Zo, jeetje. Dat Juul hem nog geen mes tussen de ribben heeft gestoken zeg.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.indeleiderstr(...)-veranderen-mij-niet
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijkquote:
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx danquote:Op maandag 5 juni 2023 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met kelderman ben je ook veel beter af dan met Kruijswijk
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot de eerste valpartij van Keldermerckx dan
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan je ook in je voordeel gebruiken, zie de Giro van 2017 waar hij in één klap drie concurrenten van Dumoulin uitschakelde.
Tis de beste ronderenner die we hebbenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En op een haar na Dumoulin zelf. Opdonderen met die slome brokkenpiloot.
Tis een kneusquote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis de beste ronderenner die we hebben
Denk dat Kelderman in topvorm nog net wat beter is dan Arensman, maar net als hij in topvorm begint te komen, gaat hij er wel weer ergens bij liggen..quote:Op maandag 5 juni 2023 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel een tijdje geweest ja, maar ik zou zeggen dat Arensman hem voorbij is inmiddels.
Dan moet hij nog wel wat beter worden, iets meer concurrentie daarquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Met overschot, die gaat voor geel in het Baskenland
Ja, dat ziet er pijnlijk uit.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit niet zo hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |