2 minuten trager dan Emu.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef Columbiafan het volgende:
Brenner op het schema Buchmann, flink ingestort. Jammer.
Jumbo en Ineos allemaal tegenvallend in het laatste deel. Wellicht zwaardere setup dan bijvoorbeeld UAE, Jayco en anderen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Jumbots vallen tegen. Ik zeg, nog een week of 3 op de Teide en het komt helemaal in orde
Wout zal nog wel zijn jaarlijkse fysieke klachten in de week van het BK krijgen, om daarna na een of ander kuurtje weer drie weken lang de sterkste man in koers te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Jumbots vallen tegen. Ik zeg, nog een week of 3 op de Teide en het komt helemaal in orde
Bakpoeder, 2e bak gratis in de folderquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wout zal nog wel zijn jaarlijkse fysieke klachten in de week van het BK krijgen, om daarna na een of ander kuurtje weer drie weken lang de sterkste man in koers te zijn.
Vingegaard beter dan vorig jaar hier in de tijdrit (al stonden er toen betere tijdrijders aan de start), dus die wint de Tour met 3 kwartier voorsprong hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Had een wat grotere voorsprong verwacht eigenlijk, zeker Yates en O'Connor blijven verrassend dichtbij. Al hoeft dat voor hem/Jumbo ook geen nadeel te zijn, dan gaan andere ploegen eerder reageren op een gevaarlijke aanval dan als je op iedereen een minuut voor staatquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aardige voorsprong voor Jonas. Die kan lekker volgen.
Parcours was wel anders, 96 tov 408 hoogtemeters. Maar ik vind het ook wel gewoon een goeie tijd voor Vingegaard.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard beter dan vorig jaar hier in de tijdrit (al stonden er toen betere tijdrijders aan de start), dus die wint de Tour met 3 kwartier voorsprong hoor
Zal wel enigszins met de handrem erop het middengedeelte hebben gefietstquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Parcours was wel anders, 96 tov 408 hoogtemeters. Maar ik vind het ook wel gewoon een goeie tijd voor Vingegaard.
De tijd dat hij dit kon flikken is nu echt wel voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |