ze zitten tegenwoordig standaard een uur in de slaapkamerquote:Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, lijkt me niet dat voor een beetje gebarentaal een wachttijd van meer dan drie kwartier nodig is.
Denk gewoon eens na. Zoe zit er toch nog, een manager krijgt nooit 2 eliminatie opdrachten in zijn/haar managers periode, zo ja zouden ze dit aanpassen in het reglementenboek.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Freaky toe nou
![]()
*negeert wat Freaky zegt en denkt toch dat er eli KAN komen![]()
![]()
Ik weet het.. maar een mens mag diep van binnen toch blijven hopen hequote:Op maandag 5 juni 2023 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk gewoon eens na. Zoe zit er toch nog, een manager krijgt nooit 2 eliminatie opdrachten in zijn/haar managers periode, zo ja zouden ze dit aanpassen in het reglementenboek.
Zitten gewoon wat medewerkers tijdens hun pauze in het zwembadquote:Op maandag 5 juni 2023 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, lijkt me niet dat voor een beetje gebarentaal een wachttijd van meer dan drie kwartier nodig is.
Jaquote:Op maandag 5 juni 2023 12:53 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben net terug van me werk 3 cliënten gehad bij hun thuis ik zit in de zorghulp. Is de zoemer gegaan ?
Zal we net voor half 2 zijn ofzo….quote:Op maandag 5 juni 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang wachten ze al?
Ik hen nog 5 minuten pauze..
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zitten gewoon wat medewerkers tijdens hun pauze in het zwembad
Ben toch gewisseld naar K1 stream, Babs geeft me hoofdpijnquote:
Nope. Gebarentaal verdien opdracht.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Mooi ik ben benieuwd wat er komt eliminatie?😁
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze een zwabber meegenomen naar de kamer ?
Het lachen is ze vergaan. Eerder was het wachten (de lol in kamer 1) vaak leuker dan de opdrachtquote:
Ik mis opaquote:Op maandag 5 juni 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
En toch was ook JW daar onderdeel van de humor in die kamer tijdens het wachten (en met de piramide opdracht, toen ze aan elkaar vast zaten). Heb JW ook nooit harder horen lachen dan tijdens het wachten
en de vreemde eend in de bijtquote:Op maandag 5 juni 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
En toch was ook JW daar onderdeel van de humor in die kamer tijdens het wachten (en met de piramide opdracht, toen ze aan elkaar vast zaten). Heb JW ook nooit harder horen lachen dan tijdens het wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |