Hopelijk vliegt Babette er uit. Maar dat zal wel ijdele hoop zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Als het eliminatie wordt dan aub GEEN vrijstelling voor Zoë, die heeft ze al gehad!
Ik hoop ijdel meequote:Op maandag 5 juni 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt Babette er uit. Maar dat zal wel ijdele hoop zij
Zal wel een lege zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Rupert net geplast in een shagpot!
Juist nietquote:
ik vind van welquote:
Dat komt omdat sjennet een hele ernstige vorm heeft van gebarentaaldyslexiequote:Op maandag 5 juni 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Janet is met Isaac gebarentaal aan het oefenen. Zelf kan ik het wel zegt ze maar lezen niet.
Daar is ze al weken mee bezig en nog steeds houdt ze haar hand verkeerd. Niet zo zeer dat ze verkeerde vingers gebruikt maar het is meer de stand van de hand en daarom snapt ze het nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind van wel
en aangezien Freaky nee zegt
moet het ja zijn
Nopequote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat komt omdat sjennet een hele ernstige vorm heeft van gebarentaaldyslexie![]()
Ze kan het wel zelf uitvoeren maar niet lezen daardoor
pssst als Freaky nee zegt gebeurt meestal het tegenovergesteldequote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Freaky toe nou
![]()
*negeert wat Freaky zegt en denkt toch dat er eli KAN komen![]()
![]()
ze wachten nu zo'n 35 minuten.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang wachten ze al?
Ik hen nog 5 minuten pauze..
Eunice?🙃quote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
slk 1 Wendy, Imi, Rupert, Bern, Jeffrey, Jasper en Moirama.
de rest in slk 2
Ik weet gewoon wie balet is![]()
Ik weet niet eens wat een balet isquote:Op maandag 5 juni 2023 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
slk 1 Wendy, Imi, Rupert, Bern, Jeffrey, Jasper en Moirama.
de rest in slk 2
Ik weet gewoon wie balet is![]()
Die echt binnen twee minuten vertrokken. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.quote:
heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 5 juni 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die echt binnen twee minuten vertrokken. Zou willen dat ik dat ook zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |