Ik heb dit weekend weinig streams gekeken en elke keer als ik de stream aanzet, is ZIJ er op. Reden om heel wat minder te kijken. Het overheersende gedrag, haar harde stem, het gestook, ben haar zatquote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke opdracht voor Bep, 1 maand d'r mond houden. Tering wat erger ik me aan dat kreng
Die moeten ze 'n muilkorf met Gag Ball voor bindenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Eens, dit is geen irritainment meer maar gewoon bloedirritant.
Een woord dat ik heb verzonnen tijdens het kijken van live streams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet kan zien bestaat nietquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
ze denkt nu echt dat het over 1 muis gaat maar als er 1 is zijn er meer
De Terrormuis van het Huisquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
Dat kind snapt het niet, algemene kennis wordt lastigquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef schizolientje het volgende:
Als hij vertrekt ook!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:54 schreef mangalie het volgende:
[..]En Marciano zei: Dat zou een mooie wending aan het spel geven....
Daar is geen woord Spaans bij (bij haar de laatste tijd wel blehhhh)quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke opdracht voor Bep, 1 maand d'r mond houden. Tering wat erger ik me aan dat kreng
Callate la boca ya alguna vez !quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |