abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217493599
Er komt geen einde aan! Nog meer concerten!

https://www.rtl.nl/boulev(...)CHUvVm_0CiqOegx8fBQg
  woensdag 30 april 2025 @ 20:59:23 #252
342418 VKV
Plausibel
pi_217502823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er komt geen einde aan! Nog meer concerten!

https://www.rtl.nl/boulev(...)CHUvVm_0CiqOegx8fBQg
Jaaa eindelijk een kaartje weten te bemachtigen! Pure nostalgie, heel veel zin in :D
pi_217619566
Nora is vandaag ipv Marthe aan het optreden met Hanne en Marthe als K3 bij een besloten Plopsa feest.

Zou dit echt Nora’s soft launch zijn? Fans dachten dat Marthe al zou terug zijn of dat we alleen K2 zouden krijgen.. maar no.

Also dare i say… vind ik K3 leuker met Nora 😭
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_217620826
Hoeveel nog tot dit topic gesloten wordt?
pi_217621158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:57 schreef Poedelpoes het volgende:
Nora is vandaag ipv Marthe aan het optreden met Hanne en Marthe als K3 bij een besloten Plopsa feest.

Zou dit echt Nora’s soft launch zijn? Fans dachten dat Marthe al zou terug zijn of dat we alleen K2 zouden krijgen.. maar no.

Also dare i say… vind ik K3 leuker met Nora 😭
Marthe komt wel terug voor de laatste shows van de Zeesterren tour. Ik weet niet of er opnamen zijn gemaakt van de show met Nora om deze op DVD uit te brengen (en op streamingdiensten) of dat ze wachten op de terugkeer van Marthe voor de opnamen.
pi_217665023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:28 schreef Riparius het volgende:

[..]
Marthe komt wel terug voor de laatste shows van de Zeesterren tour. Ik weet niet of er opnamen zijn gemaakt van de show met Nora om deze op DVD uit te brengen (en op streamingdiensten) of dat ze wachten op de terugkeer van Marthe voor de opnamen.
K3 Highlights heeft laten weten dat Marthe terug komt vanaf volgende week omdat ze dus de dvd haan opnemen in Antwerpen. Ik denk als er geen dvd opnames waren Nora de hele tour had afgemaakt. Wrs doen ze dit ook om extra geld binnen te halen, ze hebben heel veel geld verloren aan die lege plekken tijdens de tour. De zalen waren gewoon te groot, die kleine theaters werkten veel beter.
pi_217709701
Zou de zomersingle komen nu Marthe dit weekend terug is?
  maandag 26 mei 2025 @ 09:33:49 #258
436222 Japepk
Padvinder
pi_217755953
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2025 20:59 schreef VKV het volgende:

[..]
Jaaa eindelijk een kaartje weten te bemachtigen! Pure nostalgie, heel veel zin in :D
Ik ook! Bij die nieuwe verkoopronde met een paar man fanatiek gekocht. Ik zette in op de laatste en een vriendin gewoon op de eerste de beste show die beschikbaar was. We gaan nu volgend jaar mei op een woensdag, en omdat de kaartverkoop geen storm liep ook nog kaartjes gehaald voor de állerlaatste show in Antwerpen :)
't Echte en 't ware!
pi_217765919
Also omg deze week of volgende nemen ze videoclip voor zomersingle op (sowieso weer in Studio voor led scherm lmfao)
pi_217890199
Wat vinden we van Goden? Ik begin hem steeds leuker te vinden!
  dinsdag 17 juni 2025 @ 13:36:34 #261
436222 Japepk
Padvinder
pi_217969175
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we van Goden? Ik begin hem steeds leuker te vinden!
Ik heb de single geluisterd, maar ben er niet kapot van.

Ik vind het leuker om vooruit te gaan kijken naar de OG-shows! Wat zal de setlist zijn? Wordt er een verhaaltje aan opgehangen? Krijgen we de originele regenboogjurkjes weer te zien? Ik was laatst namelijk mijn K3 playlist aan het luisteren en toen bedacht ik me dat deze concertreeks ook qua muziek echt een stap naar de vorige eeuw is, bij wijze van spreken. Onder Kathleen waren Hippie Shake en Oma's aan de top ook grote hits, bijvoorbeeld. Best wel gedateerde nummers als je met de blik van nu kijkt. En hoewel het me ontzettend tof lijkt als Karen, Kristel en Kathleen 10.000 luchtballonnen zouden zingen, weet ik haast zeker dat Studio100 daar niet aan gaat beginnen. Betekent ook dat je veel moderne classics niet gaat horen. Niets uit Alice in Wonderland, geen Mamasé, Hallo K3 of een van de beroepenliedjes.

Ik hoop eigenlijk gewoon op een gave concert-opzet, met leuke anekdotes tussendoor. Geen oude fragmenten, geen gespeeld verhaal. Gewoon even terug naar onze jeugd, eigenlijk zoals de Studio100 Rewind Parties dat ook doen. Gave opening, live band, ballet en toffe visuals en effecten. Laat maar zien dat K3 écht niet voor kindjes is ;)

Welke nummers verwachten we?
Natuurlijk de Grote Drie; Heya Mama (opening), Oya Le Le (tegen het eind) & Alle Kleuren (afsluiter, mooi voor de reprise)

Een musicalterugblik; Toveren, Drie Biggetjes, Amor, Verliefd

Wat mij leuk lijkt; een discokwartiertje, met Hippie Shake, Hart Verloren, Leonardo, TeleRomeo

En dan nog wat bangers; Liefdeskapitein, Superhero, De Wereld van K3

Hoewel het op een concert natuurlijk altijd goed werkt om even de lichtjes tevoorschijn te halen, mogen nummers zoals 'Je hebt een vriend' van mij achterwege blijven. Aan de andere kant; anders wordt het wellicht 1,5 uur vlammen en dat trekt ook niemand.

Wat van mij ook niet hoeft; de babyliedjes van Handjes Draaien of Kusjesdag. Ik ben ook niet zo kapot van Kuma Hé, maar die zal het op een concert wel lekker doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Japepk op 17-06-2025 13:42:57 ]
't Echte en 't ware!
  woensdag 18 juni 2025 @ 09:55:28 #262
342418 VKV
Plausibel
pi_217975566
Ik hoop ook dat ze geen recente nummers doen op die concerten want die ken ik helemaal niet :D
pi_217976959
Volgens mij is 'Baby Come back' als nummer al bevestigd! Dus ook een relatief wat meer onbekender nummer voor de grote massa :) En ik hoop stiekem ook op Wat ik wil, waar het écht mee begon.

Ik gok dat Parels en Je hebt een vriend voor de afwisseling er ook wel tussen zullen zitten als rustige nummers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')