zeg dat tegen @Nattekatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Jongens er lag op meerdere plekken grind op de baan... Dat zijn net knikkers.
Rode vlag is niet gek
Nu wordt ie de Hulk!quote:
Jawel maar om die nou op te roken in Q1 lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Intermediates en wets zijn niet beschikbaar?
Rain in Spain is a pain.quote:
Mag (nog) niet als het geen natte kwalificatie verklaard wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Intermediates en wets zijn niet beschikbaar?
Tenzij hij nog wel de puntjes op de u weet te zetten.quote:
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mag (nog) niet als het geen natte kwalificatie verklaard wordt.
of een steen van Alonso tegen zijn vizier gekregenquote:
Volgens mij ook niet, andersom kan die er wel zijn in sommige gevallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.
nopequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.
Dit is BNW niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Deze rode vlag is gewoon puur om ervoor te zorgen dat de regen die gepland staat voor na 17:00 nu tijdens Q3 valt, grind is een excuus.
BNW is een deurtje verderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Deze rode vlag is gewoon puur om ervoor te zorgen dat de regen die gepland staat voor na 17:00 nu tijdens Q3 valt, grind is een excuus.
Dat las ik een paar minuten voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die rode.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
Welke Ferrari zorgt voor de volgende rode vlag?
Oh ok. Wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat las ik een paar minuten voor de kwalificatie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |