Gelukkig maar. Stel je voor dat iemand 'm wegkaapt.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij was net zijn contract verlengd met twee jaar tot eind 2025.
Dit zou ook een goede Laporte wel aan moeten kunnen. En daar geloven ze bij Jumbo zelf dus ook wel in, anders doe je niet al dit kopwerkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zou Laporte weer kunnen winnen of is de finale net teveel heuvelop?
Kan best zijn dat ze gisteren en vandaag (en misschien morgen als er echt tempo wordt gemaakt) vol voor Laporte gaan rijden omdat hij daarna in de Tour normaal gesproken geen eigen kansen gaat krijgen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef The_Undertone het volgende:
De Jumbots zijn toch wel heel gretig. Op den duur zullen ze het helemaal alleen mogen opknappen
Heeft blijkbaar iets meer tijd nodig om in vorm te geraken na zijn blessures.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Reed vanaf het begin zo'n beetje op kopquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Idee dat Laporte gewoon stuk zat in de sprintquote:
En dan naar?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
Mooi voor Ala dat weer eens wat wint, hopelijk geeft hij de middelvinger aan PatLef
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.quote:
Welke opmerkingen precies?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.
Benieuwd naar de tijdrit.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De Brenner revival is aan. @:Columbiafan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |