Brabant heeft wel van die leuke oude bourgondische dorpjes waar je nog goed op een terras kan zitten. Niks mis mee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeeland, Utrecht en Brabant ook niets mis mee.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit Almere kun je Volendam zien liggen dus dat is een prima plan.
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Brabant heeft wel van die leuke oude bourgondische dorpjes waar je nog goed op een terras kan zitten. Niks mis mee.
Dit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso best veel leuke historische centra in elke provincie behalve Flevoland.
Mooie stad inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.
KKD schakelgenot op vrijdag wordt is leuker dan veel eredivisiepotjes.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Almere, RKC, Excelsior, Volendam![]()
Is dit de 5e Bundesliga?
Ken ik niet maar zo te zien ook een aardig vestingstadje ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon er midden in. Zaltbommel, Gelderland, niet Brabant.
Wat een vreemde UI heb jijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zo te zien ook een aardig vestingstadje ja.
Oh vandaar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik houd me in ieder geval aan weddenschappen.
0:46 Messi?quote:
Als FC Groningen, ADO, Roda JC, Willem II, Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Almere, RKC, Excelsior, Volendam![]()
Is dit de 5e Bundesliga?
Die hebben geen wanbeleid nodig om in de eerste divisie te spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.
in de woorden van Pastoor: gaat je niks aanquote:
Je kan het ook niet onterecht noemen, maar 5 halve amateurclubs op het hoogste niveau is gewoon grappig. VVV zal ik niet in het rijtje met de rest noemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als FC Groningen, ADO, Roda JC, Willem II, Cambuur, FC Emmen, De Graafschap en VVV-Venlo wanbeleid voeren, krijg je dat.
Almere een SLAPENDE REUS.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:59 schreef Benny het volgende:
Is een beetje alsof ze op Fiverr hebben gevraagd om zo'n zelfde filmpje als grotere clubs altijd doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |