehaald en wat bananen er zo ingedaan, met schil en al.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:18:19 #173
370431 drakin
vurig typje
pi_209428464
En een sterke blender heb ik, zo'n bullet achtig ding, echt een mega handig apparaatje :Y
Freaks like me drink tea
pi_209428491
Dat met schil en al en helemaal, dat weet ik niet of dat goed komt....bevroren banaan schillen en dan hele bananen in een blender? :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209428792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat met schil en al en helemaal, dat weet ik niet of dat goed komt....bevroren banaan schillen en dan hele bananen in een blender? :X
Je kunt ze dan iig nog wel ontdooien voor bananenbrood of -cake :)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')