Die fietser was een dag te vroeg, maar komt heus wel terug als Jeff staat te wachtenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat die snelle fietser en supporter Jeffrey ophaalt, zit hij zo thuis.
Babette weer drie dagen janken omdat ze een stem hadquote:
Nee dat had ze met Wendy afgesproken, ze zouden elkaar een stem geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette weer drie dagen janken omdat ze een stem had
Nee ze had afgesproken met Wendy om op elkaar te gaan. De lafbek.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ze had met Wendy afgesproken om op elkaar te stemmenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gemist wat had Babette gezegd tegen Wendy ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:07 schreef juul. het volgende:
Dat Wendy toch weer doet wat Bep zegt, onbegrijpelijk
wendy is meeloperquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:07 schreef juul. het volgende:
Dat Wendy toch weer doet wat Bep zegt, onbegrijpelijk
Nee ze had met Wendy afgesproken om op elkaar te gaan. Ze wilde niet op sas en durfde dus niet op jef.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy en Babette hebben op elkaar gestemd. Hadden ze afgesproken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat had ze met Wendy afgesproken, ze zouden elkaar een stem geven.
Wat een droeftoeters zegquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee ze had afgesproken met Wendy om op elkaar te gaan. De lafbek.
Nog 1 keer winnenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef lojanda het volgende:
Jeff zei net in de wc voor de spiegel “nog één keer” zou hij denken dat hij moet gaan?
Om op elkaar te stemmenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gemist wat had Babette gezegd tegen Wendy ?
die zit zich op te fokkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef lojanda het volgende:
Jeff zei net in de wc voor de spiegel “nog één keer” zou hij denken dat hij moet gaan?
Ahh oké.. ik vond het al zo raarquote:
Echt hequote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef Wibehh het volgende:
Kunnen ze niet iets anders laten zien dan die kop van bern?
Boter, kaas en eieren, de bal moet minimaal 1 keer op de tafel stuiteren.quote:
Heel lang ben ik bang en gaat nergens over. Eigenlijk triest dat je eventueel met zo’n opdracht naar huis moet.quote:
Thanks, ja ik zag het inmiddels.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boter, kaas en eieren, de bal moet minimaal 1 keer op de tafel stuiteren.
jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Wist Jeff dat ze op hem gingen? Zet hem net aan
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch de eerste die 3 op een rij heeft is de winnaar?
3 spellenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch de eerste die 3 op een rij heeft is de winnaar?
2x op de tafel, wilde net hetzelfde vragen toen werd het uitgelegdquote:
Logischquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk omdat anders her balletje van Jeff daar niet kan plakken voor 3 op een rij.
Raar hè….maar ja….quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas steeds aan het praten, dacht dat dat niet mocht?
er mag denk ik niet door de toeschouwers worden gesprokenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas steeds aan het praten, dacht dat dat niet mocht?
Het is duidelijk anders dan met pen en papierquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
Maar in dat hokje lag al een balletje van Sasha
Dan heb ik blijkbaar niet goed opgeletquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
Is uitgelegd, als jouw balletje in het vakje komt waar die van de tegenstander ligt, speel je de andere kleur weg
Is gewoon een kutspelquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar niet goed opgelet
Yep, boter, kaas en eieren loodsstyle.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
Veranderen ze de spelregels?
Nu halen ze alles weg wat dubbel is.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef freaky40 het volgende:
Kom op Jeff, toekomst van het programma staat op het spel!
Dat zeiden ze wel, maar veel (geel) beloven, weinig geven.quote:
Jeffreyquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef cinsan het volgende:
wie heeft 1ste spelletje gewonnen gemist door foon
Wij zullen het niet goed horen 😂quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Die laatste van Sasha stuiterde toch twee keer?
Jefquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef cinsan het volgende:
wie heeft 1ste spelletje gewonnen gemist door foon
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wij zullen het niet goed horen 😂
Je zal zien dat er vele streamers weer terugkomen als Sasha wintquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Voor de streamers zou t leuker zijn als Jef wint , voor de loods bewoners denk ik als Sas wint.
Ik als streamer zou het ook leuker vinden als Sas wintquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Voor de streamers zou t leuker zijn als Jef wint , voor de loods bewoners denk ik als Sas wint.
Als Jeffrey eruit gaat dan kijk ik niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je zal zien dat er vele streamers weer terugkomen als Sasha wint
ja dat worden leuke streamsquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik als streamer zou het ook leuker vinden als Sas wint
Ze kozen haar als tegenstander voor Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had niet verwacht dat Sasha zoveel stemmen zou krijgen, ik dacht dat ze meer neutraal in de groep lag.
Jammer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als Jeffrey eruit gaat dan kijk ik niet meer
Denk je dat echt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je zal zien dat er vele streamers weer terugkomen als Sasha wint
Die van Sas straks ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja er klopt niks van. Febo wil duidelijk dat sasha verliest
Van Sasha is net ook een dubbele stuiterbal goedgekeurdquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja er klopt niks van. Febo wil duidelijk dat sasha verliest
Hier zijn de meningen ook verdeeld, maar daar gaat het niet om de COS.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Denk je dat echt.
Hier kijken ze er anders naar.
Kaarten en liggen.
Eerst werd die van sasha weggehaald en later stuiterde die van Jeff 2 keer en die mocht blijven liggen.quote:
Maar Sasha had naar haar eerdere dubbele stuiter, nog een dubbele.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eerst werd die van sasha weggehaald en later stuiterde die van Jeff 2 keer en die mocht blijven liggen.
Oude bamboo onderbroek begreep ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat het trouwens voor vies plakspul waar het speelveld van is gemaakt. Krijg er de kriebels van
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien krijgt Bern vanavond seks om het te vieren
Nee zijn zus is er alquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
Niet blij, maar hij is onderweg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
Niet blij, maar hij is onderweg
[ afbeelding ]
Precies, ook voor hem het beste johquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Jeff neemt het sportief op, en wint ook een beetje want hij gaat naar Kim.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:45 schreef Witborst het volgende:
Hielelikkers komen het verst.
Maar ja ze heeft nog geen klote hahaha.
Nu mag die er vanavond even goed ne#uken.
Yoehoeeeeeequote:Op woensdag 7 juni 2023 15:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga het er niet inwrijven maar Jeffrey naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeff had een eerlijke kans dat had Berend niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
De houding van Jeff nu vind ik wel goed! Hij gaat er goed mee om, volwassen, niet zoals een Berend
Zal ze ongetwijfeld doen, die was al een week bezig met inlikken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Kan bep nu de looprondjes met moraima overnemen?
Vind wel goed dat hij nu van een zwakke verliest, hij was toch in alles de beste, zegt hij. Waar is zijn egootje nu. Hahahaha.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:45 schreef Wibehh het volgende:
Ik vind het nog erger dat Sasha wint dan dat Jeff naar huis gaat
Zou Zoe al een natte slip hebben van vreugde, haar smerige lobby is geluktquote:
Hij heeft vaak op stream gezegd dat hij Sas als een sterke speler zag, wel opletten he!quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind wel goed dat hij nu van een zwakke verliest, hij was toch in alles de beste. Waar is zijn egeltje nu. Hahahaha
Dit spel had 0 te maken met skill. 100% luck.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft vaak op stream gezegd dat hij Sas als een sterke speler zag, wel opletten he!
Ook datquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:51 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dit spel had 0 te maken met skill. 100% luck.
Jef wou het liefst tegen Sasha spelenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar waarom had Sasha zoveel stemmen? Ze is zo saai en karakterloos. Die strijkt niet echt tegen de haren van mensen in
Voor wanda zekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:50 schreef juul. het volgende:
Jappie geeft een brief aan Jef, de schijnheil
vast voor wandaquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:50 schreef juul. het volgende:
Jappie geeft een brief aan Jef, de schijnheil
Ehhh de Feboquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:51 schreef Wibehh het volgende:
En wie verzint dat je bal wordt ingeruild voor een ander als die op het zelfde vakje gooit? Man man man....
In zijn ogen was iedereeen maar een zwakkeling of zelfs erger. Blij dat die schreeuwlelijk weg gaat. Misschien wordt het saaier maar kan ook gezelliger worden, doordat de sfeerbepaler weg is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft vaak op stream gezegd dat hij Sas als een sterke speler zag, wel opletten he!
Ik hoop dat hij Babs buiten niet meer aankijktquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
In zijn ogen was iedereeen maar een zwakkeling of zelfs erger. Blij dat die schreeuwlelijk weg gaat. Misschien wordt het saaier maar kan ook gezelliger worden, doordat de sfeerbepaler weg is.
Ja want babs is al meer naar de andere groep aan t trekken,kon niet op sas stemmen en gaat steeds meer met Jasper om.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:51 schreef cinsan het volgende:
gaat wel een andere dynamiek in de groep geven nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |