JAA / Piep zei de muis in het voorhuisquote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
ik heb t geprobeerd met Piep zei de muis maar waar die is gebleven???
quote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestquote:Op zondag 4 juni 2023 19:00 schreef schizolientje het volgende:
Zag 2 pogingenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestHeb hem gesloten
okequote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat was geen COS maar een gewoon topic en er zaten ook geen twee minuten tussen voor als het wel een COS was geweestHeb hem gesloten
Klopt ze hadden beide op het verkeerde knopje geklikt met openen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag 2 pogingen, en beiden nu gesloten
Dat had ik nooit gedaan als ik Wendy was. Had dan liever met iemand anders van de groep hierover gesproken. Snap haar hierin ook niet zo goedquote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
Vlak voor t eten zei Wendy tegen Janet dat ze nog met Bep gaat praten vanavond over op wie ze eventueel gaan stemmen. Janet wil dat met Jeffrey doen.
Wendy wil graag met vrouwen overblijven.
Janet zei dat als ze op de stip komt en ze wint dat ze een sterke speler eruit gooit ook al mag ze hem graag zoals bv Isaac, Jasper of Marciano.
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
Vlak voor t eten zei Wendy tegen Janet dat ze nog met Bep gaat praten vanavond over op wie ze eventueel gaan stemmen. Janet wil dat met Jeffrey doen.
Wendy wil graag met vrouwen overblijven.
Janet zei dat als ze op de stip komt en ze wint dat ze een sterke speler eruit gooit ook al mag ze hem graag zoals bv Isaac, Jasper of Marciano.
dat geloof ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.
Ik demk het niet...quote:Op zondag 4 juni 2023 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of ze echt alle vrijheid krijgen om weg te sturen wie ze willen.
juist en dan nog over stemmen , bep is niet te vertrouwenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waaaaaaaaaarom gaat Wendy Meg Babs praten? Laat die vrouw
omdat Wendy niet weet wat wij wetenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ja dom he als je keek hoe ze eergisteren tegen `Wendy deed had ze van mij het heen en weer kunnen krijgenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Babs lult met alle winden mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette gaat toch gewoon weer liegen……zo rot voor Wendy.
Ehm ehm.. ze was toch zelf bij de ruzie?quote:
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er isquote:Op zondag 4 juni 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm ehm.. ze was toch zelf bij de ruzie?
Nouja wij weten misschien wel veel beter dat babs alles verdraait en doorlult en info v zichzelf gebruikt
Lafbekquote:Op zondag 4 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er is
omdat babs glashard ontkent dat er wat is
ze draaide het zelfs zo dat Wendy anders deedquote:
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze draaide het zelfs zo dat Wendy anders deed
Ik vond haar echt een leuke vrouwquote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.
.....................................................quote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Nog iets noemenswaardigs gebeurd dit weekend?
Ik zei het steeds al dat ze achterbaks was en een grote roddeltantequote:Op zondag 4 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vieze streken, de ware Babette komt steeds meer tevoorschijn.
Duidelijkquote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
.....................................................
Zo gauw ik Babette hoor of zie ga ik naar een andere stream……quote:Op zondag 4 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
de regie melkt dit ook wel compleet uit
heel veel babs op de stream
en Wendy zie je veel peinzend
scherenquote:
Oh okay nog nooit gezien. En ga deze keer ook niet kijken.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
scheren
doet hij om de 4 dagen ofzo bij Tiano
tis ook niet reuze spannendquote:Op zondag 4 juni 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay nog nooit gezien. En ga deze keer ook niet kijken.
Truequote:Op zondag 4 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy heeft nog steeds geen idee wat er is
omdat babs glashard ontkent dat er wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |