Ja dat ze het filmen!quote:
Zal er wel komen idd. Anders is Avrotros niet betrokken bij de kaartverkoop.quote:
Ja hier sluit ik me wel een beetje bij aan, maar ik vond het filmpje misschien wel iets te vroeg opgenomen? Haar zuurgraad was nog best hoogquote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Josje echt wel snapt dat ze niet bij de originals hoort.
Maar ik kan me ergens voorstellen dat Josje ergens ooit is gaan dromen van een 'reunieconcert' en bijv. in gedachten had dat alle generaties daarbij een rol zouden krijgen. Dan snap ik best dat het even slikken is dat dat er met dit OG concert nooit van zal komen.
Ik heb 200,- geboden op een Marktplaatsticket voor staplaatsen 5 april. Ik ga wel niet op vakantie dit jaar!
Zal wel denken, ik loop een boel euro’s misquote:Op maandag 24 maart 2025 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier sluit ik me wel een beetje bij aan, maar ik vond het filmpje misschien wel iets te vroeg opgenomen? Haar zuurgraad was nog best hoog
Ooooo zo op die manier! Ja snap ik wel hoor.quote:
Vond ik ook inderdaad, zo vroeg al.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier sluit ik me wel een beetje bij aan, maar ik vond het filmpje misschien wel iets te vroeg opgenomen? Haar zuurgraad was nog best hoog
Ik vind haar reactie via dat filmpje best wel sneu.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Josje echt wel snapt dat ze niet bij de originals hoort.
Maar ik kan me ergens voorstellen dat Josje ergens ooit is gaan dromen van een 'reunieconcert' en bijv. in gedachten had dat alle generaties daarbij een rol zouden krijgen. Dan snap ik best dat het even slikken is dat dat er met dit OG concert nooit van zal komen.
Hoe goed Josje het in haar k3 periode ook gedaan heeft, zij zal altijd gezien worden als de vervanger van Kathleen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)-k3-reunie~aca79162/
Nou DAT is raar, dat ze niet is gevraagd voor een reünie van de ORIGINELE K3 leden terwijl zij al een vervanger was
Nooit bij een concert geweest ofzo? Tuurlijk niet. Krijg je rijen van paar uur. Boeit de organisatie niets wat je ermee doet. Zij hebben het geld al binnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:28 schreef Geledruif2 het volgende:
Ik vind het wel gek dat tickets doorverkocht kunnen worden. Je naam en achternaam staat namelijk op de tickets. Wordt daar niet op gecontroleerd eenmaal daar bij Ahoy?
Alleen twee keer in mijn leven en dat was lange tijd terug. En toen was ik met iemand samen die de tickets kochtte dus liep ik eerder mee als kip zonder kopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nooit bij een concert geweest ofzo? Tuurlijk niet.
Oh dat wist ik ook niet!quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:50 schreef maily het volgende:
Ik hoor nu het verhaal achter de haarkleuren van de originele K3.
Samen vormden zij de Belgische vlag![]()
Zwart geel rood
het is de titelsong van de film 'Help, I'm a Fish'. K3 mocht de Nederlandse/Vlaamse soundtrack doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 30 jaar oud toen ik er achter kwam dat Blub ik ben een vis een cover is
Dit is het origineel
Bekijk deze YouTube-video
Bij al het K3-reünie nieuws van afgelopen weken is ook niet één keer voorbij gekomen dat Nora nog steeds de vervanger van Marthe is. Alleen in de artikelen over Josje werden Klaasje en Julia soms genoemd.quote:Op woensdag 9 april 2025 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kersverse mama Marthe De Pillecyn weer aan het werk in eigen dansstudio: “Of ze nog terugkeert naar K3?”
Na haar zwangerschapsrust pikt Marthe van K3 (28) de draad rustig aan weer op. Op de socials van Sinerjey’s Dance Studio, de dansschool in Ieper die ze samen met haar man uitbaat, straalt ze als vanouds. Intussen schudt ze daar niet alleen choreo’s uit haar mouw voor de kids, maar geeft ze ook zanglessen aan volwassenen. De grote vraag bij fans is nu: wanneer maakt ze haar comeback op het podium?
“Voorlopig blijft invalster Nora Gharib nog aan zet tijdens de Zeesterren-tour. We geven Marthe graag voldoende tijd om te recupereren van de bevalling en ook om te genieten met de baby. Wanneer ze exact terug aantreedt bij K3, kunnen we dus nog niet meedelen”, vertelt Gert Verhulst aan ‘HLN Showbits’. Het geslacht en de naam van de baby is niet geweten, dat houdt de zwartharige van K3 privé.
https://www.hln.be/showbi(...)rt-naar-k3~abb8a187/
Die komt niet meer terug.
https://www.nu.nl/muziek/(...)am-en-antwerpen.htmlquote:Het originele K3-trio gaat extra reünieconcerten geven in Rotterdam en Antwerpen. De eerste reeksen in Nederland en België die in maart werden aangekondigd, waren binnen korte tijd uitverkocht. Daarom geven Karen, Kristel en Kathleen in 2026 extra shows.
Jaaa eindelijk een kaartje weten te bemachtigen! Pure nostalgie, heel veel zin inquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er komt geen einde aan! Nog meer concerten!
https://www.rtl.nl/boulev(...)CHUvVm_0CiqOegx8fBQg
Marthe komt wel terug voor de laatste shows van de Zeesterren tour. Ik weet niet of er opnamen zijn gemaakt van de show met Nora om deze op DVD uit te brengen (en op streamingdiensten) of dat ze wachten op de terugkeer van Marthe voor de opnamen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:57 schreef Poedelpoes het volgende:
Nora is vandaag ipv Marthe aan het optreden met Hanne en Marthe als K3 bij een besloten Plopsa feest.
Zou dit echt Nora’s soft launch zijn? Fans dachten dat Marthe al zou terug zijn of dat we alleen K2 zouden krijgen.. maar no.
Also dare i say… vind ik K3 leuker met Nora 😭
K3 Highlights heeft laten weten dat Marthe terug komt vanaf volgende week omdat ze dus de dvd haan opnemen in Antwerpen. Ik denk als er geen dvd opnames waren Nora de hele tour had afgemaakt. Wrs doen ze dit ook om extra geld binnen te halen, ze hebben heel veel geld verloren aan die lege plekken tijdens de tour. De zalen waren gewoon te groot, die kleine theaters werkten veel beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Marthe komt wel terug voor de laatste shows van de Zeesterren tour. Ik weet niet of er opnamen zijn gemaakt van de show met Nora om deze op DVD uit te brengen (en op streamingdiensten) of dat ze wachten op de terugkeer van Marthe voor de opnamen.
Ik ook! Bij die nieuwe verkoopronde met een paar man fanatiek gekocht. Ik zette in op de laatste en een vriendin gewoon op de eerste de beste show die beschikbaar was. We gaan nu volgend jaar mei op een woensdag, en omdat de kaartverkoop geen storm liep ook nog kaartjes gehaald voor de állerlaatste show in Antwerpenquote:Op woensdag 30 april 2025 20:59 schreef VKV het volgende:
[..]
Jaaa eindelijk een kaartje weten te bemachtigen! Pure nostalgie, heel veel zin in
Ik heb de single geluisterd, maar ben er niet kapot van.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we van Goden? Ik begin hem steeds leuker te vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |