Is niet leuk meer. Vaste prik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100063407_eee80c9b
1-4 voor the Hammers.quote:
Wat op eerstequote:Op woensdag 7 juni 2023 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja dit hebben we nog. Tweede scherm bij dan
Groningendebat vermoed ik.quote:
Ha ha ha. Hij zegt Firenze om interessant te doen.quote:
Gemist. Welke gitaren ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:53 schreef Zorro het volgende:
Gitaren
Beste opening van een finale ooit, dat staat vast.
Nederland verloor de eerste wedstrijd op het EK-88. Italië won geen wedstrijd als wereldkampioen82 in de eerste ronde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fiorentina was niet zo best in voorronde tegen Twente.... En nu in finale
quote:
quote:
Vet.quote:
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hij zegt Firenze om interessant te doen.![]()
Man of 20 met gitaar die daar op het veld stonden. Volgens de Belgische commentator types die hun Harley buiten hadden laten staanquote:
Ha ha ha. Dus één eikel zoals ik typeert 26 duizenden anderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.
Zal te maken hebben met dit......quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Man of 20 met gitaar die daar op het veld stonden. Volgens de Belgische commentator types die hun Harley buiten hadden laten staan
Geen idee of het goed was of wat ze deden want ik hoorde er niks van, maar het gaat om het idee
Drita ging twee keer alleen op Bijlow af in de slotfase.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijlowquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Drita ging twee keer alleen op Bijlow af in de slotfase.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is gewoon een mooie stad. Daarom. Net als Zaltbommel. Jammer van het pleurisvolk.
Bijlow is de huidige keeper van Feyenoord Hermpiequote:
Debat tweede scherm?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke game?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gamen
Nog geen halve minuut gezien van de finale
De groeten van Reet. Retorisch80 voor vrienden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow is de huidige keeper van Feyenoord Hermpie
Of is dat deel van de hersenen ook al aangetast
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De groeten van Reet. Retorisch80 voor vrienden.
Al besprokenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nalekaartje-west-ham
Knollsy al gespot boys???
TR gemacht.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel pakken wijn zijn er vandaag doorheen gegaan?
Na 2 liter vast wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenSmaakt dat?
Het is mode de laatste tijd. Mods die Tong uit de tent lokken.quote:
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het leuke van een Europese finale vind ik altijd dat je helemaal niet hoeft te kijken.
Je kan zijn berichten ook negeren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is mode de laatste tijd. Mods die Tong uit de tent lokken.
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.
Blijft zo lachwekkend die opmerking.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Huh maar Engelsen gooien nooit met bekers!!!!
Pas toen ik tegen 23u mIRC eens opende en daar iedereen los zag gaan wist ik wat ik aan het missen was.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik kijk en draai muziek. Of andersom.
Welke server zat je?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pas toen ik tegen 23u mIRC eens opende en daar iedereen los zag gaan wist ik wat ik aan het missen was.
Met de huidige mediamogelijkheden en dito consumptie zou mij dat niet overkomen zijn.
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).quote:
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.quote:
SOWquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.
Zo kijk ik ook!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het leuke van een Europese finale vind ik altijd dat je helemaal niet hoeft te kijken.
nondeju zegquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh is het een hij. Altijd gedacht dat Onlogisch een zij was.
Komt omdat hunnie een voetbalwet hebben!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Huh maar Engelsen gooien nooit met bekers!!!!
UT CTF instagib GENOTquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).
Had ik nog langer geleden. 1983.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al heb ik daar op 25 mei 2005 wel spijt van gehad na de eerste helft.
Laatst nog een briljante column over geschreven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Liverpoolgoden, wat een waanzinnige avond was dat.
Het is er maar matigquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Quakenet, daar zaten alle gamers, en in mijn geval die van Unreal Tournament (99/2004).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1v1 iDM kom dan lul je maakt geen kans pikquote:
Toch houd ik van je sister brother.quote:
Als de scheids prima is is de wedstrijd kut.quote:
Bij ons was de gooier inmiddels al in de KRAAG gegrepen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
Kijk daarom staken we in NEderland bij bekertjes gooien
Wist niet dat ze de Euro hadden in Tsjechiequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
Die bekers zit ook 5 euro statiegeld op en zijn mokerhard
Die bekertjes in Nederland gooi je nog geen zacht ei kapot meequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
Kijk daarom staken we in NEderland bij bekertjes gooien
Inderdaad. Klein sneetje, veel vocht, hard voorwerp, bloed.quote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:35 schreef Nober het volgende:
Vrouwelijke grensrechter, dan krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |