JAA / Piep zei de muis in het voorhuisquote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
ik heb t geprobeerd met Piep zei de muis maar waar die is gebleven???
quote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestquote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
Zag 2 pogingenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestHeb hem gesloten
okequote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestHeb hem gesloten
Klopt ze hadden beide op het verkeerde knopje geklikt met openen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag 2 pogingen, en beiden nu gesloten
Dat had ik nooit gedaan als ik Wendy was. Had dan liever met iemand anders van de groep hierover gesproken. Snap haar hierin ook niet zo goedquote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
Vlak voor t eten zei Wendy tegen Janet dat ze nog met Bep gaat praten vanavond over op wie ze eventueel gaan stemmen. Janet wil dat met Jeffrey doen.
Wendy wil graag met vrouwen overblijven.
Janet zei dat als ze op de stip komt en ze wint dat ze een sterke speler eruit gooit ook al mag ze hem graag zoals bv Isaac, Jasper of Marciano.
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
Vlak voor t eten zei Wendy tegen Janet dat ze nog met Bep gaat praten vanavond over op wie ze eventueel gaan stemmen. Janet wil dat met Jeffrey doen.
Wendy wil graag met vrouwen overblijven.
Janet zei dat als ze op de stip komt en ze wint dat ze een sterke speler eruit gooit ook al mag ze hem graag zoals bv Isaac, Jasper of Marciano.
dat geloof ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.
Ik demk het niet...quote:Op zondag 4 juni 2023 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.
juist en dan nog over stemmen , bep is niet te vertrouwenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waaaaaaaaaarom gaat Wendy Meg Babs praten? Laat die vrouw
omdat Wendy niet weet wat wij wetenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ja dom he als je keek hoe ze eergisteren tegen `Wendy deed had ze van mij het heen en weer kunnen krijgenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Babs lult met alle winden mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette gaat toch gewoon weer liegen……zo rot voor Wendy.
Ehm ehm.. ze was toch zelf bij de ruzie?quote:
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er isquote:Op zondag 4 juni 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm ehm.. ze was toch zelf bij de ruzie?
Nouja wij weten misschien wel veel beter dat babs alles verdraait en doorlult en info v zichzelf gebruikt
Lafbekquote:Op zondag 4 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er is
omdat babs glashard ontkent dat er wat is
ze draaide het zelfs zo dat Wendy anders deedquote:
Meer achterbaksquote:
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze draaide het zelfs zo dat Wendy anders deed
Ik vond haar echt een leuke vrouwquote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.
.....................................................quote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Nog iets noemenswaardigs gebeurd dit weekend?
Ik zei het steeds al dat ze achterbaks was en een grote roddeltantequote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.
Duidelijkquote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
.....................................................
Zo gauw ik Babette hoor of zie ga ik naar een andere stream……quote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
de regie melkt dit ook wel compleet uit
heel veel babs op de stream
en Wendy zie je veel peinzend
scherenquote:
Oh okay nog nooit gezien. En ga deze keer ook niet kijken.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
scheren
doet hij om de 4 dagen ofzo bij Tiano
tis ook niet reuze spannendquote:Op zondag 4 juni 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay nog nooit gezien. En ga deze keer ook niet kijken.
Truequote:Op zondag 4 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er is
omdat babs glashard ontkent dat er wat is
Ja gaat het wel denken als je ze bezig zietquote:
Ik word wel n beetje babsmoequote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
de regie melkt dit ook wel compleet uit
heel veel babs op de stream
en Wendy zie je veel peinzend
Tiano is als de dood dat er ook maar een haartje verkeerd wordt geschorenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaat het wel denken als je ze bezig ziet
Ja die is wel overdreven ijdel met zijn haren. Iedere week naar de kapper gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is als de dood dat er ook maar een haartje verkeerd wordt geschoren
0.05 mm afscherenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is wel overdreven ijdel met zijn haren. Iedere week naar de kapper gaanWat doet z'n kapper dan vraag ik mij af.
Nep knippen of allen wat uitstekende haartje weg knippenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is wel overdreven ijdel met zijn haren. Iedere week naar de kapper gaanWat doet z'n kapper dan vraag ik mij af.
quote:
Ja dat zat ik dus ook al te denkenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nep knippen of allen wat uitstekende haartje weg knippen
Het is een grote ijdeltuit die Marcianoquote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is als de dood dat er ook maar een haartje verkeerd wordt geschoren
Erik wil met haar een filoodsofisch gesprek over de psychologiequote:Op zondag 4 juni 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ratel de ratel op kantoor. Geen idee waar Brabbel over bezig is. Boek met emoties zodat ze iets op kan zoeken..
Omdat ze zich herinnert dat ze idd nog laaaaaaang geen psycholoog is?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wil met haar een filoodsofisch gesprek over de psychologie
maar nu wil ze over van alles een boek
omdat ze geen poep wil praten
Gaat ze ook nooit worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ze zich herinnert dat ze idd nog laaaaaaang geen psycholoog is?
loopt al weken/maanden te blatenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ze zich herinnert dat ze idd nog laaaaaaang geen psycholoog is?
Nouja je kunt de studie natuurlijk gewoon afmaken... maar een GOEDE zal ze niet worden..quote:
moet ze ook nog slagenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja je kunt de studie natuurlijk gewoon afmaken... maar een GOEDE zal ze niet worden..
Okay en dan moet ze ook nog die boeken gaan lezen eerst. Dat gesprek is waar ergens volgend jaar?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik wil met haar een filoodsofisch gesprek over de psychologie
maar nu wil ze over van alles een boek
omdat ze geen poep wil praten
De aanhouder wint..quote:
ik heb geen idee Engquote:Op zondag 4 juni 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Okay en dan moet ze ook nog die boeken gaan lezen eerst. Dat gesprek is waar ergens volgend jaar?
Dan is het misschien ook wat vroeg om te oordelen over haar kwaliteiten als psycholoog.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De aanhouder wint..
Maar echt.. ze heeft pas 7 maanden oid gedaan. Nu is ze n jaar hier. Dus ze moet nog jaaaaaaren studeren. Ik vraag het me af..
Moet ze het via de LOI gaan doen 😉quote:Op zondag 4 juni 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De aanhouder wint..
Maar echt.. ze heeft pas 7 maanden oid gedaan. Nu is ze n jaar hier. Dus ze moet nog jaaaaaaren studeren. Ik vraag het me af..
Beetje vormloze zak wat ze aan heeft. Zonde.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wendy heeft wel vreemde jurkjes gekocht….
dan moet ze niet bij ZOe gaan kleppen over Wendyquote:Op zondag 4 juni 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Mirthe en Wendy als vriendinnen zou ik wel heel leuk vinden
Eerst zou het gaan over ethiek maar nu over emotiesquote:Op zondag 4 juni 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Okay en dan moet ze ook nog die boeken gaan lezen eerst. Dat gesprek is waar ergens volgend jaar?
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:28 schreef schizolientje het volgende:
willen ze weer aan meet instrument voor hart/zuurstof enz enz. Zou er ook een prommilage meter in zitten
irriteer me deud aan hoe babs doet nuquote:Op zondag 4 juni 2023 20:32 schreef schizolientje het volgende:
ze zit flink te bazen over jappie alsof t een klein kind is, hij moet LUISTEREN
Maar dat de mensen dit pikken begrijp ik nietquote:Op zondag 4 juni 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
irriteer me deud aan hoe babs doet nu
Jappie is sowieso een heel volgzaam typequote:Op zondag 4 juni 2023 20:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar dat de mensen dit pikken begrijp ik niet
morgen 10 uurquote:Op zondag 4 juni 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, nóg steeds geen Exits... boeiiiehh
Nee, denk ook niet eerder dan na de manager verkiezing woensdagquote:Op zondag 4 juni 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, nóg steeds geen Exits... boeiiiehh
Gebeurd vaker en snap niet dat daar niks van gezegd wordtquote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Tiano openen gewoon de mail
om een mail te lezen
ik vind het ook erg raarquote:Op zondag 4 juni 2023 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gebeurd vaker en snap niet dat daar niks van gezegd wordt
Ze laten ons alvast afkicken van het streamenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:03 schreef schizolientje het volgende:
dat geschreeuw ook vanuit dat kantoor, ik probeer de stream eens aan te houden maar t valt niet mee
😂quote:Op zondag 4 juni 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laten ons alvast afkicken van het streamen
Is vaak een mail ook voor hun zelf,, `je hoort `Zoë vaak genoeg roepen er is mail voor je en dan noemt ze een naamquote:Op zondag 4 juni 2023 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gebeurd vaker en snap niet dat daar niks van gezegd wordt
Ja, je kan rustig een hele middag weg zonder iets te missenquote:
Dat wist ik nietquote:Op zondag 4 juni 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak een mail ook voor hun zelf,, `je hoort `Zoë vaak genoeg roepen er is mail voor je en dan noemt ze een naam
ze openden zelf de mailquote:
Ja, als ze iets vragen voor een evenement of dan mailen ze het antwoord.quote:
En de COS ook weggekliktquote:
je was zelf aan het kijkenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Mirthe in string hebben ze allemaal gemist maar neusharen trekken is wel beeld van
Hopelijk hebben ze meer dan 1 pincet daar. Ze plukken continu aan elkaar en van neus naar oog...quote:
Gisteren met terugkijken genoeg genoten. Het zat weer lekker strak.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Mirthe in string hebben ze allemaal gemist maar neusharen trekken is wel beeld van
Ik denk dat ze met veel meer dan 10 naar de finale gaan, dit Exit beleid slaat nergens op zoquote:Op zondag 4 juni 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet eerder dan na de manager verkiezing woensdag
Hoeft niet hoor. Ik heb het inderdaad gezienquote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was zelf aan het kijken![]()
![]()
je kunt altijd @:Hoempah vragen of hij er nog een gifje van kan maken
niks gehoordquote:Op zondag 4 juni 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
Was er nou iemand buiten aan het schreeuwen?
Er zal vast nog wel een inhaal slag gaan komen waarschijnlijk. `Of ze gaan met 14 man naar de finale dat is wel veel hequote:Op zondag 4 juni 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met veel meer dan 10 naar de finale gaan, dit Exit beleid slaat nergens op zo
Dat lijkt mij niet. Wat heb je daar aan? Ik gok dat het tempo van eliminaties omhoog gaat. Denk niet dat er de laatste maand nog 10 over zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een inhaal slag gaan komen waarschijnlijk. `Of ze gaan met 14 man naar de finale dat is wel veel he
Het blijft gissen en gokken. Misschien gaan ze wel een spel spelen met twee personen en degene die verliest moet naar huis, dan gaan er al 8 in een keer dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 juni 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Wat heb je daar aan? Ik gok dat het tempo van eliminaties omhoog gaat. Denk niet dat er de laatste maand nog 10 over zijn.
ik snap je bericht niet...quote:Op zondag 4 juni 2023 21:34 schreef cinsan het volgende:
instastory jef ,
persoonlijk berichtje via dm
helaas is marciano met zijn onderdanen stemmen aan het tellen , hij heeft 8 stemmen om jef op de stip te zetten
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik hierboven typte , blijkbaar is tiano stemmen aan het ronselen om jef op de stip te krijgen heeft er al 8quote:Op zondag 4 juni 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik snap je bericht niet...
wat stond er?
Van mij hoeft dat niet zo. Ik weet van Big Brother dat weinig mensen saai is. Maakt niet uit wie het zijn. Eliminaties is dan een manier om wat spanning te brengen dus ik verwacht geen dubbele exits ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft gissen en gokken. Misschien gaan ze wel een spel spelen met twee personen en degene die verliest moet naar huis, dan gaan er al 8 in een keer dat zou mooi zijn
ah okequote:Op zondag 4 juni 2023 21:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik hierboven typte , blijkbaar is tiano stemmen aan het ronselen om jef op de stip te krijgen heeft er al 8
Jij en Jeff dm'en?quote:Op zondag 4 juni 2023 21:34 schreef cinsan het volgende:
instastory jef ,
persoonlijk berichtje via dm
helaas is marciano met zijn onderdanen stemmen aan het tellen , hij heeft 8 stemmen om jef op de stip te zetten
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik ook niet , verwondert mij ookquote:Op zondag 4 juni 2023 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke
maar hoe kan het dan dat wij dat hiet niet zien? Kijken toch ook allemaal naar dezelfde streams?
Ja vaak wel maar altijd na de verkiezing van een nieuwe manager.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet zo. Ik weet van Big Brother dat weinig mensen saai is. Maakt niet uit wie het zijn. Eliminaties is dan een manier om wat spanning te brengen dus ik verwacht geen dubbele exits ofzo.
Maar inderdaad speculaasmaar erg verrassend is de show nog niet geweest daarmee. Zoals dat eliminaties bijna altijd begin van de week zijn.
maar van wie dan?quote:Op zondag 4 juni 2023 21:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hoor nee ik niet , die de insta van jef beheert heeft dm gekregen
Deze keer niet. Morgen!quote:Op zondag 4 juni 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak wel maar altijd na de verkiezing van een nieuwe manager.
Heb je contact met de redactiequote:
ah dus niet gehoord wat ie zei?quote:Op zondag 4 juni 2023 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heel zacht en fluisterend praten de snitch
goed tochquote:Op zondag 4 juni 2023 22:00 schreef Limbus het volgende:
Duo droef en toeter denken alles te kunnen bepalen nu 😂
Is geen domme vraag, door al die bijnamen weet je het op een gegeven moment niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraag: maar wie zijn Droef en Toeter?
Sorry, zijn voor mij Bern en Sacha zo saaaaiquote:Op zondag 4 juni 2023 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een domme vraag: maar wie zijn Droef en Toeter?
Oooooh die zijn van Klef en Bef veranderd in Droef en Toeter. Dat laatste past wel het beste bij zequote:Op zondag 4 juni 2023 22:05 schreef Limbus het volgende:
[..]
Sorry, zijn voor mij Bern en Sacha zo saaaai
Ja sorry kwam op een gegeven moment zo bij me opquote:Op zondag 4 juni 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is geen domme vraag, door al die bijnamen weet je het op een gegeven moment niet meer.
Past ook perfect! Alleen er zijn wel meer DroefToeters daar. Al overtreft niemand die tweequote:Op zondag 4 juni 2023 22:06 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja sorry kwam op een gegeven moment zo bij me op
Klopt er zijn meerdere droeftoeters inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Past ook perfect! Alleen er zijn wel meer DroefToeters daar. Al overtreft niemand die twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit je even naar Jeff en Wendy te luisteren, komt dat VW weer te schreeuwenZoë of babbelsnitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit je even naar Jeff en Wendy te luisteren, komt dat VW weer te schreeuwenja erg he, zit je net lekker ff te luisteren naar wat ze vertelden over iemand die in 1 dag 2 pakken melk wegzuipt..... ze noemen geen namen maar weten over wie ze het hebben....krijg je ineens die grote schreeuwbekken weer in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is er maar 1 die je altijd overal bovenuit hoort schreeuwen of hinnikenquote:
Ze moeten die cafeïnepillen eens verstoppen of weggooienquote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die je altijd overal bovenuit hoort schreeuwen of hinniken
Heb het niet gehoord of gezien maar voor mij is dat Eunicequote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die je altijd overal bovenuit hoort schreeuwen of hinniken
raar he, terwijl als ze met anderen zijn (allebei apart), lijken ze heel anders, praat Bern zelfs in de tweede versnellingquote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef tonja het volgende:
Wat een vreselijk stel die Sasha en Bern. Als die 2 samen zijn heerst er altijd een grafstemming.
Ik krijg bij Bern steeds het idee dat ie op eieren loopt. Als ie iets zegt wat Sasha niet bevalt is het meteen ruzie in de tent.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
raar he, terwijl als ze met anderen zijn (allebei apart), lijken ze heel anders, praat Bern zelfs in de tweede versnelling
Ik moet haar ook niet meerquote:Op zondag 4 juni 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan te bedenken dat ik haar ooit ook nog wel leuk/ acceptabel vond.
Ik erger me meer en meer, maar dat komt ook omdat ze zoveel op stream is en ik continu mijn volume naar beneden moet draaien als zij in beeld is
Vandaar mijn bijnaam voor die twee, droef en toeterquote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef tonja het volgende:
Wat een vreselijk stel die Sasha en Bern. Als die 2 samen zijn heerst er altijd een grafstemming.
Dan hoop ik dat het natuurlijk proces ervoor zorgt dat ze voor de verjaardag van haar dochter naar huis gaatquote:
Wat origineel en goed bedachtquote:Op zondag 4 juni 2023 22:29 schreef Limbus het volgende:
[..]
Vandaar mijn bijnaam voor die twee, droef en toeter
Dat hoop ik ook maar ik denk dat Sascha, Bern of Zoë weggaatquote:Op zondag 4 juni 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het natuurlijk proces ervoor zorgt dat ze voor de verjaardag van haar dochter naar huis gaat
marciano wil jef al langer weghebbenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:35 schreef Judiwi het volgende:
Wil Marciano echt met een groepje op Jeffrey stemmen. Ik geloof dat niet. Willen eerst zo wie zo die andere groep kleiner maken.
Jeffrey wil zelf Isaac weg hebben. Iedereen daar wil winnen. Maar gaat Marciano al zover dat hij stemmen aan het ronselen is? Ik heb daar niet van gemerkt. Wel een Zoë en Sasha, maar ik heb niet begrepen dat Marciano dan meegaat.quote:
Is vast iemand van de FEBO...quote:Op zondag 4 juni 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
04-06-23 | #1 | mensen buiten de poort - ZET HEM OP JEFFREY! [01 min 39 sec]
-
Marciano had het er vanmiddag met Rupert over toen ze achter in de tuin zaten. En daarna ook nog met Jasper toen ze op de trap zaten, vlak voor het avondeten.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Jeffrey wil zelf Isaac weg hebben. Iedereen daar wil winnen. Maar gaat Marciano al zover dat hij stemmen aan het ronselen is? Ik heb daar niet van gemerkt. Wel een Zoë en Sasha, maar ik heb niet begrepen dat Marciano dan meegaat.
Eens, dit is geen irritainment meer maar gewoon bloedirritant.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke opdracht voor Bep, 1 maand d'r mond houden. Tering wat erger ik me aan dat kreng
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:52 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Marciano had het er vanmiddag met Rupert over toen ze achter in de tuin zaten. En daarna ook nog met Jasper toen ze op de trap zaten, vlak voor het avondeten.
irritainment,quote:Op zondag 4 juni 2023 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Eens, dit is geen irritainment meer maar gewoon bloedirritant.
Ik heb dit weekend weinig streams gekeken en elke keer als ik de stream aanzet, is ZIJ er op. Reden om heel wat minder te kijken. Het overheersende gedrag, haar harde stem, het gestook, ben haar zatquote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke opdracht voor Bep, 1 maand d'r mond houden. Tering wat erger ik me aan dat kreng
Die moeten ze 'n muilkorf met Gag Ball voor bindenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Eens, dit is geen irritainment meer maar gewoon bloedirritant.
Een woord dat ik heb verzonnen tijdens het kijken van live streams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet kan zien bestaat nietquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
ze denkt nu echt dat het over 1 muis gaat maar als er 1 is zijn er meer
De Terrormuis van het Huisquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
Dat kind snapt het niet, algemene kennis wordt lastigquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
Als hij vertrekt ook!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:54 schreef mangalie het volgende:
[..]En Marciano zei: Dat zou een mooie wending aan het spel geven....
Daar is geen woord Spaans bij (bij haar de laatste tijd wel blehhhh)quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Callate la boca ya alguna vez !quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of degene die dat miljoen hebben beschikbaar gesteldquote:Op maandag 5 juni 2023 00:01 schreef Monique___ het volgende:
erik drinkt thuis 4 flessen cola per week leeg, dat doet hij daar niet (zegt hij)
zowie: er wordt heel veel gedronken, mij boeit het niet want dat betaald john de mol of talpa
drinkt ze geen pindamelkquote:Op maandag 5 juni 2023 00:04 schreef Thorelf het volgende:
D[e Mirthe wie drinkt dat dan? ikke niet hoor!!
ik vind het een verschrikkelijke manquote:Op maandag 5 juni 2023 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk hem staan dan, met zijn bordje om 0.00 uur 's nachts...
Denk dat ie ook wat overdrijft somsquote:Op maandag 5 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind het een verschrikkelijke man![]()
met zijn gevreet daar zeker als je weet hoe hij thuis eet!
Vond het wel grappig op zich de opmerking van brabbel net.
Maar hij propt zich daar constant vol en thuis gaat hij weer terug naar zijn snickers..
Met wat hij thuis eet? Jij denkt niet dat hij dat snicker dieet thuis doet?quote:
Hij is apart, maar denk dat ie niet alles meent wat ie zegt ,,, Hij zal wel snickers eten thuis , maar dagelijksquote:Op maandag 5 juni 2023 00:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Met wat hij thuis eet? Jij denkt niet dat hij dat snicker dieet thuis doet?
ik zie hem overal voor aan.. hij eet zijn oogprut en neuszooi ook blehh vindt hem vies en onhygiënisch met zijn verzorging ritueel.
literprijzen controleren bij de Jumboquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor 3 kratjes bier in 3 dagen.. schandalig!!!
Volgens Zoë drinken er maar 5 mensen bier..... volgens mij kwamen we gisteren hier op 8.. is 3 flesjes pp per krat
6 pakken melk in 2 dagen.. goh niemand reageert, ook Mirthe niet die erbij staat te lachen
Zoë zegt dat iedereen zegt dat hij/zij het niet gedaan heeft
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op maandag 5 juni 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is apart, maar denk dat ie niet alles meent wat ie zegt ,,, Hij zal wel snickers eten thuis , maar dagelijks
mirthe zei...nou wie dan. ikke niet hoor!quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Zoë drinken er maar 5 mensen bier..... volgens mij kwamen we gisteren hier op 8.. is 3 flesjes pp per krat
6 pakken melk in 2 dagen.. goh niemand reageert, ook Mirthe niet die erbij staat te lachen
De grootste zuipert is Jeff, die spuugt er niet inquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
SPitt bier is 80 ct/liter Melk 1.13quote:Op maandag 5 juni 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De grootste zuipert is Jeff, die spuugt er niet in
Is wel veganquote:Op maandag 5 juni 2023 00:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar van melk wordt je geen alcoholist
Deze meid....quote:Op maandag 5 juni 2023 00:23 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gilt dat de volle maan zo mooi is, Zoë moet ook kijken
Zoë: weet je wat ook vol is, de zak van Isaac (en dan erbij zeggen dat ze het eigenlijk niet wilde zeggen...... houd dan je waffel trut!!!)
Erik heeft 'n emmer-iets gemaakt als muizenvalquote:Op maandag 5 juni 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
Geen muizenvallen vandaag ? of hebben ze die buiten de slaapkamers geactiveerd?
Vind het een vreselijke vrouw en dat gevel heb ik al vanaf het moment dat ik het proggie volg.quote:
Ja die werkte afgelopen nacht toch niet of is er een nieuw model Remia Mouse trapp fallsquote:Op maandag 5 juni 2023 00:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik heeft 'n emmer-iets gemaakt als muizenval
Hij had er een hele theorie over zoals bij al zijn faalprojectjesquote:Op maandag 5 juni 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die werkte afgelopen nacht toch niet of is er een nieuw model Remia Mouse trapp falls
Dit soort dingen gaan vaker gebeuren nu het nog maar 3 maandjes duurt. Ook voor Wendy hoop ik. Jeffrey en Wendy hebben een die hard fanbase opgebouwd en dat weten ze zelf nog niet maar dat gaan ze merken met dit soort acties. Ik hoop het voor ze. Kei cool.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
04-06-23 | #1 | mensen buiten de poort - ZET HEM OP JEFFREY! [01 min 39 sec]
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |