Wie?quote:
Ja duurt even he?quote:
En de teksten zijn ook steengoed. Typisch Ischa.quote:
ze waren getrouwd toch, dacht ikquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de teksten zijn ook steengoed. Typisch Ischa.
Connie Palmenquote:
Ischa is heel kort met Jenny Arean getrouwd geweest.quote:
Sorry?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ischa is heel kort met Jenny Arean getrouwd geweest.
Thx.. verder distantieer ik me graag.quote:
Niet getrouwdquote:
Anderhalve meter graag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx.. verder distantieer ik me graag.
Toch welquote:
Volgens Wiki welquote:
quote:Meijer had diverse relaties, ging daarnaast vreemd, en bezocht prostituees, over wie hij in 1979 het boekje Hoeren schreef. Van 1980 tot 1982 was hij getrouwd met Jenny Arean, die hij aanmoedigde een solotheaterprogramma op te zetten. In de jaren voor zijn dood had hij een hechte relatie met Connie Palmen, die daarover het boek I.M. (1998) schreef. Hij ging in psychoanalyse bij psychiater Louis Tas, die hij hogelijk waardeerde
Oh ok ik dacht verliefd.quote:
Ik trouwde voor de poenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wel handig voordat je gaat trouwen
quote:
Het was wel de vorige eeuw natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wel handig voordat je gaat trouwen
Dan heb ik je overschat.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ischa is heel kort met Jenny Arean getrouwd geweest.
Ja zo rol ikquote:
Jaquote:
Ze hadden een relatie ja. Ischa hield het later met Connie Palmen.quote:
Die eerder met Hans van Mierlo was.quote:
Hans van Bierloquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die eerder met Hans van Mierlo was.
VAT 66quote:
Heerlijke ventquote:
Ik moest ineens aan Robbie denken en heel hard lachen.quote:
Volgens mij een raadslid in Nijmegen.quote:
Ik ben er een beetje doorheen geskipt maar dit is wel enorm grappigquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook geweldig: "U bent Dirk Scheringa, u heeft 11 van die louche firmaatjes onder u, en daar verdient u heel veel geld mee."
Ouch!![]()
Nog altijd ongeëvenaard.quote:
Ja denk ik ook tot nu toequote:
Wat kijk je nooitquote:
Okquote:
Vroeger ???quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef chufi het volgende:
Maar vroeger had ik geen alleen zeggenschap over de avondprogrammering ..
Dus ze stond in de keuken met de afstandsbedieningquote:
zoiets ... nee zo erg was het niet ...quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ze stond in de keuken met de afstandsbediening
Nou ja je bent niet voor jan lul gescheidenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets ... nee zo erg was het niet ...
Jij ook niet las ik net.. tja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je bent niet voor jan lul gescheiden
Lul ik was nooit getrouwdquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij ook niet las ik net.. tja.
Ik heb ook liever kippenquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou knettergek worden met continu een vrouwmens en een zooi kinderen rond me heen
Ik heb er maar 1 hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou knettergek worden met continu een vrouwmens en een zooi kinderen rond me heen
Hadquote:
Eejjj.. das de 2e keer dat je me hiero "lul" noemt in 2 dagen.quote:
Ja weet ik maar het gaat daar een beetje bergaf.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou je voeten recht naast elkaar zetten en je elleboog wat lager, die moet een rechte lijn vormen met je arm
Ik lul soms maar watquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eejjj.. das de 2e keer dat je me hiero "lul" noemt in 2 dagen.
En hoe moet ik weten dat je niet getrouwd was? Trut.
Ok, ook schuldig.quote:
Dat ik voor de poen trouwdequote:
Ben je rijk dan?quote:
Nee rijk ben je pas als je gelukkig bentquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ben je rijk dan?
Ja, dat tik je net. Pff. Verwarrend.
En gezond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee rijk ben je pas als je gelukkig bent
Oh jaquote:
Dan wens ik je alle geluk van de wereld.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee rijk ben je pas als je gelukkig bent
Kut... ff vergeten.quote:
Dat hoeft dus niet meerquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan wens ik je alle geluk van de wereld.
Slim, bitchy en rijk dus. met mooie jeugdfoto'squote:
Serieus Je weet de uitslag toch alquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:19 schreef chufi het volgende:
Ik kijk ouwe boxpartijen ... Frazier - Ali ... man dat waren pas tijden 4 uur op staan met je pa en dan z/w tv kijken ..
Beterquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Slim, bitchy en rijk dus. met mooie jeugdfoto's
Ik zeg nix meer.
Das op zich wel een goed plan. Kijk nu naar Op 1 ... meh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:19 schreef chufi het volgende:
Ik kijk ouwe boxpartijen ... Frazier - Ali ... man dat waren pas tijden 4 uur op staan met je pa en dan z/w tv kijken ..
Heb je kipjes en je tuin?quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het gaat daar een beetje bergaf.
Moet je wel kunnen vinden of in je pakket hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Das op zich wel een goed plan. Kijk nu naar Op 1 ... meh.
Ohquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij verzint er ook wel van alles bij!
Een Bertje is sowieso altijd een dier. Een mug, een muisje, een vlieg. Zoiets!
Ik denk niet dat jij er met je smoel met moet bemoeienquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man met die paar ton moet je nog zuinig doen
Zonder inkomsten gaat het hard.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man met die paar ton moet je nog zuinig doen
Nog éénquote:
Ik leg GB uit wanneer je met paar ton toch zuinig moet doen.quote:
Ik heb niks met die gastquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Leg GB uit wanneer je met paar ton toch zuinig moet doen.
Die gaan wel in de aanbieding nu.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach 10 jaar zingt ze het nog wel uit, mits ze niet op luxe cruises gaat
Maak je niet drukquote:
Een kat met een duimquote:
Ben je alles al kwijt?quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn hosselinkomsten liggen wel ff stil nu omdat ik niets meer inkoop.
En dan ? Nieuw inkopen of iets anders?quote:Op zondag 26 april 2020 00:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nog paar restjes en dan is alles weg wat voor de handel is.
ja lastig idd..quote:Op zondag 26 april 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lastig in te schatten wat er gaat gebeuren komende tijd met de economie.
Ja her en der zullen dingen omvallenquote:Op zondag 26 april 2020 00:26 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer een heel seizoen wegvalt voor horeca, evenementen, festivals, theaters dan gaan er harde klappen vallen.
Daar heb ik toch al een tering hekel aanquote:Op zondag 26 april 2020 00:26 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer een heel seizoen wegvalt voor horeca, evenementen, festivals, theaters dan gaan er harde klappen vallen.
Ja maar misschien schnabbelde Piet ook nog regelmatig wat mee als DJ op festivalletjes her en derquote:Op zondag 26 april 2020 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al een tering hekel aan
Wel een tering lange intro.. (FOX). Maar goed; knokken maar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen vinden of in je pakket hebben
Daar werden wat legendes naar voren geroepen ...quote:Op zondag 26 april 2020 00:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wel een tering lange intro.. (FOX). Maar goed; knokken maar.
DJ was voor fun, ik deed licht en geluid voor de poen.quote:Op zondag 26 april 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar misschien schnabbelde Piet ook nog regelmatig wat mee als DJ op festivalletjes her en der
Ken die verder niet... Ow, en nix zeggen over de uitslag svp.quote:Op zondag 26 april 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar werden wat legendes naar voren geroepen ...
De echte Rocky kwam zelfs voorbijquote:Op zondag 26 april 2020 00:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ken die verder niet... Ow, en nix zeggen over de uitslag svp.
Pfffff... wat een onterechte uitslag. Damn.quote:
12 -15 ronden doen ze niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 26 april 2020 01:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pfffff... wat een onterechte uitslag. Damn.
Ja, hij was beter ook in deze wedstrijd. Dat achteruit dansen, af en toe een zwaai en daarna de tegenstander weer vastpakken. Sux.quote:
ja ali pakte continue vast ... want dan was ie te dicht bij.. laatste partij gaat wat sneller .. de pauze slaan ze overquote:Op zondag 26 april 2020 01:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, hij was beter ook in deze wedstrijd. Dat achteruit dansen, af en toe een zwaai en daarna de tegenstander weer vastpakken. Sux.
Dit is mijn elke ochtend-lookquote:Op zondag 26 april 2020 09:13 schreef espri het volgende:
[..]Meid wat zie je eruit, niet geslapen?
Goedemorgen allen
Die Weespermoppen zijn verslavend als je er eenmaal aan begintquote:
Deel ze maar uit danquote:Op zondag 26 april 2020 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Weespermoppen zijn verslavend als je er eenmaal aan begint
Gewoon een nieuwe batch maken danquote:Op zondag 26 april 2020 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Weespermoppen zijn verslavend als je er eenmaal aan begint
Oeh zien er lekker uit zeg.quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem ruim!
Als ze op zijn bak ik wel weer nieuwe, simpelste koekjes ooit om te bakken.
[ afbeelding ]
In plaats van de gebruikelijke oranje tompouce morgenquote:
Fijn om te horen espriquote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef espri het volgende:
Ik vertelde toch laatst van onze goede vriend die door Coronavirus in coma lag?
Hij gaat nu eigenlijk een stuk beter, wakker geworden en gisteren naar een zorghuis over gebracht,
flink verzwakt en aardig in de war maar geen koorts meer en zonder beademing.
Oh ja dat is morgenquote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van de gebruikelijke oranje tompouce morgen
Oh fijn dat dat beter gaatquote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef espri het volgende:
Hij gaat nu eigenlijk een stuk beter, wakker geworden en gisteren naar een zorghuis over gebracht,
Fijn Espri, het is zo'n lichamelijke aanslag. Ik hoop dat hij snel weer een beetje opknapt.quote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef espri het volgende:
Ja best heftig, hij moest achteruit tellen, lukte gewoon niet, met ogen dicht staan, viel hij om en meer van dat soort testjes, in zo,n korte tijd zo,n impact...quote:Op zondag 26 april 2020 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn Espri, het is zo'n lichamelijke aanslag. Ik hoop dat hij snel weer een beetje opknapt.
Dat zijn mooie berichten, voor zover. Hopelijk raakt hij weer uit de war.quote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef espri het volgende:
Dat krijg je als je in Amsterdam woont, daar lopen jaarlijks op 30 april nog steeds oranje uitgedoste mensen rondquote:Op zondag 26 april 2020 09:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is morgenIk stond toch echt weer op 30 april ingesteld
Ze hebben allemaal goede hoop.quote:Op zondag 26 april 2020 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zijn mooie berichten, voor zover. Hopelijk raakt hij weer uit de war.
quote:Op zondag 26 april 2020 09:29 schreef espri het volgende:
[..]
Ja best heftig, hij moest achteruit tellen, lukte gewoon niet, met ogen dicht staan, viel hij om en meer van dat soort testjes, in zo,n korte tijd zo,n impact...
Ja nog steeds hequote:Op zondag 26 april 2020 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in Amsterdam woont, daar lopen jaarlijks op 30 april nog steeds oranje uitgedoste mensen rond
Als het blijft gaan zoals nu, komt het zeker goed.quote:Op zondag 26 april 2020 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je levert zoveel in, maar hopelijk komt het met therapie wel weer goed.
Voor de verjaardag van Pieter van Vollenhovenquote:Op zondag 26 april 2020 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in Amsterdam woont, daar lopen jaarlijks op 30 april nog steeds oranje uitgedoste mensen rond
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 26 april 2020 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nog steeds he![]()
Maar zal dit jaar wel meevallen met die ellende
Ow ja leuk voor hemquote:Op zondag 26 april 2020 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van Pieter van Vollenhoven
Is dat met spijs ?quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem ruim!
Als ze op zijn bak ik wel weer nieuwe, simpelste koekjes ooit om te bakken.
[ afbeelding ]
oh gelukkig.. en dan hoor ik mensen zeggen; tis niet meer dan een griepjequote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef espri het volgende:
Nee absoluut niet, hij is relatief kort in coma geweest maar wat een impact meteen al. Ik zie nu al y5weken m’n kleinzoon niet en dat doet verschrikkelijk pijn maar we houden wel vol, wat die vriend en zijn gezin nu door maakt, daar pas ik liever voor.quote:Op zondag 26 april 2020 09:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh gelukkig.. en dan hoor ik mensen zeggen; tis niet meer dan een griepje
Echt hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, hij is relatief kort in coma geweest maar wat een impact meteen al. Ik zie nu al y5weken m’n kleinzoon niet en dat doet verschrikkelijk pijn maar we houden wel vol, wat die vriend en zijn gezin nu door maakt, daar pas ik liever voor.
Die heeft daar vast geen problemen mee, blijft er meer over voor haar zelfquote:
Gisteren ging ik met m’n apie FaceTime, zegt ie “ ik mis je wel oma maar mag nu niet logeren door Carona want dan word je ziek “. Dan smelt je toch? 4 jaar...quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren ging ik met m’n apie FaceTime, zegt ie “ ik mis je wel oma maar mag nu niet logeren door Carona want dan word je ziek “. Dan smelt je toch? 4 jaar...
Preciesquote:Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft daar vast geen problemen mee, blijft er meer over voor haar zelf
Wat lief!quote:Op zondag 26 april 2020 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren ging ik met m’n apie FaceTime, zegt ie “ ik mis je wel oma maar mag nu niet logeren door Carona want dan word je ziek “. Dan smelt je toch? 4 jaar...
quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik zwaai even terug.
Ik ben je boeken niet vergeten hoor.
Geef maar een gil als ik er wat mee moet.
Een vriend van mij heeft hier in de winkelstraat een speelgoedwinkel. Volgens mij werk jij daar vlakbij?
Daar kan ik het ook neerleggen.
Uiteraard wil ik het ook komen brengen, maar ik begrijp dat je geen huisadres zo maar geeft.
Ben je trouwens al weer wat opgeknapt? Zit niet zo vaak meer op FOK!
Die had je vorig weekend moeten tellenquote:Op zondag 26 april 2020 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die struik zit vol met bijen vandaag
weet ikquote:Op zondag 26 april 2020 14:26 schreef chufi het volgende:
Zolang ze niets doen is er niets aan de hand
Je kan ook een ui nemen als UIquote:Op zondag 26 april 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan hem altijd nog als UI nemen natuurlijk
Jij bent zo oud dat je alles al gezien hebt.quote:
Ja een UI in zijn hand of zoquote:Op zondag 26 april 2020 14:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja er is een user die heeft een ui als ui
Welk feest ?quote:Op zondag 26 april 2020 18:58 schreef chufi het volgende:
Nee ik zet hm niet aan ..
Is er nog wat TV vanavond, voordat morgen het grote feest losbarst ?
Dat we thuis mogen zitten ipv op een vrijmarktquote:
Voor de liefhebbers Boer zoekt vrouw... Verder hebben wij niets kunnen ontdekken. Csi x 5, Batman, ncsi x tig, Een jaar op Overkempe deel 3. Dat neem ik op.quote:Op zondag 26 april 2020 18:58 schreef chufi het volgende:
Nee ik zet hm niet aan ..
Is er nog wat TV vanavond, voordat morgen het grote feest losbarst ?
quote:Op zondag 26 april 2020 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat we thuis mogen zitten ipv op een vrijmarkt
Ik las dat er 1 al heb lopen bekken met een boerquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers Boer zoekt vrouw... Verder hebben wij niets kunnen ontdekken. Csi x 5, Batman, ncsi x tig, Een jaar op Overkempe deel 3. Dat neem ik op.
Oh, wat ordiquote:Op zondag 26 april 2020 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las dat er 1 al heb lopen bekken met een boer
Goedenavondquote:
We zijn blij met Netnix en iets van misdaad op tv neem ik eerst alles op en dan bepalen we zelf het kijktempoquote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
Ja mij ook niet zo hoor, maar uit verveling zapp ik wel eens langs ...
Op npo3 is nu 3 op reis compilatie. Fijne functie dat terugkijkenquote:
Grootse plannen Ieni succesquote:Op zondag 26 april 2020 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wodka fles mee, rietje, bluetooth boxje. Elke kroeg een shotje en lekker dansen.
Whoop whoop.
Uitbrakken in de cel, dinsdag weer lekker werken.
Dan maar bijtijds naar bed.quote:Op zondag 26 april 2020 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Paar problemen alleen: ik heb geen wodka, geen rietje en mijn boxje ligt op werk.
Ik heb gedeeld, ik iets meer dan de rest, maar ik heb wel gedeeldquote:
Ja van wilde plannen naar thee met pride and prejudice boekquote:
OK , maar dat had ik ook wel van jou verwacht .. delenquote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gedeeld, ik iets meer dan de rest, maar ik heb wel gedeeld
Dan ben je een paar jaar te laatquote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef cafca het volgende:
Ik heb hier een hele stapel Queen-platen, klaar voor de koninginnenacht
Cheers!quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja van wilde plannen naar thee met pride and prejudice boek
Netjes!quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
Was wel heerlijk weer vandaag. Morgen ook zoiets denk ik?
Ik heb 15 km gelopen, ging heel gemakkelijk eigenlijk. Morgen misschien weer eropuit, als ik op tijd wakker ben tenminste. Dan is de bedoeling 22 km te doen.
Zelfs mee genomen naar mijn zus en zwager vanmiddag, sharing is caringquote:Op zondag 26 april 2020 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK , maar dat had ik ook wel van jou verwacht .. delen
Is dat niet ongezellig in je eentje?quote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ben standvastig, ik vier nog steeds koninginnedag
Het was heerlijk weer vandaag, net als gisteren, toen ben ik met mijn dochter een rondje wezen sightseeën in mijn eigen woonplaats. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
Was wel heerlijk weer vandaag. Morgen ook zoiets denk ik?
Ik heb 15 km gelopen, ging heel gemakkelijk eigenlijk. Morgen misschien weer eropuit, als ik op tijd wakker ben tenminste. Dan is de bedoeling 22 km te doen.
jah..tevreden. Had de laatste weken niet veel gedaan maar toch nog steeds top conditie wel.quote:Op zondag 26 april 2020 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb 109 km gefietst vanmorgen, doe het morgen rustig aan
Aardig stukje in de benenquote:Op zondag 26 april 2020 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb 109 km gefietst vanmorgen, doe het morgen rustig aan
Oh gezellig met je dochter. Met mooi weer erbij is helemaal fijnquote:Op zondag 26 april 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer vandaag, net als gisteren, toen ben ik met mijn dochter een rondje wezen sightseeën in mijn eigen woonplaats. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.
Goed bezig geweest met je wandeling, fijn dat je toch weer de motivatie en energie hebt kunnen vinden.
Inderdaad een vreemde ervaring, duur tochtje ook voor de veerdienstquote:Op zondag 26 april 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
Voor de eerste keer dat ik de veerpont voor mezelf had. Beetje bizar, zo'n privé vaartocht. Ze hadden allemaal strepen op die pont aangebracht voor de 1.5 meter .
[ link | afbeelding ]
Ja. Ik had begrepen dat er ook pontjes zijn die tijdelijk gesloten zijn, deze deed het gelukkig nog.quote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemde ervaring, duur tochtje ook voor de veerdienst
Ja, iedereen wil nog een beetje actief zijn, en heel veel andere sporten mogen / kunnen nu niet, dus iedereen gaat maar fietsen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah..tevreden. Had de laatste weken niet veel gedaan maar toch nog steeds top conditie wel.
109 km! Dat is wel veel! Ik zag heel veel fietsers en wielrenners. Meer als dat ik "normaal" zie. Viel wel enorm op.
Geen duur tochtje voor jou, maar wel voor het pont als ze maar één voetganger over hoeven te zetten. Hier gaat op 1 april het fietspontje altijd varen, maar die ligt steeds aan het steiger.quote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Ik had begrepen dat er ook pontjes zijn die tijdelijk gesloten zijn, deze deed het gelukkig nog.
70 cent voor voetgangers.
Hier zijn de meeste pontjes over de Maas gratis. Vrijdag nog overgevaren.quote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Ik had begrepen dat er ook pontjes zijn die tijdelijk gesloten zijn, deze deed het gelukkig nog.
Ja voor hun wel inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen duur tochtje voor jou, maar wel voor het pont als ze maar één voetganger over hoeven te zetten. Hier gaat op 1 april het fietspontje altijd varen, maar die ligt steeds aan het steiger.
Welke film?quote:Op zondag 26 april 2020 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was de Film op Film1 op de Ziggo
Gratis? Oh wow, dat is fijn. Dat heb ik nooit gezien hier. Auto moet tegenwoordig 2,40 betalen. Fietser 1,10 en voetgangers 70 cent. En dat is bij de andere pont stukje verderop ook. En je kan niet pinnen ook nog.quote:Op zondag 26 april 2020 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste pontjes over de Maas gratis. Vrijdag nog overgevaren.
kon je wel pinnen?quote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee, alleen contant.quote:
Ik heb altijd gepast voor de pont bij me.quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops.. 1 Ī en laat het wisselgeld maar zitten dus
Ah kom je ook uit Zeeland?quote:Op zondag 26 april 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb altijd gepast voor de pont bij me.
nee? Dat weet je best.quote:
https://www.bergschemaasveren.nlquote:Op zondag 26 april 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gratis? Oh wow, dat is fijn. Dat heb ik nooit gezien hier. Auto moet tegenwoordig 2,40 betalen. Fietser 1,10 en voetgangers 70 cent. En dat is bij de andere pont stukje verderop ook. En je kan niet pinnen ook nog.
Ow ja dat las ik hier al, ik heb hem al drie keer gezien, maar zou hem best een vierde keer willen zienquote:
Netjes dat. Ha, er staat ook dat ze voor iedereen varen, ook voor één gebruiker.quote:
Altijd gratis?quote:Op zondag 26 april 2020 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste pontjes over de Maas gratis. Vrijdag nog overgevaren.
Ja en ik had hem ook al eerder gezien .. maar toch wel de moeite waardquote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat las ik hier al, ik heb hem al drie keer gezien, maar zou hem best een vierde keer willen zien
Maar ik heb hem dus gemist. Heb jij wel gekeken?
De fietspont hier is 1,60quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier bij de GVB zijn de pontjes ook gratis ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |