quote:
Ik heb de single geluisterd, maar ben er niet kapot van.
Ik vind het leuker om vooruit te gaan kijken naar de OG-shows! Wat zal de setlist zijn? Wordt er een verhaaltje aan opgehangen? Krijgen we de originele regenboogjurkjes weer te zien? Ik was laatst namelijk mijn K3 playlist aan het luisteren en toen bedacht ik me dat deze concertreeks ook qua muziek echt een stap naar de vorige eeuw is, bij wijze van spreken. Onder Kathleen waren Hippie Shake en Oma's aan de top ook grote hits, bijvoorbeeld. Best wel gedateerde nummers als je met de blik van nu kijkt. En hoewel het me ontzettend tof lijkt als Karen, Kristel en Kathleen 10.000 luchtballonnen zouden zingen, weet ik haast zeker dat Studio100 daar niet aan gaat beginnen. Betekent ook dat je veel moderne classics niet gaat horen. Niets uit Alice in Wonderland, geen Mamasé, Hallo K3 of een van de beroepenliedjes.
Ik hoop eigenlijk gewoon op een gave concert-opzet, met leuke anekdotes tussendoor. Geen oude fragmenten, geen gespeeld verhaal. Gewoon even terug naar onze jeugd, eigenlijk zoals de Studio100 Rewind Parties dat ook doen. Gave opening, live band, ballet en toffe visuals en effecten. Laat maar zien dat K3 écht niet voor kindjes is

Welke nummers verwachten we?
Natuurlijk de Grote Drie; Heya Mama (opening), Oya Le Le (tegen het eind) & Alle Kleuren (afsluiter, mooi voor de reprise)
Een musicalterugblik; Toveren, Drie Biggetjes, Amor, Verliefd
Wat mij leuk lijkt; een discokwartiertje, met Hippie Shake, Hart Verloren, Leonardo, TeleRomeo
En dan nog wat bangers; Liefdeskapitein, Superhero, De Wereld van K3
Hoewel het op een concert natuurlijk altijd goed werkt om even de lichtjes tevoorschijn te halen, mogen nummers zoals 'Je hebt een vriend' van mij achterwege blijven. Aan de andere kant; anders wordt het wellicht 1,5 uur vlammen en dat trekt ook niemand.
Wat van mij ook niet hoeft; de babyliedjes van Handjes Draaien of Kusjesdag. Ik ben ook niet zo kapot van Kuma Hé, maar die zal het op een concert wel lekker doen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Japepk op 17-06-2025 13:42:57 ]