Nee ik wilde stoofaalquote:
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.quote:
Mosselen zelf gekookt?quote:
Ik geef je gelijkquote:
@chufi dit kan toch nietquote:
Joh dat is zo lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoederquote:
Die is van googelquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoeder
Zo maak ik ze iig wel.quote:
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoordquote:
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?quote:
Stoofaalquote:
Jakkie bah.. ook al heb ik nooit aal gegeten.. paling wel dat vond ik niet lekker..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?
[..]
Stoofaal
Was het! Met patatjes en tomaten-komkommersaladequote:
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoord
quote:
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.
Dat ziet er goed uitquote:
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Ik bel even aan straks (zonder wapen)quote:
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Mijn oom heeft dat een tijdje geprobeerd, maar is er toch weer mee gestoptquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Echt welquote:
Dan ga ik er nu niet nog aan beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Mjaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijd
Gaat daarna nog met wat anderen dingen in filodeeg in de airfryer. Ben wel benieuwd hoe dat uitpaktquote:
Er word altijd over bomen en zuurstof gepraat. Maar meer dan 70% komt van algen uit de oceaan dus. Die nu een afval plek is voor een boel landen. En dan gooi ik mijn karton in een een aparte bakquote:
Dat vraagt om foto's en een review.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat daarna nog met wat anderen dingen in filodeeg in de airfryer. Ben wel benieuwd hoe dat uitpakt
Ik denk een nieuwe airfryer.quote:
Welnee joh. Ding kan alles. Zou stoofaal kunnen maken in de airfryer.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee joh. Ding kan alles. Zou stoofaal kunnen maken in de airfryer.
Ja beetje deeg bakken gaat wel lukken hoor.quote:
Weet je al welke?quote:
Nee weet nog niet wat.. videoland heb ik niet meer. Zal di docu ook nog wel op Netflix komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je al welke?
Ik ga denk ik "ze weten alles van je" kijken op videoland. Heb afgelopen dagen die docu over R Kelly gekeken. Dat was ook wel boeiend. Was verbaasd dat hij ineens 30 jaar celstraf krijgt maar als je die docu gezien hebt snap je wel waarom.
Ik heb donderdag de laatse aflevering gezien maar die spookt nog door mijn hoofd.quote:
Die over Arjen Kamphuis? Denk ik niet. Surviving R Kelly staat ook niet op Netflix zie ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee weet nog niet wat.. videoland heb ik niet meer. Zal di docu ook nog wel op Netflix komen?
Zo'n heftige serie?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de laatse aflevering gezien maar die spookt nog door mijn hoofd.
Ik heb net Fantastic Beasts The secrets of Dumbledore gekeken. Maar dan moet je van fantasiefilms houdenquote:
Die over R Kelly, nja kan nog komen natuurlijk..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die over Arjen Kamphuis? Denk ik niet. Surviving R Kelly staat ook niet op Netflix zie ik.
Meh daar ben ik niet zo van.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net Fantastic Beasts The secrets of Dumbledore gekeken. Maar dan moet je van fantasiefilms houden
Ik hou ook meer van een goeie actiefilm. Maar af en toe vind ik fantasy wel leuk als tussendoortjequote:
kijk jij niet gewoon hockey?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat allemaal in 1 film zitten?
Altijd het bekijken waard.quote:
Nee, maar die genre films vind ik leukquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat allemaal in 1 film zitten?
Juste.quote:
Animatie hou ik helemaal niet van en comedy moet wel heel erg leuk zijn voor ik dat opzet. Horror vind ik helemaal niks, daar ga ik over dromenquote:
Mwa moet ook niet te overdreven grappig zijn idd..Horror heb ik ook niks mee brr, Thriller wil nog wel..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Animatie hou ik helemaal niet van en comedy moet wel heel erg leuk zijn voor ik dat opzet. Horror vind ik helemaal niks, daar ga ik over dromen
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.quote:
I am Groot?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar die genre films vind ik leuk
Hoewel daar toch wel wat exemplaren tussen zitten die wat erg mannelijk zijn naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.
Ik kijk af en toe maar vind Nederland ondermaats ...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.
Die hebben dan meestal ook al een vrouwquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoewel daar toch wel wat exemplaren tussen zitten die wat erg mannelijk zijn naar mijn smaak.
gadver Slyquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De mosselvrouw![]()
There you go![]()
[ afbeelding ]
Zag er lekker uut, je paella!quote:
Ik ga zo aan de oesters.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De mosselvrouw![]()
There you go![]()
[ afbeelding ]
Ze maken ze ook met mossels.. maar niet mn dingquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag er lekker uut, je paella!
Kan me nog herinneren dat er een aantal jaar gelee een soort v culinaire 'rel' was omdat iemand (Jamie Oliver?) chorizo in de paella pleurde. Wel lekker erdoor by the way.
Heb je uitzicht op de bushalte?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
achter op de busstandplatz wacht en
meisje met blonde zopf
Leuke nagels heb jequote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De mosselvrouw![]()
There you go![]()
[ afbeelding ]
Dan is het niet de mijne, want die heeft vandaag geen zopf.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
achter op de busstandplatz wacht en
meisje met blonde zopf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Je broertje heeft wel smaakquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zijn van m'n broertje. Ik maakte de foto.
Je kent haar moeder?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep, maar haar moeder heeft haar gehalt
om dat ik zij in auto gezien hebquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat haar moeder haar kwam halen >
Maar stond er dan op die auto "moeder van meisje met zopf"?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar stond er dan op die auto "moeder van meisje met zopf"?
Weet ik veel .... Ik zie ook wel eens wat lopen , maar hier wonen 800.000 mensen of meer ... dus ken ze niet ,,, maar in jouw dorp ken je bijna iedereenquote:
Ach, zolang er riet rond de sloot staat, kan er paling in.quote:
R Kelly is het hier mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, zolang er riet rond de sloot staat, kan er paling in.
Zo zijn er nog wel een paar .........quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, zolang er riet rond de sloot staat, kan er paling in.
Ma Baker?quote:
15 jaar mensen!quote:geregistreerd op: maandag 2 juli 2007 @ 20:02
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd ......![]()
dan heb ik iets gequote en drie posten terug staat het antwoord al
Oh dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet nog wel de heisa die ontstond toen ik de vriendin van Sly/Nowlive een keer de Ma Baker van Nowlive noemde.![]()
Dit voor de De Gouden Kooi-insiders
Wel zo handig als je het zelf weetquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
een beetje wel als je op een vraag een antwoord geeft
Udo läst zich grussen
Sly en ik was permanent oorlog.quote:
Oh zo, das standaard op fok tochquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
10 minuten na een antwoord nogmaals het antwoord posten in de veronderstelling dan je het antwoord
OK geil meid ... ik wist wel van gedoe met nowlive maar daar hield ik me ver vandaanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sly en ik was permanent oorlog.![]()
Het mooiste was nog toen ik met de bewijzen op de proppen kwam dat Sly mensen anoniem aan het stalken was op de chat van studio Vlemmix. Sly dacht dat hij anoniem was, maar wist niet dat de chat via IRC liep en dat je via mIRC heel wat informatie naar boven krijgt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mooiste was nog toen ik met de bewijzen op de proppen kwam dat Sly mensen anoniem aan het stalken was op de chat van studio Vlemmix. Sly dacht dat hij anoniem was, maar wist niet dat de chat via IRC liep en dat je via mIRC heel wat informatie naar boven krijgt.
Kijk de archieven van FOK! maar naquote:
Ik zag geen traktaties, dus ik had niet zo gauw door dat er iets te vieren viel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Nou jullie felicitaties zijn hartverwarmend
Wat vieren we?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Even teruglezen .....quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Nee zo boeiend is het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk de archieven van FOK! maar na
Klinkt logisch, ik hoop dat er iets naar je smaak bij is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag geen traktaties, dus ik had niet zo gauw door dat er iets te vieren viel.
ik ook met slyquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon niet antwoorden en klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook met sly
hij was en keer 1 minute hier en straks
was ruzie
Maar feli dusquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt logisch, ik hoop dat er iets naar je smaak bij is.
[ afbeelding ]
Kijk, nu worden er andere psalmen gezongen!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt logisch, ik hoop dat er iets naar je smaak bij is.
[ afbeelding ]
2007 was een goed jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk eens aan!!
Feli @:Deisyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik in november
Thanks! Op naar de volgende 15 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk, nu worden er andere psalmen gezongen!![]()
Feli meid!
Nee thx, alcohol lijkt me nu niet zo'n goed ideequote:
Feli nog!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
Oh de mijne heb ik niet gevierd 1.2 maand geleden of zo
Wist ook niet dat het te vieren was eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
Oh de mijne heb ik niet gevierd 1.2 maand geleden of zo
quote:
Als je wil kan je alles vieren toch.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist ook niet dat het te vieren was eigenlijk
Wij zijn in dezelfde maand begonnen hier, jaartallen verschillen wel iets.
Vergeten koud te zetten, ik kwam er net pas achter dat het vandaag isquote:
Lekker frisjes wel ook ...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeten koud te zetten, ik kwam er net pas achter dat het vandaag is![]()
Maar pinot grigio doet het ook prima
ja lekkerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat smaakt prima met dit warme weertje.
Viesquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario heeft nog wel wal lollys in de ijskast liggen
moeten zij weten ...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
de wat gegeten hebben in barcelona
zwemmen nu topless
Kijk jij naar 8 jarigen die topless zwemmen?quote:
Watjes zijn hetquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
schijnbaar is dat poolwater in barcelona
kouud ze zijn schnell weer heruit
8 keer taartquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk jij naar 8 jarigen die topless zwemmen?
Toen zat ik hier al 3 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
2007 was een goed jaar om eerlijk te zijn ...
Lees eens terug, dat zei ik alquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
2007 was een goed jaar om eerlijk te zijn ...
Keuzes keuzesquote:
Het zijn je eigen woordenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
vermoeiend wel ... doe dan gewoon een link als het zo essentieel is
ja vrijdag bij de dorsvisquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
dat mag Mario .. zelf gemaakt van Mutti?
Gefeliciteeeerrdddd! 15 jaar, grote meid!@4! Da's een hele tijd!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat ben je narrig, ouwe. Zit je in de overgang?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
Dees is 15 jaar hier en dat wil ze vieren kennlijk
Ik kreeg die vibes van Deesquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat ben je narrig, ouwe. Zit je in de overgang?
Ik zal het niet openbaar zettenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Knuffelnaam op de laatste meet. Niet doorlullen
Lekker eten besteld en 2 afleveringen van The Boys gezien. En jij?quote:
Oke, leuk! Wat had je besteld?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker eten besteld en 2 afleveringen van The Boys gezien. En jij?
Is het niet psychisch, ouwe pik?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Go**(&*(&(*^Y&&*()()#(#)$*#$#&*() nu een hogere hartslag dan toen ik me vanmiddag stond uit te leven in de sportschool. En voer nu niets uit.
fout mode?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Go**(&*(&(*^Y&&*()()#(#)$*#$#&*() nu een hogere hartslag dan toen ik me vanmiddag stond uit te leven in de sportschool. En voer nu niets uit.
je bent echt vroegquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:39 schreef tonja het volgende:
goeiesnavons![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Het is weer eens bezig en irriteert me mateloos.quote:
Yep, vandaar dat ik weet dat het niet psychisch is.quote:
Wat is er dan loos?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weer eens bezig en irriteert me mateloos.
[..]
Yep, vandaar dat ik weet dat het niet psychisch is.
sterkte en rustig ...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weer eens bezig en irriteert me mateloos.
[..]
Yep, vandaar dat ik weet dat het niet psychisch is.
Even kopierenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, leuk! Wat had je besteld?
Beetje lopen sleutelen aan motoren met een makker. Vetspuit, oliën vervangen etc. en daarna gegeten thuis. Tonijnsteak met groentenmix/piepers>oven. Viel 'n beetje tegen maar eet te lekker de laatste tijd dus ff minder vet en snoepen.
Vanavond in de stad op een terras gezeten met wat lui totdat ik hier kwam posten. Was leuk maar te moe want vroeg op en ging op huus an. Ff wat knutselen nog nu. Straks laatste aflevering van een serie kijken. What a day
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
Wat Indonesisch besteld vanavond, oa sajoer lodeh, kecap ei, ayam suwir pedas, bakbanaan en spekkoek
Mijn hart heeft zo nu en dan kuren.quote:
Narrige muts/zeurkous. Ik lees niet alles terug hierquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hart heeft zo nu en dan kuren.
Voor NU dus weer.
Lees even het topic terug joh, dan weet je nog niets wat dit betreftquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Narrige muts/zeurkous. Ik lees niet alles terug hierRap scrollend. Anders zou ik het 'm niet vragen.
Ik dus ook niet ..... ik heb een limietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Narrige muts/zeurkous. Ik lees niet alles terug hierRap scrollend. Anders zou ik het 'm niet vragen.
Een kennis van me had dat bij milde sportieve inspanning z'n hart op hol sloeg en dan enorm te keer ging. Had te maken met de elektrische prikkel. Is geopereerd (ruim anderhalf jaar terug) en nu klachtenvrij.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hart heeft zo nu en dan kuren.
Voor NU dus weer.
Ben je niet angstig als je hart zo op hol slaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees even het topic terug joh, dan weet je nog niets wat dit betreft
Ergens in de vorige 100 topics moet lukken
Die zal ik dus ook krijgen, ooit eens als het luktquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een kennis van me had dat bij milde sportieve inspanning z'n hart op hol sloeg endan enorm te keer ging. Had te maken met de elektrische prikkel. Is geopereerd (ruim anderhalf jaar terug) en nu klachtenvrij.
De eerste paar keer was eng, nu is het pure irritatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben je niet angstig als je hart zo op hol slaat?
Succes soonquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik dus ook krijgen, ooit eens als het lukt
Hoelang duurt het meestal?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste paar keer was eng, nu is het pure irritatie
alles went I guess.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste paar keer was eng, nu is het pure irritatie
Ok ... treden er nog bekende groepem op?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze dagen is woodstock van blasmusik in overoostenrijk
heb ik vandaag betje gekijkt
Hij hoefde niet lang te wachten (maand maar niet meer, ondanks covid), maar zelf arts, misschien gematst dat hij eerder mocht. Ook al zei hij van niet..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik dus ook krijgen, ooit eens als het lukt
Ik lust er wel 1 nuquote:
Tussen de 2 en 48 uur tot nu toe.quote:
Thxquote:
Wennen is het niet, wel andersquote:
waarom sta ik niet op de kaart?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, thnks! Met jou/jullie ook?![]()
[ afbeelding ]
Tering, dat is lang!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 48 uur tot nu toe.
[..]
die heb je vast zelfquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meloenenkaart.
Ik mis de Koen Meloen
Jij past er ook niet meer opquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meloenenkaart.
Ik mis de Koen Meloen
Hoe ziet die eruit, een Koen Meloen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meloenenkaart.
Ik mis de Koen Meloen
Die had een hartoperatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meloenenkaart.
Ik mis de Koen Meloen
hooguit parmaham met meloen. Andere meloen dan watermeloen vind ik altijd een beetje kotserig smakenquote:
Nu vind ik het ook gelijk kotserigquote:Op zondag 3 juli 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit parmaham met meloen. Andere meloen dan watermeloen vind ik altijd een beetje kotserig smaken
Zit tussen m'n oren
water en meloen dan weer niet zekerquote:Op zondag 3 juli 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
Watermeloen en parmaham vind ik toch lekkerder los van elkaar
Glaasje water prima, meloen ook prima, ook andere soorten dan watermeloen.quote:
Ik heb nog een stukje bakbanaan over voor jequote:
Volgens mij woon je hier niet echt in de buurtquote:Op zondag 3 juli 2022 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje bakbanaan over voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |