Nee ik wilde stoofaalquote:
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.quote:
Mosselen zelf gekookt?quote:
Ik geef je gelijkquote:
@chufi dit kan toch nietquote:
Joh dat is zo lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoederquote:
Die is van googelquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoeder
Zo maak ik ze iig wel.quote:
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoordquote:
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?quote:
Stoofaalquote:
Jakkie bah.. ook al heb ik nooit aal gegeten.. paling wel dat vond ik niet lekker..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?
[..]
Stoofaal
Was het! Met patatjes en tomaten-komkommersaladequote:
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoord
quote:
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.
Dat ziet er goed uitquote:
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Ik bel even aan straks (zonder wapen)quote:
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Mijn oom heeft dat een tijdje geprobeerd, maar is er toch weer mee gestoptquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Echt welquote:
Dan ga ik er nu niet nog aan beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Mjaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijd
Gaat daarna nog met wat anderen dingen in filodeeg in de airfryer. Ben wel benieuwd hoe dat uitpaktquote:
Er word altijd over bomen en zuurstof gepraat. Maar meer dan 70% komt van algen uit de oceaan dus. Die nu een afval plek is voor een boel landen. En dan gooi ik mijn karton in een een aparte bakquote:
Dat vraagt om foto's en een review.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat daarna nog met wat anderen dingen in filodeeg in de airfryer. Ben wel benieuwd hoe dat uitpakt
Ik denk een nieuwe airfryer.quote:
Welnee joh. Ding kan alles. Zou stoofaal kunnen maken in de airfryer.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee joh. Ding kan alles. Zou stoofaal kunnen maken in de airfryer.
Ja beetje deeg bakken gaat wel lukken hoor.quote:
Weet je al welke?quote:
Nee weet nog niet wat.. videoland heb ik niet meer. Zal di docu ook nog wel op Netflix komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je al welke?
Ik ga denk ik "ze weten alles van je" kijken op videoland. Heb afgelopen dagen die docu over R Kelly gekeken. Dat was ook wel boeiend. Was verbaasd dat hij ineens 30 jaar celstraf krijgt maar als je die docu gezien hebt snap je wel waarom.
Ik heb donderdag de laatse aflevering gezien maar die spookt nog door mijn hoofd.quote:
Die over Arjen Kamphuis? Denk ik niet. Surviving R Kelly staat ook niet op Netflix zie ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee weet nog niet wat.. videoland heb ik niet meer. Zal di docu ook nog wel op Netflix komen?
Zo'n heftige serie?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de laatse aflevering gezien maar die spookt nog door mijn hoofd.
Ik heb net Fantastic Beasts The secrets of Dumbledore gekeken. Maar dan moet je van fantasiefilms houdenquote:
Die over R Kelly, nja kan nog komen natuurlijk..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die over Arjen Kamphuis? Denk ik niet. Surviving R Kelly staat ook niet op Netflix zie ik.
Meh daar ben ik niet zo van.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net Fantastic Beasts The secrets of Dumbledore gekeken. Maar dan moet je van fantasiefilms houden
Ik hou ook meer van een goeie actiefilm. Maar af en toe vind ik fantasy wel leuk als tussendoortjequote:
kijk jij niet gewoon hockey?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat allemaal in 1 film zitten?
Altijd het bekijken waard.quote:
Nee, maar die genre films vind ik leukquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dat allemaal in 1 film zitten?
Juste.quote:
Animatie hou ik helemaal niet van en comedy moet wel heel erg leuk zijn voor ik dat opzet. Horror vind ik helemaal niks, daar ga ik over dromenquote:
Mwa moet ook niet te overdreven grappig zijn idd..Horror heb ik ook niks mee brr, Thriller wil nog wel..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Animatie hou ik helemaal niet van en comedy moet wel heel erg leuk zijn voor ik dat opzet. Horror vind ik helemaal niks, daar ga ik over dromen
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.quote:
I am Groot?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar die genre films vind ik leuk
Hoewel daar toch wel wat exemplaren tussen zitten die wat erg mannelijk zijn naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.
Ik kijk af en toe maar vind Nederland ondermaats ...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die voetbaldames zijn ook wel leuk hoor.
Die hebben dan meestal ook al een vrouwquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoewel daar toch wel wat exemplaren tussen zitten die wat erg mannelijk zijn naar mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |