Ik haat dat soort opdrachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moest een video-item in elkaar zetten.
Het filmen zelf is vooral vervelend.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik haat dat soort opdrachten.
Maar goed lijkt mij wel handig voor journalistiek.
Jorritsma en Ali B. als iconen van de stad.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
lelijke club, lelijke stad, lelijke provincie
Ik kan niks leuks bedenken over Almere eigenlijk
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.quote:
Talloze redenen te lezen, maar ik denk zelf dat het vooral met geschiedenis te maken heeft (ik wil FC Wageningen terug!).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doet iedereen hier hysterisch over Almere?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.
welke clubs in de kkd hebben dan wel toegevoegde waardequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Almere, RKC, Volendam, Excelsior, Fortuna…de eredivisie grossiert in kleurloze kleine clubs. Nul toegevoegde waarde.
Mag Emmen wel beter spelen dan in de eerste helft thuis tegen NAC.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Talloze redenen te lezen, maar ik denk zelf dat het vooral met geschiedenis te maken heeft (ik wil FC Wageningen terug!).
En dat ze er een keer langs zijn gereden.
Ben wel benieuwd of het zondag met de warmte erg druk zal zijn hier. Vooralsnog ga ik ervanuit dat Emmen het nog gaat redden (al was het maar voor de geestelijke gesteldheid voor de users hier).
Wauw, dat is wel heel bijzonder inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Almere is toch een fantastisch verhaal. dat was nog fc omniworld
Goed idee, beter dan al die clubs met een fietsenstalling als stadion.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
We krimpen de Eredivisie in totdat Roda JC/ADO Den Haag/NAC Breda/FC Groningen stoppen met wanbeleid voeren.
PEC Zwolle heette vroeger nog FC Zwolle, ziek wat ze sinds de naamwisseling hebben bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel bijzonder inderdaad
W2, NAC, ADO, RJC, straks FCG en zelfs De Graafschap heeft meer identiteit.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke clubs in de kkd hebben dan wel toegevoegde waarde
Moeten ze maar beter presteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
W2, NAC, ADO, RJC, straks FCG en zelfs De Graafschap heeft meer identiteit.
Oh dacht dat het om puntenaantallen ging.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach, dat wordt ook wel minder als die ploegen maar lang genoeg in de KKD blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |