Nee ik wilde stoofaalquote:
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.quote:
Mosselen zelf gekookt?quote:
Ik geef je gelijkquote:
@chufi dit kan toch nietquote:
Joh dat is zo lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar klinkt nog niet meteen smakelijk.
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoederquote:
Die is van googelquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gekookte gekocht bij de visboer, en daarna zelf gebakken met een uitje, paprika en pittige kerriepoeder
Zo maak ik ze iig wel.quote:
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoordquote:
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?quote:
Stoofaalquote:
Jakkie bah.. ook al heb ik nooit aal gegeten.. paling wel dat vond ik niet lekker..quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht jij dat ik een pannetje stoofaal op had staan ofzo?
[..]
Stoofaal
Was het! Met patatjes en tomaten-komkommersaladequote:
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ben niet zo van aal, gerookte aal vind ik wel lekker, maar ik heb er allemaal rare verhalen over gehoord
quote:
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ik heb er wel een trauma van dat die dingen ook in stukken nog bewegen.
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Noem eens een vissoort die niet verontreinigd is.
Dat ziet er goed uitquote:
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat paling over de bodem zwerft en dan van allerlei afval opvreet en er schijnt best veel dioxine in te zitten. Je zal er niet meteen dood van gaan, maar het idee eraan staat me dan ineens tegen.
Ik bel even aan straks (zonder wapen)quote:
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Mijn oom heeft dat een tijdje geprobeerd, maar is er toch weer mee gestoptquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vis. En de meeste paling is gekweekt.
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Echt welquote:
Dan ga ik er nu niet nog aan beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hoofd is daar raar in, zo vond ik haring altijd heel lekker, maar sinds een jaar moet ik het niet meer, het staat me echt tegen.
Mjaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan eigenlijk ruk dat het zo moet. We verkloten de planeet in een korte tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |