Is niet leuk meer. Vaste prik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100063407_eee80c9b
1-4 voor the Hammers.quote:
Wat op eerstequote:Op woensdag 7 juni 2023 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja dit hebben we nog. Tweede scherm bij dan
Groningendebat vermoed ik.quote:
Ha ha ha. Hij zegt Firenze om interessant te doen.quote:
Gemist. Welke gitaren ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:53 schreef Zorro het volgende:
Gitaren
Beste opening van een finale ooit, dat staat vast.
Nederland verloor de eerste wedstrijd op het EK-88. Italië won geen wedstrijd als wereldkampioen82 in de eerste ronde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fiorentina was niet zo best in voorronde tegen Twente.... En nu in finale
quote:
quote:
Vet.quote:
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hij zegt Firenze om interessant te doen.![]()
Man of 20 met gitaar die daar op het veld stonden. Volgens de Belgische commentator types die hun Harley buiten hadden laten staanquote:
Ha ha ha. Dus één eikel zoals ik typeert 26 duizenden anderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.
Zal te maken hebben met dit......quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Man of 20 met gitaar die daar op het veld stonden. Volgens de Belgische commentator types die hun Harley buiten hadden laten staan
Geen idee of het goed was of wat ze deden want ik hoorde er niks van, maar het gaat om het idee
Drita ging twee keer alleen op Bijlow af in de slotfase.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijlowquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Drita ging twee keer alleen op Bijlow af in de slotfase.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.
Bijlow is de huidige keeper van Feyenoord Hermpiequote:
Debat tweede scherm?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke game?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gamen
Nog geen halve minuut gezien van de finale
De groeten van Reet. Retorisch80 voor vrienden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow is de huidige keeper van Feyenoord Hermpie
Of is dat deel van de hersenen ook al aangetast
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De groeten van Reet. Retorisch80 voor vrienden.
Al besprokenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nalekaartje-west-ham
Knollsy al gespot boys???
TR gemacht.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?
Na 2 liter vast wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenSmaakt dat?
Het is mode de laatste tijd. Mods die Tong uit de tent lokken.quote:
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het leuke van een Europese finale vind ik altijd dat je helemaal niet hoeft te kijken.
Je kan zijn berichten ook negeren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is mode de laatste tijd. Mods die Tong uit de tent lokken.
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.
Blijft zo lachwekkend die opmerking.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Huh maar Engelsen gooien nooit met bekers!!!!
Pas toen ik tegen 23u mIRC eens opende en daar iedereen los zag gaan wist ik wat ik aan het missen was.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.
Welke server zat je?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pas toen ik tegen 23u mIRC eens opende en daar iedereen los zag gaan wist ik wat ik aan het missen was.
Met de huidige mediamogelijkheden en dito consumptie zou mij dat niet overkomen zijn.
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).quote:
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.quote:
SOWquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.
Zo kijk ik ook!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het leuke van een Europese finale vind ik altijd dat je helemaal niet hoeft te kijken.
nondeju zegquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.
Komt omdat hunnie een voetbalwet hebben!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Huh maar Engelsen gooien nooit met bekers!!!!
UT CTF instagib GENOTquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).
Had ik nog langer geleden. 1983.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.
Laatst nog een briljante column over geschreven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.
Het is er maar matigquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1v1 iDM kom dan lul je maakt geen kans pikquote:
Toch houd ik van je sister brother.quote:
Als de scheids prima is is de wedstrijd kut.quote:
Bij ons was de gooier inmiddels al in de KRAAG gegrepen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
Kijk daarom staken we in NEderland bij bekertjes gooien
Wist niet dat ze de Euro hadden in Tsjechiequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
Die bekers zit ook 5 euro statiegeld op en zijn mokerhard
Die bekertjes in Nederland gooi je nog geen zacht ei kapot meequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
Kijk daarom staken we in NEderland bij bekertjes gooien
Inderdaad. Klein sneetje, veel vocht, hard voorwerp, bloed.quote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:35 schreef Nober het volgende:
Vrouwelijke grensrechter, dan krijg je dat.
Daar heb je ook een pint.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bekertjes in Nederland gooi je nog geen zacht ei kapot mee
Laat gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekkere reclame weer voor het voetbal,
Tokkiesportquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nooit meer voetballen is de enige oplossing.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met 1 euro per halve liter daar vallen de kosten dan wel meequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
Die bekers zit ook 5 euro statiegeld op en zijn mokerhard
Of alleen nog maar vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pierre had achteraf nogal gelijk toen. Davy die met een grijns op het gezicht deed alsof hij niet verder kon.quote:
Maar dit is in Praag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze in Engeland een voetbalwet zodat dit soort mensen het stadion niet binnen komen
In dat stadion was het wel iets duurder maar meen dat het statiegeld iets duurder was dan het biertje, 4 euro ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 1 euro per halve liter daar vallen de kosten dan wel mee
Misschien gooide hij zelf wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan die Knolssy die gooiers niet een paar petsen verkopen? Werken voor je geld.
Precies. Eigenlijk raakte die beker de speler niet eens.quote:
Met de voetbalwet mogen dat soort types niet eens meer naar het buitenland als hun club of land daar speelt!!!!quote:
Ik keek even Marcel en Gijs tot na de rust. Toen gebeurde er net het een en ander bij de finale.quote:
Veel sneller dan bijwonden inderdaad.quote:
Praag is toch je favoriete stad qua bier ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze in Engeland een voetbalwet zodat dit soort mensen het stadion niet binnen komen
En toen naar de hoeren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat stadion was het wel iets duurder maar meen dat het statiegeld iets duurder was dan het biertje, 4 euro ofzo.
Stonden nog een paar Feyenoorders ver na de wedstrijd die dingen te verzamelen in het uitvak. Die haalden met zijn tweeën iets van 500 euro op
Praag is top ja, op alle vlakken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praag is toch je favoriete stad qua bier ?
IK BEN GEWOON GIJSquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek even Marcel en Gijs tot na de rust. Toen gebeurde er net het een en ander bij de finale.
Ik haat Marga.quote:
Gaat dit over Gijs Groenteboer?quote:
Is Aafke Brandts Corstius een manquote:
Qua lesbiennes en pots moet het ergste nog komen.quote:
Daar stonden toen elk uur filmende toeristen om het hele filmpje weer verziekt te zien worden door zingende Feyenoorders. Elk uur weer mokerhard gelachenquote:
Want?quote:
Ken je haar vader? Die was briljant. Hugo. Of Piet Grijs. Of Battus. Geweldige polemieken met WF Hermans.quote:
Niet om aan te zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het goed?
De Musebazen in ieder geval wel.
Neequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het goed?
De Musebazen in ieder geval wel.
Dan heb ik goed gekozen.quote:
Ooit mien jong… ooitquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Kees Jansma komen we echt nooit meer af.
Op1?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuisgekomen.
Topic is nog niet gereekst.
Wees blij dat Tong er is. Anders zou het topic er niet eens zijn geweest.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuisgekomen.
Topic is nog niet gereekst.
Dat is vaker zo met fossielenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Mart Smeets is het hiermee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met fossielen
Het gruwelijke besef dat we over dertig/veertig jaar nog met Noa Vale en Hélene Hendriks zitten opgescheept. Voor de wielrenners die blij waren afscheid te hebben genomen van Maarten Ducrot. 50 jaar Roxanne.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeft van mijn part ook niet. We zitten het hele seizoen al in het vaste topic. En omdat er een finale is moeten we per se uitwijken"?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat Tong er is. Anders zou het topic er niet eens zijn geweest.
Ik haak weer in.
Als deze teams een paar rondes eerder tegen elkaar hadden gespeeld, dan had er geen hond naar gekeken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft van mijn part ook niet. We zitten het hele seizoen al in het vaste topic. En omdat er een finale is moeten we per se uitwijken"?
VBL / [FAQ en FB #163] Waar we niet wegkijkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft van mijn part ook niet. We zitten het hele seizoen al in het vaste topic. En omdat er een finale is moeten we per se uitwijken"?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #163] Waar we niet wegkijken
POLLquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal gaat de discussie aan met user @:tong80
En de CL, de nacompetite en de ECL Playoffs beloven ook al weinig goeds.quote:
Ja dat wint City ruimquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En zaterdag staat het bij rust al 3-0.
WAT EEN KUTFINALES.
Dat mag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zal ook wel pingels worden
Antigenot
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als deze teams een paar rondes eerder tegen elkaar hadden gespeeld, dan had er geen hond naar gekeken.
Ik gun het Inter wel.quote:
Hoe liep dat af?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zijn we verwend met onze eigen KNVB Bekerfinale dit seizoen.
PSV-Benfica waren pas tijdenquote:
Geklikt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #163] Waar we niet wegkijken
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal gaat de discussie aan met user @:tong80
Dit mag alleen met volleybal.quote:
Hier kan geen cliché overheen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Dit is ook gelijk gespeeld. WHU parkeert hierna helemaal de bus.
Doet er weinig toe, ontneemt de speler de kans om verder te lopen met de bal richting doelquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier kan hij helemaal niets aan doen
Wtf.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:23 schreef Coco het volgende:
Als zelfs @:scrummie meekijkt dan weet je dat het een saaie avond is.
Joe kijk je mee Hensrix ?quote:
@Scrummie is dacht ik GROOT West-Ham supporter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:23 schreef Coco het volgende:
Als zelfs @:scrummie meekijkt dan weet je dat het een saaie avond is.
JAAAAAAAA COME ON YOU IROOOONS!!!! JAJAJAJAJAJAAquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie is dacht ik GROOT West-Ham supporter.
Jij kijkt toch alleen Feyenoord?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Krijg lekker iets.
(een ijsje ofzo)
Kloptquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie is dacht ik GROOT West-Ham supporter.
koekoekquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twee clubs vol met asocialen. Is dat toevallig?
Was vorig jaar nog erger.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het blijft gruwelijk. Users die denken leuk te zijn, met gebrek aan woorden een dodelijk saai internet plaatje plaatsen. Het neemt alle lol en plezier weg. Het besef dat dit soort FOK!ers bestaat.quote:
Jij begrijptquote:
We leven in een meme-tijdperk beste tong.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft gruwelijk. Users die denken leuk te zijn, met gebrek aan woorden een dodelijk saai internet plaatje plaatsen. Het neemt alle lol en plezier weg. Het besef dat dit soort FOK!ers bestaat.
Het wil ook nog iets zeggen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kut Brehme die juichte in 1990.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft gruwelijk. Users die denken leuk te zijn, met gebrek aan woorden een dodelijk saai internet plaatje plaatsen. Het neemt alle lol en plezier weg. Het besef dat dit soort FOK!ers bestaat.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Het is Même en Tong.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in een meme-tijdperk beste tong.
De beste is forever Tardelliquote:
Is er ook een hoertje van Zaltbommel?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Ja. Herman van Tongerlo. Je krijgt zelf geld terug.quote:
Te weinig voor fok betekend.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom staat die niet bij de overlijdenstopics eigenlijk?
Niks mis met briljante alcoholisten. Garrincha, Best, Socrates, tong80.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:31 schreef -XOR- het volgende:
Heel mooi. Socrates rijst juichend uit zijn graf
De komende dagen water drinken!quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met briljante alcoholisten. Garrincha, Best, Socrates, tong80.
Feijenoorders huilen er om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |