Gelukkig maar. Stel je voor dat iemand 'm wegkaapt.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij was net zijn contract verlengd met twee jaar tot eind 2025.
Dit zou ook een goede Laporte wel aan moeten kunnen. En daar geloven ze bij Jumbo zelf dus ook wel in, anders doe je niet al dit kopwerkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zou Laporte weer kunnen winnen of is de finale net teveel heuvelop?
Kan best zijn dat ze gisteren en vandaag (en misschien morgen als er echt tempo wordt gemaakt) vol voor Laporte gaan rijden omdat hij daarna in de Tour normaal gesproken geen eigen kansen gaat krijgen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef The_Undertone het volgende:
De Jumbots zijn toch wel heel gretig. Op den duur zullen ze het helemaal alleen mogen opknappen
Heeft blijkbaar iets meer tijd nodig om in vorm te geraken na zijn blessures.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Reed vanaf het begin zo'n beetje op kopquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle is ook wel eens beter geweest
Idee dat Laporte gewoon stuk zat in de sprintquote:
En dan naar?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
Mooi voor Ala dat weer eens wat wint, hopelijk geeft hij de middelvinger aan PatLef
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.quote:
Welke opmerkingen precies?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar PatLef verdiend wel een middelvinger voor die opmerkingen over Ala.
Benieuwd naar de tijdrit.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De Brenner revival is aan. @:Columbiafan
Zo, jeetje. Dat Juul hem nog geen mes tussen de ribben heeft gestoken zeg.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.indeleiderstr(...)-veranderen-mij-niet
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijkquote:
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx danquote:Op maandag 5 juni 2023 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijk
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx dan
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.
Tis de beste ronderenner die we hebbenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.
Tis een kneusquote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Denk dat Kelderman in topvorm nog net wat beter is dan Arensman, maar net als hij in topvorm begint te komen, gaat hij er wel weer ergens bij liggen..quote:Op maandag 5 juni 2023 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.
Dan moet hij nog wel wat beter worden, iets meer concurrentie daarquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Met overschot, die gaat voor geel in het Baskenland
Ja, dat ziet er pijnlijk uit.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit niet zo hoort.
In de Tour was die livedata niet altijd even betrouwbaar, maar daar zouden ze toch ook stappen in moeten maken, zou je zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
Zie dat de Dauphine ook livedata heeft net zoals in de Tour
Maar ja, hij is blijkbaar wel gewoon het snelste van dit zooitje, dat is toch al bizar zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte komt gewoon goed weg omdat Bennett behalve ontzettend traag ook besluit om van de ene kant naar de andere kant van de weg te fietsen.
Dat weet ik niet, want Groenewegen is geen seconde aan sprinten toegekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, hij is blijkbaar wel gewoon het snelste van dit zooitje, dat is toch al bizar zat.
Die kon weinig anders toch omdat Wright en Bennett naar de andere kant van weg gingen?quote:
Die zat aardig opgesloten natuurlijk ja. Die zal op pure snelheid wel sneller zijn, mag je vanuit gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want Groenewegen is geen seconde aan sprinten toegekomen.
Voor wie?quote:
Zelfs Kelderman gaat winnen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo gaat gewoon 14 etappes winnen in de Tour. En dan heeft de concurrentie nog geluk dat Kruijswijk niet meedoet.
In before Keldermerckx die de hele ploeg onderuit kegelt in etappe 1.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo gaat gewoon 14 etappes winnen in de Tour. En dan heeft de concurrentie nog geluk dat Kruijswijk niet meedoet.
Wout gaat niet voor groen (zegt hij.. ), misschien mag Laporte het een paar keer proberen, dat liep vorig jaar ook best aardig afquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, Wout of Laporte voor de sprints in de Tour?
Mijn CM popelt al.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout gaat niet voor groen (zegt hij.. ), misschien mag Laporte het een paar keer proberen, dat liep vorig jaar ook best aardig af
En natuurlijk super slim van Jumbo dat ze zo’n Fransman hebben aangetrokken. Hoeven ze van de Franse politie ook geen Bahreintje te verwachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Zijn timing was gisteren vrij beroerd. Anders had hij ook dicht gezeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:13 schreef Marcoss het volgende:
Laporte wint rit 1 in een sprint van een omvangrijke groep, wint rit 3 in een massasprint en wordt in rit 2 in een sprint verslagen door Carapaz en Tesfatsion.. dat klinkt niet heel logisch
Dat is waar, al leek de aanzet van Alaphilippe sowieso net wat beterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zijn timing was gisteren vrij beroerd. Anders had hij ook dicht gezeten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel weer typisch dat Bennett hier gewoon mee weg lijkt te komen, ongetwijfeld omdat er niemand is gevallen en omdat hij zelf niet heeft gewonnen. Tja.
Erg verstandige jury die heel ver gaat komen.quote:
Heb nog geen herhaling gezien, maar moest Groenewegen niet uitwijken door Bennett?quote:
Regulated?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Regulated, hoezo regulated? Bennett hoort gewoon de wedstrijd uitgezet te worden.
Regegated!quote:
In principe eerst wel, misschien omdat hij daarna zelf ook nog Grovekar hindert?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nog geen herhaling gezien, maar moest Groenewegen niet uitwijken door Bennett?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |