Ik denk dat het probleem vooral is dat je Govekar een schouderduw geeft, Dillie.quote:
Terwijl hij toch in de spaarmodus de tijdrit rijdt, lijkt me..quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:58 schreef The_Undertone het volgende:
Van Baarle gaat er een paar oprapen.
Staat hier ook als DNF ja (Hofstetter DNS blijkbaar)quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:21 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie op PCS: Ben Turner has started 26m
Ben Turner abandoned the race 2m
Ben is gestuiterd?
Toch de twee die voor hem gestart waren ingehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl hij toch in de spaarmodus de tijdrit rijdt, lijkt me..
Waarom vraag je je dat af?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Van Baarle wel iets te zoeken in de Tour?
Ja, heeft toch wat harder door gereden dan ik dacht. Maar normaal gesproken staat na vandaag ook een Jumbo in het geel, dan mag hij morgen weer kopwerk gaan doen. Dan is voluit gaan in zo'n tijdrit niet heel logisch.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toch de twee die voor hem gestart waren ingehaald
Alles of niets figuur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Campenaerts doet tegenwoordig ook geen moeite meer in tijdritten
Die gaat nu alleen maar vol voor breakawaysquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Toch nog 119 mensen die hem hebben gekozen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Marcoss het volgende:
Omdat hij net terugkomt van een blessure, zijn niveau momenteel te wensen overlaat, hij hier gedegradeerd is tot Dylan Declerq en Jumbo al geen overschot aan klimmende hulp heeft.quote:
Durbridge blijft wel dichtbij, maar het tijdritveld is wel heel matig hier zeg.. Cavagna en Bjerg heb je nog en Vingegaard van de klassementsrenners, maar verder.. de tijdrijders starten zowat allemaal in Zwitserlandquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sterke tijdrit van Castroviejo zeg, wordt dit een top 3?
Laporte met wonderbenen kan hier ook gewoon meedoen voor de dagzege.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Durbridge blijft wel dichtbij, maar het tijdritveld is wel heel matig hier zeg.. Cavagna en Bjerg heb je nog en Vingeaard van de klassementsrenners, maar verder.. de tijdrijders starten zowat allemaal in Zwitserland
Oh ja, die kan ook nogquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laporte met wonderbenen kan hier pok gewoon meedoen voor de dagzege.
Laatste deel kun je wel de meeste tijd pakken, zou je zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Die tijden van Craddock kunnen niet kloppen toch?
Het is aangepast nu.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laatste deel kun je wel de meeste tijd pakken, zou je zeggen
Lekker aan auto hangenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Geen beelden van Vingegaard, opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |