Geen traditionsverein. Speeltje van rijkelui. Intens lelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doet iedereen hier hysterisch over Almere?
Nee, Emmen scoort dan wel hoog natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
lelijke club, lelijke stad, lelijke provincie
Ik kan niks leuks bedenken over Almere eigenlijk
In deze tijd van het jaar is het rond het water wel te doen in Flevoland, vooral aan de kant van de Veluwe.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Flevoland is geen provincie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Fun fact: Ik ken een Brabo die Almere sponsort. Almere, de club van Brabant genotquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De laatste keer dat ik in Almere was, werd ik drie kwartier te vroeg uit een horecatent gezet waar ik rustig op mijn laptop aan het werken was.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk redt Emmen het nog.
Anders krijgen we die vermoeiende anti-Flevoland act het hele jaar lang
Akkoord, we hebben immers al genoeg acts in VBL.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk redt Emmen het nog.
Anders krijgen we die vermoeiende anti-Flevoland act het hele jaar lang
Keek je op de Belg ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De laatste keer dat ik in Almere was, werd ik drie kwartier te vroeg uit een horecatent gezet waar ik rustig op mijn laptop aan het werken was.
Volwassen mannen eten perenijsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vladimir mag wel een raket ijsje eten in Almere.
Zijn we meteen van een probleem af
Alles behalve Zeeland, Groningen, Flevoland en Noord-Holland?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind jij de mooiste provincie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |