Meende dat Yuki daar ook al spinde toch?quote:
slipsreampje van checo??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri heeft een goed rondje gereden
Ja zelfde plek. Bottas ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meende dat Yuki daar ook al spinde toch?
Ja zelfde bochtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meende dat Yuki daar ook al spinde toch?
Nou ja verschil is in ieder geval dat hij dan ook een flut rondje rijdt. Lewis klaagt en rijdt daarna meestal een prima rondje.quote:
nou vertelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Er is toch wel meer aan de hand dan we zien. PIA bijna zelfde tijd als VER
Brazilië 2016 gemistquote:
2x spin en dan goede tijd neerzetten, kan zo door naar Ferrariquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Hij had even 3 pogingen nodig, maar hij staat er nu toch mooi
die heeft volgens mij een hele goede slipstream gepaktquote:
Bijna geen benzine in de tankquote:
Nog even en het is een rood probleem.quote:
Echt he. Je herkent de echte F1 racer aan het rijden als het nat is.quote:
Rood van z'n eigen crash.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog even en het is een rood probleem.
Gewoon gas gevenquote:
Heeft de vernedering in Monaco nog niet verwerktquote:
Zijn lange stint op de mediums in de regen vorige week was echt fenomenaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he. Je herkent de echte F1 racer aan het rijden als het nat is.
Verkeerde banden op de baan en dan de auto toch op de baan houden.
Beter bewaren ze dat maar voor de race.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Evenstar het volgende:
Die Mercedes ziet er uit alsof die ieder moment kan uitbreken, zo niet stabiel.
ULTRACHAOS.quote:
Ok. Nyck is waardeloos en kan er geen kut vanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou vertel
wat is er aan de hand dan
en???quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok. Nyck is waardeloos en kan er geen kut van
Leclerc is meestal wel een beest in de kwalificatie.quote:
In de Sporting Regulations zie ik het alleen maar staan voor de vrije trainingen en de alternatieve kwalificatie waarin je elke sessie op een vooraf gekozen compound (hard in Q1, medium in Q2 en soft in Q3) moet rijden. Zo snel zie ik het niet voor een normale kwalificatie.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Die kale kano's van Williams gaan ook lekker zeg.
Wie hield wie op?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen en Gasly noted voor impeding
Van die plek won Max in 2016quote:
Ga eerst de sport snappenquote:
Banden sparenquote:
Moet hij even inlijstenquote:
Plan Dquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Charles: "Am I out?"
Ferrari: "We are checking."
Doe ff normaal of zo...quote:
Ja, bingokaart is bijna vol.quote:
Viaplay Premium nemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, ik dacht dat Verstappen degene was die ophield. Vond het al zo raar dat ik niks kon vinden op de tracker.
"What do you think is better? Plan A or B?"quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Charles: "Am I out?"
Ferrari: "We are checking."
Het antwoord op alles.quote:
Was uit de gevarenzone las ik laatst.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef mikieu het volgende:
Hoeveel punten heeft Gas nu nog? Schorsing?
Als je de melding in beeld ziet is het altijd de eerste rijder die onder de loep wordt genomen en is het de 2e rijder die het slachtoffer is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, ik dacht dat Verstappen degene was die ophield. Vond het al zo raar dat ik niks kon vinden op de tracker.
10 zonder vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef mikieu het volgende:
Hoeveel punten heeft Gas nu nog? Schorsing?
Ja, Verstappen stond daar eerst. Of ben ik scheef?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je de melding in beeld ziet is het altijd de eerste rijder die onder de loep wordt genomen en is het de 2e rijder die het slachtoffer is.
Nee, dat zag je goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, Verstappen stond daar eerst. Of ben ik scheef?
Heeft Leclerc toch nog een plekje gewonnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef PS. het volgende:
Gasly mag morgen uit de pits starten, wanneer de rest al 3 ronden heeft gedaan.
Onzin, genoeg situaties waarbij ze beide schuld kunnen hebben, dan ga je niet adh van die melding al een oordeel doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je de melding in beeld ziet is het altijd de eerste rijder die onder de loep wordt genomen en is het de 2e rijder die het slachtoffer is.
Nee had je goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, Verstappen stond daar eerst. Of ben ik scheef?
Ja dit was kantje boord, dat Ver hiermee wegkwam!!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Onzin, genoeg situaties waarbij ze beide schuld kunnen hebben, dan ga je niet adh van die melding al een oordeel doen natuurlijk.
Nee in deze situatie niet natuurlijk. Je kan ook leren lezen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja dit was kantje boord, dat Ver hiermee wegkwam!!
neeeequote:
Degene die initieel verdacht wordt staat eerstequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Onzin, genoeg situaties waarbij ze beide schuld kunnen hebben, dan ga je niet adh van die melding al een oordeel doen natuurlijk.
Jajajajjajajaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee in deze situatie niet natuurlijk. Je kan ook leren lezen?
Nee, het gaat om de trackpositie, degene die vooraan rijdt zal als eerste worden genoemdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Degene die initieel verdacht wordt staat eerste
Maar dat wil niet zeggen dat de 2de niet de schuldige kan zijn.
Je bent niet aan het kijken?quote:
dit is je eerste race ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent niet aan het kijken?
Je ziet Alonso met meerdere momenten op dezelfde plaats, teamgenoten onderling zitten met verschillen van meer dan een seconde en een McLaren is normaliter een seconde langzamer dan een rbr.
Baan is natuurlijk ook een stuk sneller, Verstappen lag er bijna af in Q1, dus niet geheeld onverwachtquote:
Ik las het verkeerd iddquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarom gaat Max zo vaak als eerste naar buiten? Heeft hij een privilege vanwege de stand in het kampioenschap ofzo? Of mag iedereen zelf weten wanneer ze naar buiten gaan?
Het laatstequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarom gaat Max zo vaak als eerste naar buiten? Heeft hij een privilege vanwege de stand in het kampioenschap ofzo? Of mag iedereen zelf weten wanneer ze naar buiten gaan?
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ze nemen tegenwoordig ook de tijd van de vorige Q mee
quote:
neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ze nemen tegenwoordig ook de tijd van de vorige Q mee
Je kunt beter als eerste 3x paars rijden dan een rood veroorzakenquote:
Vertrouwen dat er zoveel rauwe snelheid in zijn wagen zit dat hij niet als laatste hoeft te zijn wanneer traditioneel de baan beter is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Mogen ze zelf wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Zo vaak is dat niet hoor, maar je mag het helemaal zelf bepalen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Ze wisselen bij RBR om het weekend. Of in ieder geval elk weekend mag 1 coureur kiezen in welke volgorde ze naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Minder risico, zo vroeg mogelijk een tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Gehrman het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door Gehrman op 03-06-2023 16:39:01 ]
Banker lap zetten. Ging in het verleden wel eens fout waardoor hij plekken verloor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Minder risico, zo vroeg mogelijk een tijd neerzetten.
Ik denk dat ie op het eind nog naar buiten gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef SiGNe het volgende:
Prima banker lap van Max in elk geval, misschien hoeft die niet eens meer naar buiten
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vertrouwen dat er zoveel rauwe snelheid in zijn wagen zit dat hij niet als laatste hoeft te zijn wanneer traditioneel de baan beter is.
Plus mogen ze zelf bepalen natuurlijk.
Niet lang meerquote:
Ze hebben een nieuwe bodem afgekeken van RB na Monaco.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
De Mercedessen zijn wel een soort bambi's met al dat zenuwachtige geschuifel
Ouderwets sandbaggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton zei gister nog dat de auto slecht was en dat ze waarschijnlijk rond P10 zouden eindigen.. dus ze gaan voor P1
Met Norrisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1 komen ze bijna klaar over hoe snel Lewis was, todat ze 0.5s later er achter kwamen dat het vergeleken werd met Piastri
Hij heeft een paar keer geen pole kunnen pakken omdat hij te lang wachtte eer hij een tijd zette en toen kwam er een ongeluk. Dus hij wil niet weer de lul zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.
Hadden ze nog wel budget voor?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe bodem afgekeken van RB na Monaco.
Maar die sluit niet aan op de rest van de Mercedes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |