Hopelijk vliegt Babette er uit. Maar dat zal wel ijdele hoop zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Als het eliminatie wordt dan aub GEEN vrijstelling voor Zoë, die heeft ze al gehad!
Ik hoop ijdel meequote:Op maandag 5 juni 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt Babette er uit. Maar dat zal wel ijdele hoop zij
Zal wel een lege zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Rupert net geplast in een shagpot!
Juist nietquote:
ik vind van welquote:
Dat komt omdat sjennet een hele ernstige vorm heeft van gebarentaaldyslexiequote:Op maandag 5 juni 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Janet is met Isaac gebarentaal aan het oefenen. Zelf kan ik het wel zegt ze maar lezen niet.
Daar is ze al weken mee bezig en nog steeds houdt ze haar hand verkeerd. Niet zo zeer dat ze verkeerde vingers gebruikt maar het is meer de stand van de hand en daarom snapt ze het nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
en aangezien Freaky nee zegt
moet het ja zijn
Nopequote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat komt omdat sjennet een hele ernstige vorm heeft van gebarentaaldyslexie![]()
Ze kan het wel zelf uitvoeren maar niet lezen daardoor
pssst als Freaky nee zegt gebeurt meestal het tegenovergesteldequote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Freaky toe nou
![]()
*negeert wat Freaky zegt en denkt toch dat er eli KAN komen![]()
![]()
ze wachten nu zo'n 35 minuten.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang wachten ze al?
Ik hen nog 5 minuten pauze..
Eunice?🙃quote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
slk 1 Wendy, Imi, Rupert, Bern, Jeffrey, Jasper en Moirama.
de rest in slk 2
Ik weet gewoon wie balet is![]()
Ik weet niet eens wat een balet isquote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
slk 1 Wendy, Imi, Rupert, Bern, Jeffrey, Jasper en Moirama.
de rest in slk 2
Ik weet gewoon wie balet is![]()
Die echt binnen twee minuten vertrokken. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.quote:
heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 5 juni 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die echt binnen twee minuten vertrokken. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.
of ik mezelf hoorquote:
ze zitten tegenwoordig standaard een uur in de slaapkamerquote:Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, lijkt me niet dat voor een beetje gebarentaal een wachttijd van meer dan drie kwartier nodig is.
Denk gewoon eens na. Zoe zit er toch nog, een manager krijgt nooit 2 eliminatie opdrachten in zijn/haar managers periode, zo ja zouden ze dit aanpassen in het reglementenboek.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Freaky toe nou
![]()
*negeert wat Freaky zegt en denkt toch dat er eli KAN komen![]()
![]()
Ik weet het.. maar een mens mag diep van binnen toch blijven hopen hequote:Op maandag 5 juni 2023 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk gewoon eens na. Zoe zit er toch nog, een manager krijgt nooit 2 eliminatie opdrachten in zijn/haar managers periode, zo ja zouden ze dit aanpassen in het reglementenboek.
Zitten gewoon wat medewerkers tijdens hun pauze in het zwembadquote:Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, lijkt me niet dat voor een beetje gebarentaal een wachttijd van meer dan drie kwartier nodig is.
Jaquote:Op maandag 5 juni 2023 12:53 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben net terug van me werk 3 cliënten gehad bij hun thuis ik zit in de zorghulp. Is de zoemer gegaan ?
Zal we net voor half 2 zijn ofzo….quote:Op maandag 5 juni 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang wachten ze al?
Ik hen nog 5 minuten pauze..
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zitten gewoon wat medewerkers tijdens hun pauze in het zwembad
Ben toch gewisseld naar K1 stream, Babs geeft me hoofdpijnquote:
Nope. Gebarentaal verdien opdracht.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Mooi ik ben benieuwd wat er komt eliminatie?😁
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze een zwabber meegenomen naar de kamer ?
Het lachen is ze vergaan. Eerder was het wachten (de lol in kamer 1) vaak leuker dan de opdrachtquote:
Ik mis opaquote:Op maandag 5 juni 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
En toch was ook JW daar onderdeel van de humor in die kamer tijdens het wachten (en met de piramide opdracht, toen ze aan elkaar vast zaten). Heb JW ook nooit harder horen lachen dan tijdens het wachten
en de vreemde eend in de bijtquote:Op maandag 5 juni 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
En toch was ook JW daar onderdeel van de humor in die kamer tijdens het wachten (en met de piramide opdracht, toen ze aan elkaar vast zaten). Heb JW ook nooit harder horen lachen dan tijdens het wachten
Inderdaad, Mirthe gaf soms ook een voorzet waar dan de hele kamer om dubbel lag. Nu heb je die slaapzak die af en toe eens roept hoe lang ze er al zittenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de vreemde eend in de bijt
maakt het toch anders
het was de hele kamer (ja ook Mirthe) die in een deuk lag om die stompzinnigste dingen
Zus van Zoequote:Op maandag 5 juni 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
oempa met wat net leek puntmuts op
[ afbeelding ]
Ze hebben geen geld meer voor voedsel, dus zal een verdienopdracht zijnquote:
Heb je gezien of ze haar handen gewassen heeft?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:08 schreef Was-beer het volgende:
Janet net nog naar de wc geweest en nu lekker aan Zoe's gezicht wrijven
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:08 schreef Was-beer het volgende:
Janet net nog naar de wc geweest en nu lekker aan Zoe's gezicht wrijven
laten we hopen dat het een fysieke opdracht is en ze niet mag omkledenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kruipt snel tussen Babette en Wendy, Ze is ook echt gekleed op een uitdaging in haar vloerkleedjesjurk ( zelfde patroon)
Vorige keer had ze een sportbroek aan onder haar jurkje.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe kruipt snel tussen Babette en Wendy, Ze is ook echt gekleed op een uitdaging in haar vloerkleedjesjurk ( zelfde patroon)
Vraagt ze zo weer of ze zich mag omkleden net als laatst.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe weer met een jurkje. Die gaat het ook echt niet begrijpen. Haar ijdelheid wint het van het logisch nadenken.
Janet en handen wassen?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je gezien of ze haar handen gewassen heeft?
En diverse personen op slippers en Eunice weer op die houten klompen. Snap je toch niet ze wisten toch dat er een opdracht zou komen. Vindt ze erg laks geworden daarinquote:Op maandag 5 juni 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe weer met een jurkje. Die gaat het ook echt niet begrijpen. Haar ijdelheid wint het van het logisch nadenken.
om haar afscheid te kunnen doen heeft ze iets van 400 euro nodigquote:Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
Verdienopdracht nr 10 voor Zoe. Ze heeft nu de meeste verdienopdrachten gehad.
Ze is dan ook weer door haar centjes heenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ja klopt inderdaad, hahaquote:Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
Gisteren had ik het over dat ze allemaal aan de ketting moesten met een ijzeren bal van 50kg.
Enigste wat dan goed was voorspeld is die 50kg.
Heeft ze ook het meeste geld binnen geharkt? Volgens mij nietquote:Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
weet jij ongeveer wie het meest PP heeft verdient daar??quote:Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dan was/is het dus een aannamequote:
Nee, niet voor alle opdrachten bijgehoudenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet jij ongeveer wie het meest PP heeft verdient daar??
* greysbones duikt onder de tafel, sorry voor deze vermoeiende vraag
Nee, het meeste is in november binnengehaald.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze ook het meeste geld binnen geharkt? Volgens mij niet
moeilijk uitleggenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, niet voor alle opdrachten bijgehouden
Top dat overzicht !quote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, het meeste is in november binnengehaald.
Martin: 4090
Madeleine: 3200
Jeffrey: 6360
Isaac: 3155 (record: +1000 Primera bon)
Marciano: 3810 (record: +1000 vrij te besteden bij Jumbo/Bol)
Kenzy: 3713 (record: +500 Etos bon)
Rupert: 2945 (record: +1000 poederwinkel bon)
Wendy: 2420 (record: +265 waardebon Hellofresh)
Zoe: 2917 (record: Zakken snoep)
Thx voor de moeite. Dus wat hier beweerd word, dat Zoe de meeste opdrachten heeft gehad en dan ook het meeste geld binnen heeft geharkt, kunnen ook de ijskast inquote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee ook niet bijgehouden hoeveel deelnemers er per manager waren, weet alleen dat het aantal deelnemers per maand minder werdquote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk uitleggen
je weet wat er per maand verdient is per manager toch
als je dat nu verdeeld over het aantal deelnemers
wie had dan het meest verdiend per deelnemer![]()
![]()
![]()
Jeff beweert altijd dat hij dat is, de grootverdiener daar.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet jij ongeveer wie het meest PP heeft verdient daar??
* greysbones duikt onder de tafel, sorry voor deze vermoeiende vraag
En dat is hij, confirmed.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff beweert altijd dat hij dat is, de grootverdiener daar.
ik ga wel eens kijkenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee ook niet bijgehouden hoeveel deelnemers er per manager waren, weet alleen dat het aantal deelnemers per maand minder werd
En is niet echt te vergelijken, omdat er steeds minder inwoners waren.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe heeft vanaf vandaag wel de meeste verdienopdrachten (10). De andere managers die 5 weken zaten zoals Zoe hadden er max 9.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx voor de moeite. Dus wat hier beweerd word, dat Zoe de meeste opdrachten heeft gehad en dan ook het meeste geld binnen heeft geharkt, kunnen ook de ijskast in
En dat is dus waarquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff beweert altijd dat hij dat is, de grootverdiener daar.
Zeker maar dat had ik laatst al gezegdquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx voor de moeite. Dus wat hier beweerd word, dat Zoe de meeste opdrachten heeft gehad en dan ook het meeste geld binnen heeft geharkt, kunnen ook de ijskast in
De groep is wel steeds kleiner geworden dus Zoe heeft het meeste geld in combinatie met hoeveel deelnemers er zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was er toen al een evenementenboek?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga wel eens kijken
zal jeff zijn
maar die had geen prijzenpot en betaalde alles van opdrachten
Dat is de zwaartekracht van die zonneschermen.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Zoe lenzen in, ze kijkt zo achterlijk uit haar ogen steeds.
nopequote:Op maandag 5 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was er toen al een evenementenboek?
Nee zwart/wit vergelijken kan ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
En is niet echt te vergelijken, omdat er steeds minder inwoners waren.
Dus wegeteld één hele, jawel, één hele opdracht extraquote:Op maandag 5 juni 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe heeft vanaf vandaag wel de meeste verdienopdrachten (10). De andere managers die 5 weken zaten zoals Zoe hadden er max 9.
Zo probeert ze slim en als middelpunt over te komenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Zoe lenzen in, ze kijkt zo achterlijk uit haar ogen steeds.
November 2x zoveel deelnemersquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je moet ook rekening houden dat Martin begon met 39 mensen en Zoë met 17.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat redt Zoe nooit!quote:Op maandag 5 juni 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben 5 minuten de tijd om om te kleden
Daarom had Martin bijvoorbeeld in vergelijking een mindere maand, met veel meer inwoners dan Zoe. Deze theorie kan ook de ijskast in.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De groep is wel steeds kleiner geworden dus Zoe heeft het meeste geld in combinatie met hoeveel deelnemers er zijn.
dat probeer ik nu uit te zoekenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar je moet ook rekening houden dat Martin begon met 39 mensen en Zoë met 17.
Waarmee de stelling dat ze de meeste opdrachten heeft gehad dus klopt.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus wegeteld één hele, jawel, één hele opdracht extra
Echt het lichaam van een 33 jarig met al die vieze GRIJZE harenquote:
Ja kwam met mijn eieren na Pasen zag ik alquote:
Ze zette zichzelf net ook ff goed voor schutquote:Op maandag 5 juni 2023 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
Je weet dus gewoon dat Zoe op dit moment stikjaloers is op Mirthe terwijl ze er notabene zelf verantwoordelijk voor is
Schouderklopje?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Waarmee de stelling dat ze de meeste opdrachten heeft gehad dus klopt.
Eerder van een 73 jarige!quote:Op maandag 5 juni 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt het lichaam van een 33 jarig met al die vieze GRIJZE haren
Zeker! En dat er vanaf december dingen uit de prijzenpot gekocht werden in plaats van de huishoudpot, en zo zijn er meer dingenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar je moet ook rekening houden dat Martin begon met 39 mensen en Zoë met 17.
Denkbeeldige vriendjes hebben geen vrouw en kids.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
En dat allemaal terwijl een denkbeeldig vriendje wat helemaal de spuigaten uitloopt
Mirthe is een ook veel mooiere vrouw en dat ziet Zoe ook wel. Zei ik nu vrouw? Voor jou zijn het wijfen, toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
Je weet dus gewoon dat Zoe op dit moment stikjaloers is op Mirthe terwijl ze er notabene zelf verantwoordelijk voor is
MIrthe is de leukste vrouw om te zien, vind ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe is een ook veel mooiere vrouw en dat ziet Zoe ook wel. Zei ik nu vrouw? Voor jou zijn het wijfen, toch?
Mirte is inderdaad een mooie vrouw en niet zo´n opgeblazen snolletje vol met plamuur.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe is een ook veel mooiere vrouw en dat ziet Zoe ook wel. Zei ik nu vrouw? Voor jou zijn het wijfen, toch?
Is een hele spontane meid en ook nog eens leukquote:Op maandag 5 juni 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIrthe is de leukste vrouw om te zien, vind ik ook.
Een leuke meid maar onnavolgbaarquote:Op maandag 5 juni 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit gaat niemand lukkenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Dit kunnen Janet en moriama toch helemaal niet!
Af en toe wat verstrooid, maar dat siert haar juist.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is een hele spontane meid en ook nog eens leuk
Dat denk ik ook, misschien 1 of 2?quote:
Precies. Gewoon lekker luchtig.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe wat verstrooid, maar dat siert haar juist.
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Dit gaat t m niet worden.
Ze gaan niks verdienen en dan nog 84 in de min van de koffie .![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Dit gaat t m niet worden.
Ze gaan niks verdienen en dan nog 84 in de min van de koffie .![]()
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te volquote:
Wordt wel eens tijd iddquote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25![]()
myrthe en ice ook dikke failquote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist de personen die denken alles wel te weten.
Eens, en vooral hoe Zoe en Babs omspringen met hun oude vriendschap. Waren Babs en Wendy niet voor de lol getrouwd?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zou ik dan weer een kutkind noemen
Of Babs een kutwijf zoals ze Wendy behandelt
50 euro voor 1 keer kip 6quote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prijzenpot aanspreken voor boodschappen x 25![]()
Als het water gaat klotsen is het gedaan...quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te vol
Is ook onmogelijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
Wat een slecht in elkaar geflanste opdracht waar niet over nagedacht is en ik denk ook niet even uitgeprobeerd. Onmogelijk weer en dus heel frustrerend.
Dit is gewoon weer een belachelijke opdracht die niet te halen is en dan moet het ook nog in twee minutenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
Wat een slecht in elkaar geflanste opdracht waar niet over nagedacht is en ik denk ook niet even uitgeprobeerd. Onmogelijk weer en dus heel frustrerend.
Daar zat ik ook al aan te denken, maar volgens mij mag dat niet en als het al zou kunnen moet je hem laten glijden en dan flikkert die bak er al af.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Zou gewoon een flinke sloot water meteen eruit gooien, en dan de hindernissen nemen.
Ze moeten er een dikke handdoek onder leggen.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef Snensie het volgende:
1600 voor een wasrek?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze nu balen van dat wasrek van 1600,- ?
Ze mogen de bak niet aanraken ... alleen de brancard...quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Zou gewoon een flinke sloot water meteen eruit gooien, en dan de hindernissen nemen.
Hoe wil je dat eruit gooienquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de bak niet aanraken en gaan ze hem scheefhouden glijdt hij eraf.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
O dear.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
aan het geluid te horen heeft eunice al zeker 8 cm ontsluiting........
[ afbeelding ]
Wel leuk als het eens niet luktquote:Op maandag 5 juni 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moet hem echt gelijk houden, anders glijd hij er zo af. Die waterbak zit ook veel te vol
O, dat ding.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat klimrek dat ze gekocht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |