Yep, boter, kaas en eieren loodsstyle.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
Veranderen ze de spelregels?
Nu halen ze alles weg wat dubbel is.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef freaky40 het volgende:
Kom op Jeff, toekomst van het programma staat op het spel!
Dat zeiden ze wel, maar veel (geel) beloven, weinig geven.quote:
Jeffreyquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef cinsan het volgende:
wie heeft 1ste spelletje gewonnen gemist door foon
Wij zullen het niet goed horen 😂quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Die laatste van Sasha stuiterde toch twee keer?
Jefquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef cinsan het volgende:
wie heeft 1ste spelletje gewonnen gemist door foon
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wij zullen het niet goed horen 😂
Je zal zien dat er vele streamers weer terugkomen als Sasha wintquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Voor de streamers zou t leuker zijn als Jef wint , voor de loods bewoners denk ik als Sas wint.
Ik als streamer zou het ook leuker vinden als Sas wintquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Voor de streamers zou t leuker zijn als Jef wint , voor de loods bewoners denk ik als Sas wint.
Als Jeffrey eruit gaat dan kijk ik niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je zal zien dat er vele streamers weer terugkomen als Sasha wint
ja dat worden leuke streamsquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik als streamer zou het ook leuker vinden als Sas wint
Ze kozen haar als tegenstander voor Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had niet verwacht dat Sasha zoveel stemmen zou krijgen, ik dacht dat ze meer neutraal in de groep lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |