Ja ik begrijp daar niks van, ik heb al zoveel mensen gekend die daar een gepassioneerde aversie tegen hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het kip snijden.
Kidneybonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat voor bonen? Ben even nieuwsgierig!
Een lap van vijf millimeter laten pruttelen, dat doet een mens goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:49 schreef NoCigar het volgende:
Dit, wat aangepast voor twee personen met verse, in stukjes gesneden supermarkttagliatelle en venkelworst van Brandt en Levie. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Ja, koolvisfilet doordrenkt met allerlei kruiden. Die blokjes zijn als een leeg canvas waar je zelf iets van kan maken.quote:
Raar hequote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ik begrijp daar niks van, ik heb al zoveel mensen gekend die daar een gepassioneerde aversie tegen hebben.
Nee ja, ik vind dat juist leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Raar he![]()
Maar goed, als het moet doe ik het ook wel.
Ik heb er ook een speciaal mes voor. Levensgevaarlijk dingquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ja, ik vind dat juist leuk.Ik heb er zelfs een speciaal Opinelmes voor.
Ik heb dat mes drie keer uitgeleend, en drie keer vloeide er bloed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een speciaal mes voor. Levensgevaarlijk ding
Goed te zien dat je de correcte nomenclatuur hanteert.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Currywurst met zelfgemaakte curry, verse frieten met mayo
De worsten waren trouwen Schinkenkrakauer uit Polen. Gruwelijk lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed te zien dat je de correcte nomenclatuur hanteert.
Het is ook niet voor niks dat ze in delen van de wereld een worst 'Polish' noemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De worsten waren trouwen Schinkenkrakauer uit Polen. Gruwelijk lekker.
Slordig gedaan met de saus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:10 schreef Karzai het volgende:
Burn motherfocker burn, madame jeanette en 3 rawit
pepers in gedaan
[ afbeelding ]
Die trassie van Faja Lobi bevat geen garnalen en is dus geen echte trassie. Hij ruikt ook minder smerig.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:10 schreef Karzai het volgende:
Burn motherfocker burn, madame jeanette en 3 rawit
pepers in gedaan
[ afbeelding ]
het was gek genoeg niet eens heel pittigquote:
klopt, lijkt meer op maggi, hij smaakt wel een beetje vissig, zal van de week de aziatische weer halenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 01:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die trassie van Faja Lobi bevat geen garnalen en is dus geen echte trassie. Hij ruikt ook minder smerig.
Dat is nep?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik had zin in dit
[ afbeelding ]
Maar het werd een bakje yoghurt met een mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |