Van die plek won Max in 2016quote:
Ga eerst de sport snappenquote:
Banden sparenquote:
Moet hij even inlijstenquote:
Plan Dquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Charles: "Am I out?"
Ferrari: "We are checking."
Doe ff normaal of zo...quote:
Ja, bingokaart is bijna vol.quote:
Viaplay Premium nemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, ik dacht dat Verstappen degene was die ophield. Vond het al zo raar dat ik niks kon vinden op de tracker.
"What do you think is better? Plan A or B?"quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Charles: "Am I out?"
Ferrari: "We are checking."
Het antwoord op alles.quote:
Was uit de gevarenzone las ik laatst.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef mikieu het volgende:
Hoeveel punten heeft Gas nu nog? Schorsing?
Als je de melding in beeld ziet is het altijd de eerste rijder die onder de loep wordt genomen en is het de 2e rijder die het slachtoffer is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, ik dacht dat Verstappen degene was die ophield. Vond het al zo raar dat ik niks kon vinden op de tracker.
10 zonder vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef mikieu het volgende:
Hoeveel punten heeft Gas nu nog? Schorsing?
Ja, Verstappen stond daar eerst. Of ben ik scheef?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je de melding in beeld ziet is het altijd de eerste rijder die onder de loep wordt genomen en is het de 2e rijder die het slachtoffer is.
Nee, dat zag je goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, Verstappen stond daar eerst. Of ben ik scheef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |