Ik ook nietquote:
Rum toch wel?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Drink het te weinig dus heb zelden in huis
Ruim! Nee ruim, zou een uitspraak van mij kunnen zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor.
Neem er gerust nog een.
@:Deisyy zegt altijd "neem ruim".
Of is het "neem rum" ?
Ja dusquote:Op maandag 5 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim! Nee ruim, zou een uitspraak van mij kunnen zijn
Maar ik geloof niet dat ik het op FOK! ooit gezegd hebquote:
Ruim rumquote:Op maandag 5 juni 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik het op FOK! ooit gezegd heb
Maar met feestjes en verjaardagen haal ik standaard teveel in huis en dan zeg ik dus regelmatig: Neem ruim.
Als jij hier trakteert met je verjaardag zeg je het ookquote:Op maandag 5 juni 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik het op FOK! ooit gezegd heb
Maar met feestjes en verjaardagen haal ik standaard teveel in huis en dan zeg ik dus regelmatig: Neem ruim.
Ik zal er de volgende keer rekening mee houdenquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Krijg je ook alleen maar een pens van.quote:
IT mensen met verstand nemen ze niet aanquote:
Klopt, bier en wijn was veiliger om te drinken dan water.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
Bier was ook ooit drink water. Water was dermate vervuild dat men bier dronk, weliswaar met een laag alcohol percentage
Volgens mij is dat een hoax...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Krijg je ook alleen maar een pens van.
Verrek!quote:Op maandag 5 juni 2023 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij hier trakteert met je verjaardag zeg je het ook
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem ruim!
Als ze op zijn bak ik wel weer nieuwe, simpelste koekjes ooit om te bakken.
[ afbeelding ]
Ja ik verdiep me wel eens in die middeleeuwen. Wat een enorme stink boel zou dat zijn. Schijten uit een toren en de koe werd geslacht net buiten de keuken. Het is best grappigquote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, bier en wijn was veiliger om te drinken dan water.
Echt hè.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
IT mensen met verstand nemen ze niet aan
Dan lopen er heel wat uitgezakte hoaxen rond.quote:
De gemiddelde sterfleeftijd was er dan ook naar.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik verdiep me wel eens in die middeleeuwen. Wat een enorme stink boel zou dat zijn. Schijten uit een toren en de koe werd geslacht net buiten de keuken. Het is best grappig
Ik zou dan gigantisch zwaar moeten zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan lopen er heel wat uitgezakte hoaxen rond.
Uitzonderingen daargelaten, maar normaal moet je je juist pas echt zorgen gaan maken als je zuipt als een tempelier en er niet van aankomt.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou dan gigantisch zwaar moeten zijn![]()
Meestal komt het door het foute eten erbij
Ja dat is niet zo raar toch? Een verkoudheidje en je was pleite.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De gemiddelde sterfleeftijd was er dan ook naar.
Ook toen werden mensen oud, het gemiddelde leeftijd ging omlaag door de hoge kindersterfte.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De gemiddelde sterfleeftijd was er dan ook naar.
Ik kan ook eten wat ik wil, dus dat zou idd ook kunnenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, maar normaal moet je je juist pas echt zorgen gaan maken als je zuipt als een tempelier en er niet van aankomt.
Soms is dat bier genoeg en hoeft eten niet meerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou dan gigantisch zwaar moeten zijn![]()
Meestal komt het door het foute eten erbij
Nee hoor mensen waren 40 plus echt wel oud. Heeft niks met kindersterfte te makenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook toen werden mensen oud, het gemiddelde leeftijd ging omlaag door de hoge kindersterfte.
Mensen worden steeds ouder idd.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor mensen waren 40 plus echt wel oud. Heeft niks met kindersterfte te maken
Wel.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor mensen waren 40 plus echt wel oud. Heeft niks met kindersterfte te maken
quote:LAG DE LEVENSVERWACHTING ECHT ZO LAAG IN DE MIDDELEEUWEN?
Zuigelingensterfte
Dit gemiddelde is zo misleidend door één belangrijke factor: zuigelingensterfte. Hier wordt bij het gebruik van de gemiddelde leeftijd van 35 jaar eigenlijk geen rekening gehouden. Bijna de helft van de mensen in de middeleeuwen overleed voordat ze twee jaar oud waren, in veel gevallen al meteen bij de bevalling.
Bevallen was in de middeleeuwen erg gevaarlijk, zowel voor de baby als voor de moeder. Logischerwijs hadden ze toen nog geen echo’s, ruggenprikken en foetale bewaking. De stuitligging van de baby tijdens de bevalling bleek vaak fataal voor zowel de moeder als het kind. De bevalling kon enkele dagen duren en veel vrouwen stierven in zulke gevallen uiteindelijk door uitputting.
Wanneer het kind de bevalling had overleefd, was het nog steeds erg kwetsbaar voor allerlei ziektes. Vandaar dat veel kinderen daarna op erg jonge leeftijd overleden. Het grote aantal kinderen dat op jonge leeftijd stierf, brengt de gemiddelde leeftijd waarop mensen in de middeleeuwen stierven behoorlijk omlaag.
Dat klopt wel enigszins, maar er waren toch maar weinig mensen die de nu geldende pensioengerechtigde leeftijd haalden. Met name in hogere kringen werd men over het algemeen wat ouder, maar dat is logisch.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook toen werden mensen oud, het gemiddelde leeftijd ging omlaag door de hoge kindersterfte.
Dan ben jij die uitzonderlijke geluksvogel.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan ook eten wat ik wil, dus dat zou idd ook kunnen
Dat heeft niets te maken met hoe oud mensen werden.quote:
Ja met stinkende wonden werden ze wat ouderquote:Op maandag 5 juni 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt wel enigszins, maar er waren toch maar weinig mensen die de nu geldende pensioengerechtigde leeftijd haalden. Met name in hogere kringen werd men over het algemeen wat ouder, maar dat is logisch.
Ik blijf wonderbaarlijk altijd wel rond de 85 kilo schommelen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ben jij die uitzonderlijke geluksvogel.
Ik moet iedere dag een uur hardlopen om mijn door moeder verfoeide levensstijl te kunnen permitteren.
Mensen worden steeds ouder idd.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met stinkende wonden werden ze wat ouderDe gemiddelde leeftijd was niet echt hoog
O, maar daar doe ik het niet voor hoor.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik blijf wonderbaarlijk altijd wel rond de 85 kilo schommelen.
Ik hoef niet persé oud te worden. Het boezemt me angst in.quote:
Ik wel. Lengte en gewicht is wel oke voor mij...quote:Op maandag 5 juni 2023 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, maar daar doe ik het niet voor hoor.
Ik wil zo oud mogelijk worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet persé oud te worden. Het boezemt me angst in.
Wat ga jij eten vanavond?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is dat bier genoeg en hoeft eten niet meer
Waarom? met alle gebreken van dien.quote:
Groente en nassie en een eitjequote:
Maar met een bepaalde levensstijl ga je dat niet redden.quote:
Dat zeker niet, door ziektes en oorlogen in de middeleeuwen was het idd best wel laag.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met stinkende wonden werden ze wat ouderDe gemiddelde leeftijd was niet echt hoog
quote:Hoge leeftijd mogelijk
Wanneer gold men in de middeleeuwen als ‘oud’? Porck: ‘Dat was vanaf een jaar of vijftig. Het is overigens een misverstand dat mensen in die tijd niet oud konden worden. Velen stierven wel vroegtijdig door ziekte of geweld, maar men kon tot in de tachtig of zelfs in de negentig jaar worden.’
Welke bron is die laatstequote:Op maandag 5 juni 2023 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker niet, door ziektes en oorlogen in de middeleeuwen was het idd best wel laag.
[..]
Met een goede levensstijl ook hoor...quote:Op maandag 5 juni 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar met een bepaalde levensstijl ga je dat niet redden.
Ik zie niks qua leeftijdenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.universiteitl(...)-bepaald-geen-pretje
Als hij happy is is er geen probleemquote:Op maandag 5 juni 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Met een goede levensstijl ook hoor...
Mijn Pa zit nu in het verzorgingshuis, maar had verder geen verkeerde levensstijl.
Ik bedoel meer dat je wel gezond en alles kan doen, maar dan kan je alsnog Alzheimer of wat dan ook krijgen.quote:
De middeleeuwen duurde ook zo'n 1000 jaar. De kerk had ook grote invloed. Medische en wetenschappelijke ontwikkeling werd veelal tegen gehouden.quote:
Als ik m'n moeder zie zekerquote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommigen sterven te jong, anderen te oud.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn vader![]()
Je hebt het niet voor het zeggen...
Nee joh medische wetenschappen waren opsluitingen van mensen met een beperking. Of lobotomie, dat overleefde meeste niet. Mensen met een beperking werden als uitschot gezien en daar werden dan wat experimenten op gedaan. De man kon bepalen als er een complicatie was met een geboorte (vrouw of kind) Heerlijk die tijd.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De middeleeuwen duurde ook zo'n 1000 jaar. De kerk had ook grote invloed. Medische en wetenschappelijke ontwikkeling werd veelal tegen gehouden.
Zo werkt het idd. Oud worden is niet altijd even leuk.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen sterven te jong, anderen te oud.
Daarvoor hebben we dan ............quote:Op maandag 5 juni 2023 19:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo werkt het idd. Oud worden is niet altijd even leuk.
quote:
quote:
Dat is wel een goed idee jaquote:
Altijd goedquote:
Het is fucking 8 uurquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Beetje later dan anders maar allee ...
Jij was verbaasd toch?quote:
Whut? Lobotomie werd in de 20ste eeuw toegepast. (lobotomie is het scheiden van hersenhelften) Mensen met een beperking werden in de middeleeuwen vaak gezien als bezeten door de duivel en werden om het leven gebracht.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh medische wetenschappen waren opsluitingen van mensen met een beperking. Of lobotomie, dat overleefde meeste niet. Mensen met een beperking werden als uitschot gezien en daar werden dan wat experimenten op gedaan. De man kon bepalen als er een complicatie was met een geboorte (vrouw of kind) Heerlijk die tijd.
Ieuw.... okquote:Op maandag 5 juni 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Lobotomie werd in de 20ste eeuw toegepast. (lobotomie is het scheiden van hersenhelften) Mensen met een beperking werden in de middeleeuwen vaak gezien als bezeten door de duivel en werden om het leven gebracht.
Heel beperkt gaf de kerk toestemming om ter dood veroordeelden te ontleden om meer over het menselijk lichaam te weten te komen. Doordat dat voornamelijk mannen waren kwam de kennis over de fysiologie pas eeuwen later op gang.
Je lijkt op mijn moederquote:
Nja ik ben gewend om vroeg te eten en heb dan vaak ook trekquote:
Dan moet je gewoon jong blijven.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier salade met coquilles,van de bakplaat.quote:
quote:
Wij eten altijd rond deze tijd.quote:
Neequote:
Ik mag voor een tweede gesprek komen om te komen werken bij de NS.quote:
Oeh, succes nog een keerquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag voor een tweede gesprek komen om te komen werken bij de NS.
Ze hadden toch niks te doen vandaagquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goodluckquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het Soury. Dit is echt een baan die ik zou willen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden toch niks te doen vandaagHéé dat gaat lukken
Als je wil is er een railsquote:Op maandag 5 juni 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het Soury. Dit is echt een baan die ik zou willen.
Ja maar ik spoor niet.quote:
Tja dan kom je er niet he? TOETquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/401547-ineens-heb-je-het-je-wordt-conducteurquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sodeknetters spoort ook niet en kwam zelfs op tv.quote:
Ja ik heb dat gezien, maar die spoort wel hoor.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sodeknetters spoort ook niet en kwam zelfs op tv.
Was wel tof dat ik tips meekreeg voor een tweede gesprek.
Altijd.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
Is er hier nog een beetje gezelligheid te vinden?
Ahah, met een biertje erbij word het vanzelf gezelligerquote:
Ik zal gaan werken bij treinmodernisering/revisie als tekenaar.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/video/401547-ineens-heb-je-het-je-wordt-conducteur
Ik wou dat ik mijn nieuwe pc in huis had.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, met een biertje erbij word het vanzelf gezelliger![]()
Vies woeste dreigmail sturen naar de verkoper met erin dat je eist dat ie morgenvroeg geleverd is anders gaan ze wat meemaken!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn nieuwe pc in huis had.
Moet je daar nog lang op wachten?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn nieuwe pc in huis had.
Teken een hondenkop.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal gaan werken bij treinmodernisering/revisie als tekenaar.
Ik mag blij zijn als het eind vd week wordt. 2 dingen staan nog op onbekende levertijd.quote:
Hhm, dat is wel irritant.. hopen dat je het toch eind van de week hebt..quote:Op maandag 5 juni 2023 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als het eind vd week wordt. 2 dingen staan nog op onbekende levertijd.
Ik ben nu wel blij dat ik redelijk wat computer onderdelen via de zaak kan bestellen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als het eind vd week wordt. 2 dingen staan nog op onbekende levertijd.
Dus jij bent die hufter die ineens voorrang heeft. Woestboos.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij dat ik redelijk wat computer onderdelen via de zaak kan bestellen.
Eentje die naar links en naar rechts zwaaitquote:Op maandag 5 juni 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Teken een hondenkop.Kan jou het schelen dat het niet zo aerodynamisch is. Het oog wil ook wat
Ik heb een hondekop postwagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Eentje die naar links en naar rechts zwaait
Teken vooral realistisch,quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teken vooral realistisch,
dus treinen die niet rijden
Tof Eend, succes!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat niet Italie die treinen hadden gekocht die niet door de tunnels pastequote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teken vooral realistisch,
dus treinen die niet rijden
Geen Belgen?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat niet Italie die treinen hadden gekocht die niet door de tunnels paste
Die moesten de tunnels eerst gravenquote:
Zit jij mij nou te narren?quote:
Daar is mn pc te langzaam voorquote:Op maandag 5 juni 2023 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja,
[..]
Zit jij mij nou te narren?
Top man!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook het interieur en zo?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal gaan werken bij treinmodernisering/revisie als tekenaar.
Heb je wensen?quote:
Zekerquote:
Oh op die fietsquote:Op maandag 5 juni 2023 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
ZekerNormale fietsplekken bijvoorbeeld
De toiletten kan ook nog wel wat aan verbeterd wordenquote:
Die ken ik niet (gelukkig)quote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De toiletten kan ook nog wel wat aan verbeterd worden
Ik heb er nog nooit eentje bezocht in de trein. Dan moet ik wel heel nodig moeten, wil ik dat doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De toiletten kan ook nog wel wat aan verbeterd worden
Het enige probleem is dat ik geen ervaring heb met het tekenprogramma wat ze gebruiken. Maar dat weten ze.quote:
Het zal idd voornamelijk interieur zijn.quote:
Jaquote:
Volgens mij zitten er in sprinters geen eens wc's in. Ik vind het ook best apart dat er op station Noord geen enkele plee isquote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje bezocht in de trein. Dan moet ik wel heel nodig moeten, wil ik dat doen.
Jawel tegenwoordig ook een wc in de sprinters.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in sprinters geen eens wc's in. Ik vind het ook best apart dat er op station Noord geen enkele plee is
In de moderne sprinter zit in het midden een joekel van een toilet die zowaar ook schoner is dan die vieze ouderwetse. Compleet met sjiek hendige druk knopjes om de deur te openen, sluiten en op slot te doen. Krijg je nog met een stem te horen ook wat je aan het doen bentquote:Op maandag 5 juni 2023 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in sprinters geen eens wc's in. Ik vind het ook best apart dat er op station Noord geen enkele plee is
Dat soort dingen gaat die eend dus optimaliserenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
In de moderne sprinter zit in het midden een joekel van een toilet die zowaar ook schoner is dan die vieze ouderwetse. Compleet met sjiek hendige druk knopjes om de deur te openen, sluiten en op slot te doen. Krijg je nog met een stem te horen ook wat je aan het doen bent
Tsja, connecties en status hebben enzo werk toch wel meequote:Op maandag 5 juni 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent die hufter die ineens voorrang heeft. Woestboos.
Ja behalve een zitplek, wc ook een bad voor badeendjes.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaat die eend dus optimaliseren
Genoeg werk aan de winkel
Oh jee dat gaat nu al misquote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja behalve een zitplek, wc ook een bad voor badeendjes.
Ga zo door en ik geef je zo'n harde schop dat je ballen in een platte knoop achter je oor belanden.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, connecties en status hebben enzo werk toch wel mee
Die zou ik gaan uitdelen bij het bedrijf waar je gekocht hebt, misschien hollen ze dan wat harder voor jouw pcquote:Op maandag 5 juni 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga zo door en ik geef je zo'n harde schop dat je ballen in een platte knoop achter je oor belanden.
Genoeg welquote:Op maandag 5 juni 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
Hebben jullie nog mooie dingen die jullie in de trein verwerkt willen zien door Eend?
Ben benieuwdquote:
Fatsoenlijke stoelen (die in die ***** dubbeldekkers zijn klote, in de oude ic's al een stuk beter)quote:
Ik reis niet zo vaak met de trein maar ik ga wel eerste klasquote:Op maandag 5 juni 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
Hebben jullie nog mooie dingen die jullie in de trein verwerkt willen zien door Eend?
Tja, ik sta als eerste op de lijst zodra het geleverd wordt. Ik red mij nu ook wel met mijn nood-pc-tje,quote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zou ik gaan uitdelen bij het bedrijf waar je gekocht hebt, misschien hollen ze dan wat harder voor jouw pc
Heb jij al in de ICNG gezeten? Of iemand anders hier?quote:
Verstelbare rugleuning met stoelverwarming voor in de winterquote:Op maandag 5 juni 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke stoelen (die in die ***** dubbeldekkers zijn klote, in de oude ic's al een stuk beter)
Geen graffiti
Schone omgeving, die dingen zijn vaak van binnen en buiten smering
Railcatering
Normale mensen, klaar met de agressie in de trein (oke, uitdaging voor SBE)
Mjah, het moet wel hufterproef zijn. Verstelbaar is zo kapotquote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstelbare rugleuning met stoelverwarming voor in de winter
In een perfecte wereldquote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het moet wel hufterproef zijn. Verstelbaar is zo kapot
Lekker tijdens het rijden de deur van het postgedeelte open zetten en een conducteur die daar niet moeilijk over deed.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Vroagah ging ik vaak met de trein van Rotterdam naar Eindhoven en v.v. Dat was de trein Den Haag - Mönchengladbach vaak. Oudere Duitse rijstellen. Die dingen waren echt![]()
6 persoonscoupe's met deur en ramen die open konden. En zo lekker zaten
In die heel oude IC kon je ook de normale deuren tijdens het rijden opzetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker tijdens het rijden de deur van het postgedeelte open zetten en een conducteur die daar niet moeilijk over deed.
Ik mis die oude sprinters wel, daar kon je nog iets van het raam open zettenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:10 schreef Shii het volgende:
Dat raampjes open kunnen, zou ik ook wel weer willen hoor.
Nou ja, de ramen kunnen nu nog steeds open hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 22:10 schreef Shii het volgende:
Met een winkelkar vol met rookworsten in de trein stappen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In die heel oude IC kon je ook de normale deuren tijdens het rijden opzetten.
Al deed de conducteur daar wel moeilijk over
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de ramen kunnen nu nog steeds open hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
U snaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Als ze dat weten en je mag toch op tweede gesprek, dan is dat wel positief te noemen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik geen ervaring heb met het tekenprogramma wat ze gebruiken. Maar dat weten ze.
[..]
Het zal idd voornamelijk interieur zijn.
Wel beter, ook bordeaux rode stoeltjesquote:Op maandag 5 juni 2023 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reis niet zo vaak met de trein maar ik ga wel eerste klas
Niet bewustquote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij al in de ICNG gezeten? Of iemand anders hier?
Oh dat is een goed ideequote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstelbare rugleuning met stoelverwarming voor in de winter
Ah nostalgie jaquote:Op maandag 5 juni 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Vroagah ging ik vaak met de trein van Rotterdam naar Eindhoven en v.v. Dat was de trein Den Haag - Mönchengladbach vaak. Oudere Duitse rijstellen. Die dingen waren echt![]()
6 persoonscoupe's met deur en ramen die open konden. En zo lekker zaten
Het maakt volgens mij niet zo veel uit. Maar ik ga liever wat rustiger zitten.quote:
E pericoloso sporgersiquote:Op maandag 5 juni 2023 22:10 schreef Shii het volgende:
Vandaag nog. En rij er regelmatig in. Zit en rijdt heerlijkquote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als passagier of als baas?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vandaag nog. En rij er regelmatig in. Zit en rijdt heerlijk
je kan je gebrek aan kennis omtrent dat tekenprogramma natuurlijk compleet goed maken met onze te presenteren morgen op dat gesprekquote:Op maandag 5 juni 2023 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker tijdens het rijden de deur van het postgedeelte open zetten en een conducteur die daar niet moeilijk over deed.
Tja, iedereen heeft het recht op een rookvrije werkplek. Dus ook de conducteur, Sinds er toegangspoortjes er zijn heb ik nog nooit een conducteur gezien.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef Soury het volgende:
Asbakken graag [ link | afbeelding ] Er mee klepperen is ook goed
Op welke lijnen rijden die dingen?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als machinist en/of opleider van machinisten.
Tekent hij de treinstellen dan? of wat anders, de rails ofzoquote:Op maandag 5 juni 2023 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
je kan je gebrek aan kennis omtrent dat tekenprogramma natuurlijk compleet goed maken met onze te presenteren morgen op dat gesprek![]()
Heb je zelf al nagedacht watje beter wil ? Lijkt me wel belangrijk
Ik begreep dat dat zijn functie zou wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tekent hij de treinstellen dan? of wat anders
Rijden nu testbedrijf en lesritten op de HSL-Zuid en Eindhoven-Sittard VV.quote:
Als baas dusquote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als machinist en/of opleider van machinisten.
Dat is cool. Ja de bekleding is altijd warrig dan zie je er niet zo snel wat opquote:Op maandag 5 juni 2023 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat zijn functie zou worden
Ok klinkt alsof ik ze voorlopig niet tegen ga komenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rijden nu testbedrijf en lesritten op de HSL-Zuid en Eindhoven-Sittard VV.
Op de HSL nu ook proefbedrijf met reizigers. En ik morgen met een opleidingsrit met zes machinisten
Eindhoven - Sittardquote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de HSL nu ook proefbedrijf met reizigers. En ik morgen met een opleidingsrit met zes machinisten
Op zijn vroegst vanaf het najaar. Maar dat zal nog niet commercieel zijn denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok klinkt alsof ik ze voorlopig niet tegen ga komen
Dan moet ik mijn paspoort mee nemen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven - Sittard
Kunnen ze die niet 1 doortrekken?
Pas op, ik ben misschien wel degene die je stoel mag tekenen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn paspoort mee nemen.
En het is de mooiste plek. De twee beste stoelen in het treinstel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als baas dus
Toch anders, dat is een plek waar wij nooit zullen zitten
Eerst maar eens aangenomen worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, ik ben misschien wel degene die je stoel mag tekenen.
Jij blijft met je tengels van die trein af Eend. Anders kom ik effe met een TRAXX in Haarlem langs.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En het is de mooiste plek. De twee beste stoelen in het treinstel.
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je erop gelovenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En het is de mooiste plek. De twee beste stoelen in het treinstel.
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker voor je
Rijden ze ook nog niet Den Haag - Eindhoven in het weekend? Of is dat toch weer uitgesteld?
Das Eindhoven - Sittard ook toch? Of telt die niet als commerciële test?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Hoofd Rail Net. Alle spoorlijnen waar NS rijdt.
Nope. Zijn opleidingsritten voor machinisten.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das Eindhoven - Sittard ook toch? Of telt die niet als commerciële test?
Ah, dan hoeft ie niet 1 halte door ook, heb ik er niets aanquote:Op maandag 5 juni 2023 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope. Zijn opleidingsritten voor machinisten.
Nog even geduld hebben.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan hoeft ie niet 1 halte door ook, heb ik er niets aan
Ik neem binnenkort wel een keer de IC-direct naar Amsterdam. Als ze die kant op kunnen rijden danquote:
Ja ik al heel vaak.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er rijden nu twee ICNG samenstellingen tussen Breda en Amsterdam. Garanties zijn er niet, als testresultatien onderzocht moeten worden, worden ze soms uit de omloop gehaald voor onderzoek.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem binnenkort wel een keer de IC-direct naar Amsterdam. Als ze die kant op kunnen rijden dan
Zit ie beter dan de normale ic/ic-direct?quote:
Gewoon rijden als ik hem nemen wil jaquote:Op maandag 5 juni 2023 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er rijden nu twee ICNG samenstellingen tussen Breda en Amsterdam. Garanties zijn er niet, als testresultatien onderzocht moeten worden, worden ze soms uit de omloop gehaald voor onderzoek.
Zeker weten aangename stoelen en veel beenruimtequote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit ie beter dan de normale ic/ic-direct?
Ik zal morgen even een memootje in de cabine hangen.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon rijden als ik hem nemen wil ja
Mooi zoquote:Op maandag 5 juni 2023 23:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker weten aangename stoelen en veel beenruimte
quote:Op maandag 5 juni 2023 23:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een memootje in de cabine hangen.
Ik slaap alleen onder een lakentje. En het is hier niet eens 30 graden binnen (bijnaquote:Op maandag 5 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen een dekbedhoes? Wauw dat was toen het buiten op een gegeven moment 40 graden buiten was en 30 graden binnen. En zelfs dan werd ik wel eens in de ochtend wakker omdat ik koud had.
Hier is het ook nog primaquote:
Of ze hebben weer zitten dingessen als een malle in DTSquote:
Morguhquote:
Ik heb al 2quote:
Ah gaat rap allemaalquote:
83 jaarquote:
RIPquote:
Ken haar en haar muziek verder niet.quote:
Ik zit nu bij de sportschool aan de 3e, neem zo nog 1 voor ik weer gaquote:
Heb je al wel gesport dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de sportschool aan de 3e, neem zo nog 1 voor ik weer ga
Vermoed het laatstequote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wel gesport dan?Of is de koffie daar lekker
Ja iets langer zelfs dan ik meestal sportquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wel gesport dan?Of is de koffie daar lekker
Zelfs de Girl from Ipanema ken je niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken haar en haar muziek verder niet.
Ah goed bezig..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja iets langer zelfs dan ik meestal sport
Nee, misschien wel eens gehoord maar zegt me zo niksquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs de Girl from Ipanema ken je niet?
Misschien ken ik haar wel maar weet ik niet dat ze uit Ipanema komtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs de Girl from Ipanema ken je niet?
als ik je zei hoezo de keuze met de roden fout wasquote:
OK, hertelling dus ? of gewoon de namen in de tabel wijzigen ..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik je zei hoezo de keuze met de roden fout was
kipp je van stoel
de hebben de 2 stimmenlisten van excel
fout overtragen zo dat de ene naam in de
foute tabelle was bovenop![]()
en nu zählen ze nog en keer de stimmen
Ik heb haar daar ook niet gezien, maar denk dat ze toen al in de USA woondequote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien ken ik haar wel maar weet ik niet dat ze uit Ipanema komt
Logisch wel na zo'n groffe foutquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:29 schreef mario390 het volgende:
even lez ik de vrouw de de zählung
zaterdag overhad is teruggetreten
overstroming bedoel je zeker door veel regen!?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:33 schreef mario390 het volgende:
overzwemming neeroostenrijk
en overoostenrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |