Yoehoeeeeeequote:Op woensdag 7 juni 2023 15:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga het er niet inwrijven maar Jeffrey naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeff had een eerlijke kans dat had Berend niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
De houding van Jeff nu vind ik wel goed! Hij gaat er goed mee om, volwassen, niet zoals een Berend
Zal ze ongetwijfeld doen, die was al een week bezig met inlikken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Kan bep nu de looprondjes met moraima overnemen?
Vind wel goed dat hij nu van een zwakke verliest, hij was toch in alles de beste, zegt hij. Waar is zijn egootje nu. Hahahaha.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:45 schreef Wibehh het volgende:
Ik vind het nog erger dat Sasha wint dan dat Jeff naar huis gaat
Zou Zoe al een natte slip hebben van vreugde, haar smerige lobby is geluktquote:
Hij heeft vaak op stream gezegd dat hij Sas als een sterke speler zag, wel opletten he!quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind wel goed dat hij nu van een zwakke verliest, hij was toch in alles de beste. Waar is zijn egeltje nu. Hahahaha
Dit spel had 0 te maken met skill. 100% luck.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft vaak op stream gezegd dat hij Sas als een sterke speler zag, wel opletten he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |