Ja, als ze iets vragen voor een evenement of dan mailen ze het antwoord.quote:
En de COS ook weggekliktquote:
je was zelf aan het kijkenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Mirthe in string hebben ze allemaal gemist maar neusharen trekken is wel beeld van
Hopelijk hebben ze meer dan 1 pincet daar. Ze plukken continu aan elkaar en van neus naar oog...quote:
Gisteren met terugkijken genoeg genoten. Het zat weer lekker strak.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Mirthe in string hebben ze allemaal gemist maar neusharen trekken is wel beeld van
Ik denk dat ze met veel meer dan 10 naar de finale gaan, dit Exit beleid slaat nergens op zoquote:Op zondag 4 juni 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet eerder dan na de manager verkiezing woensdag
Hoeft niet hoor. Ik heb het inderdaad gezienquote:Op zondag 4 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was zelf aan het kijken![]()
![]()
je kunt altijd @:Hoempah vragen of hij er nog een gifje van kan maken
niks gehoordquote:Op zondag 4 juni 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
Was er nou iemand buiten aan het schreeuwen?
Er zal vast nog wel een inhaal slag gaan komen waarschijnlijk. `Of ze gaan met 14 man naar de finale dat is wel veel hequote:Op zondag 4 juni 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met veel meer dan 10 naar de finale gaan, dit Exit beleid slaat nergens op zo
Dat lijkt mij niet. Wat heb je daar aan? Ik gok dat het tempo van eliminaties omhoog gaat. Denk niet dat er de laatste maand nog 10 over zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een inhaal slag gaan komen waarschijnlijk. `Of ze gaan met 14 man naar de finale dat is wel veel he
Het blijft gissen en gokken. Misschien gaan ze wel een spel spelen met twee personen en degene die verliest moet naar huis, dan gaan er al 8 in een keer dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 juni 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Wat heb je daar aan? Ik gok dat het tempo van eliminaties omhoog gaat. Denk niet dat er de laatste maand nog 10 over zijn.
ik snap je bericht niet...quote:Op zondag 4 juni 2023 21:34 schreef cinsan het volgende:
instastory jef ,
persoonlijk berichtje via dm
helaas is marciano met zijn onderdanen stemmen aan het tellen , hij heeft 8 stemmen om jef op de stip te zetten
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik hierboven typte , blijkbaar is tiano stemmen aan het ronselen om jef op de stip te krijgen heeft er al 8quote:Op zondag 4 juni 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik snap je bericht niet...
wat stond er?
Van mij hoeft dat niet zo. Ik weet van Big Brother dat weinig mensen saai is. Maakt niet uit wie het zijn. Eliminaties is dan een manier om wat spanning te brengen dus ik verwacht geen dubbele exits ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft gissen en gokken. Misschien gaan ze wel een spel spelen met twee personen en degene die verliest moet naar huis, dan gaan er al 8 in een keer dat zou mooi zijn
ah okequote:Op zondag 4 juni 2023 21:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik hierboven typte , blijkbaar is tiano stemmen aan het ronselen om jef op de stip te krijgen heeft er al 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |