SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappes 1 tot met 6 lijken rond 16:45 te finishen, etappes 7 en 8 rond 14:45.
U kunt kijken via Sporza op Eeeeeen, dat nu VRT1 heet of Eurosport. De uitzending begint rond 15:30 voor de eerste 6 ritten, daarna om 13:30. Qua weer lijken er voor de eerste 2 ritten buien op het menu te staan.
Nou zeg het eens wie gaat hier winnen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 03-06-2023 12:59:27 ]
Die Hayter verzint bijna elk rondje wel iets om maar niet te presteren!quote:Op zondag 4 juni 2023 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Streep door Ethan Hayter en Hugo Page. Chute.
Het is al zoverquote:Op zondag 4 juni 2023 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Jayco die weer tevergeefs voor de topzware Dylan gaat rijden, favoriete stokpaardje.
9 koersdagen dit jaar, kan dan z’n 3e zege wordenquote:
Niet dus.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig kan Herregodts de pijn verdrijven met een terechte uitverkiezing voor meest strijdlustige renner van de dag.
Uhmquote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig kan Herregodts de pijn verdrijven met een terechte uitverkiezing voor meest strijdlustige renner van de dag.
Haha sukkel die heeft hij helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft al vroeg op kop gereden jaquote:Op zondag 4 juni 2023 17:11 schreef wimderon het volgende:
Van Baarle in de mongolenbus. Nog niet op niveau of heeft die als eerste gewerkt?
En ze hebben er in de Giro nog alles aan gedaan zo anoniem mogelijk rond te rijden!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:55 schreef TommyL0204 het volgende:
Nu al weer Jumbo-moe.. en de Tour moet nog beginnen
Anoniemer dan Djie was onmogelijk hoorquote:Op zondag 4 juni 2023 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ze hebben er in de Giro nog alles aan gedaan zo anoniem mogelijk rond te rijden!
Is ook waar, maar zijn ploeg was wel meer zichtbaar dan Jumbo.quote:
Het lezen van deze tweet, dat voelt pas als een mes in je knie.quote:
Inderdaad. Ik heb nu een oogblessure. En bedankt Antwanquote:Op zondag 4 juni 2023 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lezen van deze tweet, dat voelt pas als een mes in je knie.
Ik hoop dat Wilco lekker wat elleboogjes uitdeelt aan iedereen die hem genaaid heeft in zijn carrière. Nouja misschien hij dan ook vooral zichzelf ellebogenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Kelderman als luitenant die Vingegaard door het peloton moet loodsen. Wat een drama misschien.
Peloton laat het in ieder geval niet begaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Naast Elissonde en Latour ook Peters, Piccolo, Gregaard, Campenaerts en Grondin in de kopgroep. Die lijken me best kansrijk voor de etappe ook, tenzij Jumbo heel graag de rit wil winnen
Lijkt erop dat Jumbo weer Laporte voor de zege wil laten gaan jaquote:Op maandag 5 juni 2023 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Peloton laat het in ieder geval niet begaan.
Gelukkig maar. Stel je voor dat iemand 'm wegkaapt.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij was net zijn contract verlengd met twee jaar tot eind 2025.
Dit zou ook een goede Laporte wel aan moeten kunnen. En daar geloven ze bij Jumbo zelf dus ook wel in, anders doe je niet al dit kopwerkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zou Laporte weer kunnen winnen of is de finale net teveel heuvelop?
Kan best zijn dat ze gisteren en vandaag (en misschien morgen als er echt tempo wordt gemaakt) vol voor Laporte gaan rijden omdat hij daarna in de Tour normaal gesproken geen eigen kansen gaat krijgen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef The_Undertone het volgende:
De Jumbots zijn toch wel heel gretig. Op den duur zullen ze het helemaal alleen mogen opknappen
Heeft blijkbaar iets meer tijd nodig om in vorm te geraken na zijn blessures.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Reed vanaf het begin zo'n beetje op kopquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Idee dat Laporte gewoon stuk zat in de sprintquote:
En dan naar?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
Mooi voor Ala dat weer eens wat wint, hopelijk geeft hij de middelvinger aan PatLef
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.quote:
Welke opmerkingen precies?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.
Benieuwd naar de tijdrit.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De Brenner revival is aan. @:Columbiafan
Zo, jeetje. Dat Juul hem nog geen mes tussen de ribben heeft gestoken zeg.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.indeleiderstr(...)-veranderen-mij-niet
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijkquote:
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx danquote:Op maandag 5 juni 2023 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijk
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx dan
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.
Tis de beste ronderenner die we hebbenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.
Tis een kneusquote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Denk dat Kelderman in topvorm nog net wat beter is dan Arensman, maar net als hij in topvorm begint te komen, gaat hij er wel weer ergens bij liggen..quote:Op maandag 5 juni 2023 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.
Dan moet hij nog wel wat beter worden, iets meer concurrentie daarquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Met overschot, die gaat voor geel in het Baskenland
Ja, dat ziet er pijnlijk uit.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit niet zo hoort.
In de Tour was die livedata niet altijd even betrouwbaar, maar daar zouden ze toch ook stappen in moeten maken, zou je zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
Zie dat de Dauphine ook livedata heeft net zoals in de Tour
Maar ja, hij is blijkbaar wel gewoon het snelste van dit zooitje, dat is toch al bizar zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte komt gewoon goed weg omdat Bennett behalve ontzettend traag ook besluit om van de ene kant naar de andere kant van de weg te fietsen.
Dat weet ik niet, want Groenewegen is geen seconde aan sprinten toegekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, hij is blijkbaar wel gewoon het snelste van dit zooitje, dat is toch al bizar zat.
Die kon weinig anders toch omdat Wright en Bennett naar de andere kant van weg gingen?quote:
Die zat aardig opgesloten natuurlijk ja. Die zal op pure snelheid wel sneller zijn, mag je vanuit gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want Groenewegen is geen seconde aan sprinten toegekomen.
Voor wie?quote:
Zelfs Kelderman gaat winnen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo gaat gewoon 14 etappes winnen in de Tour. En dan heeft de concurrentie nog geluk dat Kruijswijk niet meedoet.
In before Keldermerckx die de hele ploeg onderuit kegelt in etappe 1.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo gaat gewoon 14 etappes winnen in de Tour. En dan heeft de concurrentie nog geluk dat Kruijswijk niet meedoet.
Wout gaat niet voor groen (zegt hij.. ), misschien mag Laporte het een paar keer proberen, dat liep vorig jaar ook best aardig afquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, Wout of Laporte voor de sprints in de Tour?
Mijn CM popelt al.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout gaat niet voor groen (zegt hij.. ), misschien mag Laporte het een paar keer proberen, dat liep vorig jaar ook best aardig af
En natuurlijk super slim van Jumbo dat ze zo’n Fransman hebben aangetrokken. Hoeven ze van de Franse politie ook geen Bahreintje te verwachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Zijn timing was gisteren vrij beroerd. Anders had hij ook dicht gezeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:13 schreef Marcoss het volgende:
Laporte wint rit 1 in een sprint van een omvangrijke groep, wint rit 3 in een massasprint en wordt in rit 2 in een sprint verslagen door Carapaz en Tesfatsion.. dat klinkt niet heel logisch
Dat is waar, al leek de aanzet van Alaphilippe sowieso net wat beterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zijn timing was gisteren vrij beroerd. Anders had hij ook dicht gezeten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel weer typisch dat Bennett hier gewoon mee weg lijkt te komen, ongetwijfeld omdat er niemand is gevallen en omdat hij zelf niet heeft gewonnen. Tja.
Erg verstandige jury die heel ver gaat komen.quote:
Heb nog geen herhaling gezien, maar moest Groenewegen niet uitwijken door Bennett?quote:
Regulated?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Regulated, hoezo regulated? Bennett hoort gewoon de wedstrijd uitgezet te worden.
Regegated!quote:
In principe eerst wel, misschien omdat hij daarna zelf ook nog Grovekar hindert?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nog geen herhaling gezien, maar moest Groenewegen niet uitwijken door Bennett?
Ik denk dat het probleem vooral is dat je Govekar een schouderduw geeft, Dillie.quote:
Terwijl hij toch in de spaarmodus de tijdrit rijdt, lijkt me..quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:58 schreef The_Undertone het volgende:
Van Baarle gaat er een paar oprapen.
Staat hier ook als DNF ja (Hofstetter DNS blijkbaar)quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:21 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie op PCS: Ben Turner has started 26m
Ben Turner abandoned the race 2m
Ben is gestuiterd?
Toch de twee die voor hem gestart waren ingehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl hij toch in de spaarmodus de tijdrit rijdt, lijkt me..
Waarom vraag je je dat af?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Van Baarle wel iets te zoeken in de Tour?
Ja, heeft toch wat harder door gereden dan ik dacht. Maar normaal gesproken staat na vandaag ook een Jumbo in het geel, dan mag hij morgen weer kopwerk gaan doen. Dan is voluit gaan in zo'n tijdrit niet heel logisch.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toch de twee die voor hem gestart waren ingehaald
Alles of niets figuur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Campenaerts doet tegenwoordig ook geen moeite meer in tijdritten
Die gaat nu alleen maar vol voor breakawaysquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Toch nog 119 mensen die hem hebben gekozen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Omdat hij net terugkomt van een blessure, zijn niveau momenteel te wensen overlaat, hij hier gedegradeerd is tot Dylan Declerq en Jumbo al geen overschot aan klimmende hulp heeft.quote:
Durbridge blijft wel dichtbij, maar het tijdritveld is wel heel matig hier zeg.. Cavagna en Bjerg heb je nog en Vingegaard van de klassementsrenners, maar verder.. de tijdrijders starten zowat allemaal in Zwitserlandquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sterke tijdrit van Castroviejo zeg, wordt dit een top 3?
Laporte met wonderbenen kan hier ook gewoon meedoen voor de dagzege.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Durbridge blijft wel dichtbij, maar het tijdritveld is wel heel matig hier zeg.. Cavagna en Bjerg heb je nog en Vingeaard van de klassementsrenners, maar verder.. de tijdrijders starten zowat allemaal in Zwitserland
Oh ja, die kan ook nogquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laporte met wonderbenen kan hier pok gewoon meedoen voor de dagzege.
Laatste deel kun je wel de meeste tijd pakken, zou je zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Die tijden van Craddock kunnen niet kloppen toch?
Het is aangepast nu.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laatste deel kun je wel de meeste tijd pakken, zou je zeggen
Lekker aan auto hangenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Geen beelden van Vingegaard, opvallend.
Lach als een boer met polspijn?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar zal dit allemaal met een lach op het gezicht bekijken.
Lijkt me beetje voorbarig. Pogacar heeft zelf ook weer geen ideale voorbereiding. En we moeten nog evenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar zal dit allemaal met een lach op het gezicht bekijken.
We zeggen (en denken) eindelijk maar die knul is ook nog maar 24quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Is dit dan eindelijk de definitieve doorbraak van de beangstigende Bjerg?
Dat wist WLR 5 jaar geleden alquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef Columbiafan het volgende:
Emanuel Buchmann is een parodie op een wielrenner.
2 minuten trager dan Emu.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef Columbiafan het volgende:
Brenner op het schema Buchmann, flink ingestort. Jammer.
Jumbo en Ineos allemaal tegenvallend in het laatste deel. Wellicht zwaardere setup dan bijvoorbeeld UAE, Jayco en anderen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Jumbots vallen tegen. Ik zeg, nog een week of 3 op de Teide en het komt helemaal in orde
Wout zal nog wel zijn jaarlijkse fysieke klachten in de week van het BK krijgen, om daarna na een of ander kuurtje weer drie weken lang de sterkste man in koers te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Jumbots vallen tegen. Ik zeg, nog een week of 3 op de Teide en het komt helemaal in orde
Bakpoeder, 2e bak gratis in de folderquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wout zal nog wel zijn jaarlijkse fysieke klachten in de week van het BK krijgen, om daarna na een of ander kuurtje weer drie weken lang de sterkste man in koers te zijn.
Vingegaard beter dan vorig jaar hier in de tijdrit (al stonden er toen betere tijdrijders aan de start), dus die wint de Tour met 3 kwartier voorsprong hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Had een wat grotere voorsprong verwacht eigenlijk, zeker Yates en O'Connor blijven verrassend dichtbij. Al hoeft dat voor hem/Jumbo ook geen nadeel te zijn, dan gaan andere ploegen eerder reageren op een gevaarlijke aanval dan als je op iedereen een minuut voor staatquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aardige voorsprong voor Jonas. Die kan lekker volgen.
Parcours was wel anders, 96 tov 408 hoogtemeters. Maar ik vind het ook wel gewoon een goeie tijd voor Vingegaard.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard beter dan vorig jaar hier in de tijdrit (al stonden er toen betere tijdrijders aan de start), dus die wint de Tour met 3 kwartier voorsprong hoor
Zal wel enigszins met de handrem erop het middengedeelte hebben gefietstquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Parcours was wel anders, 96 tov 408 hoogtemeters. Maar ik vind het ook wel gewoon een goeie tijd voor Vingegaard.
De tijd dat hij dit kon flikken is nu echt wel voorbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |