Ja ik begrijp daar niks van, ik heb al zoveel mensen gekend die daar een gepassioneerde aversie tegen hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het kip snijden.
Kidneybonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat voor bonen? Ben even nieuwsgierig!
Een lap van vijf millimeter laten pruttelen, dat doet een mens goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:49 schreef NoCigar het volgende:
Dit, wat aangepast voor twee personen met verse, in stukjes gesneden supermarkttagliatelle en venkelworst van Brandt en Levie. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Ja, koolvisfilet doordrenkt met allerlei kruiden. Die blokjes zijn als een leeg canvas waar je zelf iets van kan maken.quote:
Raar hequote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ik begrijp daar niks van, ik heb al zoveel mensen gekend die daar een gepassioneerde aversie tegen hebben.
Nee ja, ik vind dat juist leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Raar he![]()
Maar goed, als het moet doe ik het ook wel.
Ik heb er ook een speciaal mes voor. Levensgevaarlijk dingquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ja, ik vind dat juist leuk.Ik heb er zelfs een speciaal Opinelmes voor.
Ik heb dat mes drie keer uitgeleend, en drie keer vloeide er bloed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een speciaal mes voor. Levensgevaarlijk ding
Goed te zien dat je de correcte nomenclatuur hanteert.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Currywurst met zelfgemaakte curry, verse frieten met mayo
De worsten waren trouwen Schinkenkrakauer uit Polen. Gruwelijk lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed te zien dat je de correcte nomenclatuur hanteert.
Het is ook niet voor niks dat ze in delen van de wereld een worst 'Polish' noemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De worsten waren trouwen Schinkenkrakauer uit Polen. Gruwelijk lekker.
Slordig gedaan met de saus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:10 schreef Karzai het volgende:
Burn motherfocker burn, madame jeanette en 3 rawit
pepers in gedaan
[ afbeelding ]
Die trassie van Faja Lobi bevat geen garnalen en is dus geen echte trassie. Hij ruikt ook minder smerig.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:10 schreef Karzai het volgende:
Burn motherfocker burn, madame jeanette en 3 rawit
pepers in gedaan
[ afbeelding ]
het was gek genoeg niet eens heel pittigquote:
klopt, lijkt meer op maggi, hij smaakt wel een beetje vissig, zal van de week de aziatische weer halenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 01:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die trassie van Faja Lobi bevat geen garnalen en is dus geen echte trassie. Hij ruikt ook minder smerig.
Dat is nep?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik had zin in dit
[ afbeelding ]
Maar het werd een bakje yoghurt met een mango.
Probeer eens Turkse yoghurt (10%) met knoflook en dille, veel frisser als de mayo gebaseerde knoflooksaus die je in NL krijgt bij de shoarmaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
vanavond broodjes lams shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus
doe nu volle kwark, limoensap, paar teentjes knoflook en zwarte peperquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Probeer eens Turkse yoghurt (10%) met knoflook en dille, veel frisser als de mayo gebaseerde knoflooksaus die je in NL krijgt bij de shoarma
Klinkt ook goed, wel wat zwaar, maar lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe nu volle kwark, limoensap, paar teentjes knoflook en zwarte peper
Doe er nog wat worstjes, gebakken bloedworst en een paar sneeën geroosterd brood bij en je hebt een Engels ontbijt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:41 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijt. Nachos, nierboontjes, maïs, gekookt ei, gebakken oesterzwammen. Glas melk.
Ontbijtquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:41 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijt. Nachos, nierboontjes, maïs, gekookt ei, gebakken oesterzwammen. Glas melk.
Best prima!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:29 schreef golfer het volgende:
Een kant-en-klare maaltijd van rode bietenpuree met een slavink voor B.
Een sfeerimpressie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een sfeerimpressie:Ziet er goed uit! Zalm ook vet zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke tent was dit?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Daar heb ik ook trek in gekregen, vanavond indisch afhalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
Wat Indonesisch besteld vanavond, oa sajoer lodeh, kecap ei, ayam suwir pedas, bakbanaan en spekkoek
Ja dat werkt heel goed, zo doe ik dat 'ongeveer' ook .quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Probeer eens Turkse yoghurt (10%) met knoflook en dille, veel frisser als de mayo gebaseerde knoflooksaus die je in NL krijgt bij de shoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |