Ik haat dat soort opdrachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moest een video-item in elkaar zetten.
Het filmen zelf is vooral vervelend.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik haat dat soort opdrachten.
Maar goed lijkt mij wel handig voor journalistiek.
Jorritsma en Ali B. als iconen van de stad.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
lelijke club, lelijke stad, lelijke provincie
Ik kan niks leuks bedenken over Almere eigenlijk
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.quote:
Talloze redenen te lezen, maar ik denk zelf dat het vooral met geschiedenis te maken heeft (ik wil FC Wageningen terug!).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doet iedereen hier hysterisch over Almere?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.
welke clubs in de kkd hebben dan wel toegevoegde waardequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.
Mag Emmen wel beter spelen dan in de eerste helft thuis tegen NAC.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Talloze redenen te lezen, maar ik denk zelf dat het vooral met geschiedenis te maken heeft (ik wil FC Wageningen terug!).
En dat ze er een keer langs zijn gereden.
Ben wel benieuwd of het zondag met de warmte erg druk zal zijn hier. Vooralsnog ga ik ervanuit dat Emmen het nog gaat redden (al was het maar voor de geestelijke gesteldheid voor de users hier).
Wauw, dat is wel heel bijzonder inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Almere is toch een fantastisch verhaal. dat was nog fc omniworld
Goed idee, beter dan al die clubs met een fietsenstalling als stadion.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
We krimpen de Eredivisie in totdat Roda JC/ADO Den Haag/NAC Breda/FC Groningen stoppen met wanbeleid voeren.
PEC Zwolle heette vroeger nog FC Zwolle, ziek wat ze sinds de naamwisseling hebben bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel bijzonder inderdaad
W2, NAC, ADO, RJC, straks FCG en zelfs De Graafschap heeft meer identiteit.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke clubs in de kkd hebben dan wel toegevoegde waarde
Moeten ze maar beter presteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
W2, NAC, ADO, RJC, straks FCG en zelfs De Graafschap heeft meer identiteit.
Oh dacht dat het om puntenaantallen ging.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach, dat wordt ook wel minder als die ploegen maar lang genoeg in de KKD blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. En anders kan ik nog wel een nummer opzoeken dat je kunt bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Emmen maakt dit nog wel goed zondag.
Komt roos94 daar niet vandaan? Genoeg reden om dat hele Deltawerken op te heffen.quote:
alleen nac en de Graafschap is oke. de rest zijn allemaal ordinaire pauperclubsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit voelt als een stukje discrepantie.quote:
Ik heb alleen maar goede herrineringen aan Zeelandquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit voelt als een stukje discrepantie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Komt roos94 daar niet vandaan? Genoeg reden om dat hele Deltawerken op te heffen.
Weleens geweest? Polderlandschap moet je liggen maar de randen tegen de Veluwe / Friesland zijn gewoon mooi en veel natuur.quote:
Ja, kan nog best eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:29 schreef Tjacka het volgende:
beter biertje op de dijk of stappen in Hilversum ja toch
Je kan wel kaartje kopen voor 60 euro?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.
Almere City wordt de Amsterdamse variant van Excelsior, en dat vind ook niemand leuk.
Voor de burgemeesters toch wel relaxter dan FCG of NAC of zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je bedoelt een combiregeling voor amper 400 man.
Almere City wordt de Amsterdamse variant van Excelsior, en dat vind ook niemand leuk.
Met 30 graden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tsja, die zullen wel blij zijn wanneer er dan twee bussen met nep-Ajacieden op een uitwedstrijd afkomen. Dan zie ik toch liever de volle uitbakken van FCG en NACquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de burgemeesters toch wel relaxter dan FCG of NAC of zo?
nee want dat zijn geen combi regelingen inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsja, die zullen wel blij zijn wanneer er dan twee bussen met nep-Ajacieden op een uitwedstrijd afkomen. Dan zie ik toch liever de volle uitbakken van FCG en NAC
Er komen dan iig genoeg uitsupporters mee en kunnen genoeg uitsupporters naar toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee want dat zijn geen combi regelingen inderdaad
Nee, naarmate een ploeg lang in de KKD hangt, wordt dat overal wel minder. En bij clubs in de Eredivise neemt het wat toe. Zoals ook bij Almere wel zal gebeuren als ze het halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef Haringkop het volgende:
Overigens het uitvak van NAC ook niet meer wat het geweest is natuurlijk.
Bedoelde de capaciteit van het uitvak in Breda. De uitsupport van NAC zelf is volgens mij nog prima.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, naarmate een ploeg lang in de KKD hangt, wordt dat overal wel minder. En bij clubs in de Eredivise neemt het wat toe. Zoals ook bij Almere wel zal gebeuren als ze het halen.
Zeker wel hoor, wel alleen op de Flevopolder.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens geweest? Polderlandschap moet je liggen maar de randen tegen de Veluwe / Friesland zijn gewoon mooi en veel natuur.
Gelderland of Limburg toch wel. Ik heb meer met het heuvelachtige landschap dan het polderlandschapquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind jij de mooiste provincie?
Zeeland, Utrecht en Brabant ook niets mis mee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelderland of Limburg toch wel. Ik heb meer met het heuvelachtige landschap dan het polderlandschap
Vanuit Almere kun je Volendam zien liggen dus dat is een prima plan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik neem overigens aan dat Almere City FC en Volendam elkaar per boot bezoeken volgend jaar?
Brabant heeft wel van die leuke oude bourgondische dorpjes waar je nog goed op een terras kan zitten. Niks mis mee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeeland, Utrecht en Brabant ook niets mis mee.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit Almere kun je Volendam zien liggen dus dat is een prima plan.
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Brabant heeft wel van die leuke oude bourgondische dorpjes waar je nog goed op een terras kan zitten. Niks mis mee.
Dit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.
Mooie stad inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.
KKD schakelgenot op vrijdag wordt is leuker dan veel eredivisiepotjes.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Almere, RKC, Excelsior, Volendam![]()
Is dit de 5e Bundesliga?
Ken ik niet maar zo te zien ook een aardig vestingstadje ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.
Wat een vreemde UI heb jijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zo te zien ook een aardig vestingstadje ja.
Oh vandaar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik houd me in ieder geval aan weddenschappen.
0:46 Messi?quote:
Als FC Groningen, ADO, Roda JC, Willem II, Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Almere, RKC, Excelsior, Volendam![]()
Is dit de 5e Bundesliga?
Die hebben geen wanbeleid nodig om in de eerste divisie te spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.
in de woorden van Pastoor: gaat je niks aanquote:
Je kan het ook niet onterecht noemen, maar 5 halve amateurclubs op het hoogste niveau is gewoon grappig. VVV zal ik niet in het rijtje met de rest noemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als FC Groningen, ADO, Roda JC, Willem II, Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.
Almere een SLAPENDE REUS.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:59 schreef Benny het volgende:
Is een beetje alsof ze op Fiverr hebben gevraagd om zo'n zelfde filmpje als grotere clubs altijd doen.
Emmen vind ik hier niet echt bij horen, de rest in meerdere of mindere mate wel. Vooral Groningen, ADO, Roda, WIllem II en ze staan hier niet bij, maar ook NAC Breda hoort er wel bij.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als FC Groningen, ADO, Roda JC, Willem II, Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.
Denk ook dat mensen door hun intense haat vergeten dat Almere in de top 10 staat wat betreft aantal inwoners. En dat deze ontwikkeling dus vrij logisch is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toevallig net een artikel over gelezen:quote:Op zondag 11 juni 2023 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de meeste inwoners van Almere geven weinig om Almere omdat ze er niet geboren zijn.
Al loopt dat aantal natuurlijk wel langzaam op.
Fijn voor zequote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
ondertussen zijn de promotie/degradatie duels derde/vierde divisie ook bezig
Baronie - AWC (tussenstand 0-1) (eerste wedstrijd 1-1)
Kampong - JOS Watergraafsmeer (tussenstand 0-0) (eerste wedstrijd 0-1)
Mijn club, NIVO Sparta gisteren halve finale nacompetitie 7-1 gewonnen van Arnemuiden. Volgende week finale op neutraal terrein voor behoud eerste klasse.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
ondertussen zijn de promotie/degradatie duels derde/vierde divisie ook bezig
Baronie - AWC (tussenstand 0-1) (eerste wedstrijd 1-1)
Kampong - JOS Watergraafsmeer (tussenstand 0-0) (eerste wedstrijd 0-1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |