bij elke haar is het...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat haar snor uittrekken..
edit ze begint met haar heksenkinhaar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
bij elke haar is het...
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Babette fluisterde net tegen Zoë iets, toen ze bij de spiegel stond
Iemand gehoord wat?
ja en wendie daar nog in tranen zienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Bah en dan met zo'n verheven kop door de loods lopen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Babette fluisterde net tegen Zoë iets, toen ze bij de spiegel stond
Iemand gehoord wat?
ja dat lijkt me vooral voor wendie ongemakkelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu gaat Babet kaarten met Wendy? Zou het niet op kunnen brengen
Waarom gaat Wendy n9iet wat anders doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het juist heel sterk dat Wendy wegliepquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei net nog even tegen Zoë dat ze het echt niet vind kunnen dat iemand wegloopt in een ruzie
Maarja.. zij kent Wendy toch? Ze weet toch wel dat Wendy minder goed uit haar woorden kan komen dan babette. Die lult je zo omver. Heel gemeen om nu over weglopen te vallen terwijl zij zuigt...
Hoop dat ze nooit psycholoog wordt, blegh
Ik ook niet, ik had gepastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik druk me niet duidelijk uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het juist heel sterk dat Wendy wegliep
als iemand belachelijk maakt hoe jij je bij iets voelt
heeft een gesprek geen enkele waarde meer
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik druk me niet duidelijk uit
Ik bedoel dat Babette Wendy kent, dus dat ze moet kunnen begrijpen dat Wendy anders reageert
en idd daar komt bij dat je gewoon recht hebt om weg te lopen. Zeker als iemand je zegt dat je gevoel raar is.
Wendy heeft het er ook moeilijk mee zo te zien en dan die arrogante kop van `Babette bah bahquote:
Mooie woordspeling hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als je de kleur hebt moet je bekennen
Ja ze ziet er uit of ze ieder ogenblik in snikken kan uitbarstenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, Wendy ziet er zo verdrietig uit.
ik hoop dat ze nooit clienten krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijn
ik zeg
ongeschikt
Echt he, ongeschikter krijg je ze niet!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijn
ik zeg
ongeschikt
en niet alleen bij Zoequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Petje af voor Babs, met zo'n stalen gezicht vol kunnen houden dat ze zich van niks bewust is en niks gedaan heeft na al die gesprekken waarin ze Wendy door het slijk haalt met Zoe.
Inderdaad, ik zei het van de week ook al, het is een beetje zonde.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
Gooi alsjeblieft die nep wimpers er af Wendy, heb je heel niet nodig
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop dat ze nooit clienten krijgt
wat een mens
misselijkmakend
Eens !quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
En zelfs al zou je van jezelf vinden dat je gelijk hebt en niets hebt gedaan (zoals babs nu doet) dan nog geef je toch je vriendin een knuffel en zegt haar dat je haar niet goed begrijpt , maar dat je het heel naar vindt om haar te zien huilen...
tenminste dat vind ik dus.
En anders kunnen wij zo referenties schrijven, wij hebben haar aan het "werk" gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!
Google vergeet niets!
Hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Petje af voor Babs, met zo'n stalen gezicht vol kunnen houden dat ze zich van niks bewust is en niks gedaan heeft na al die gesprekken waarin ze Wendy door het slijk haalt met Zoe.
ja als je je al kut voeltquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef Charmian het volgende:
En wat is die vreselijke muziek op de achtergrond?
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
En zelfs al zou je van jezelf vinden dat je gelijk hebt en niets hebt gedaan (zoals babs nu doet) dan nog geef je toch je vriendin een knuffel en zegt haar dat je haar niet goed begrijpt , maar dat je het heel naar vindt om haar te zien huilen...
tenminste dat vind ik dus.
Ze kijkt iig bijna trots?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
ik ga echt dingen die er niet zijn misschien
maar zit babs nu sneaky te gniffelen??
Als ze het zou menen wel, maar Bep meent er niets van, liegt er zelfs over dat ze haar ontloopt. Losmaken noemde ze het toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen..
Ik zou Wendy beetpakken en mijn nederige excuses aanbieden..
Mag nog niet, dit verhaallijntje moet uitgemolken worden van de Febo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze t vanavond nog uitpraten en Wendy sorry gaat zeggen en dat ze t niet goed begrepen heeft.
Dat zag ik dus ook, snel haar lach verbergen achter haar handquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
ja hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus ook, snel haar lach verbergen achter haar hand
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Babs en Wendy in gesprek op kamer 2
Deel 1: https://streamable.com/mt4t0u
Deel 2: https://streamable.com/ts8f0e
U bent geweldig!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Babs en Wendy in gesprek op kamer 2
Deel 1: https://streamable.com/mt4t0u
Deel 2: https://streamable.com/ts8f0e
@KinKiJanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Dat idee had ik een paar minuten geleden ook al, maar toen dacht/hoopte ik dat het toch soort iets van ongemakkelijkheid is waardoor ze een beetje dom zit te grinniken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Babs meet zichzelf een houding aan die zo misplaats is in deze situatie.quote:
Ik vind dat zo intens laagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eigenlijk kan je nu wel stellen dat de vriendschap tussen Babette en Wendy van de kant van Babette nep was.
En Wendy begrijpt er niks van.
Toen ik die andere tattoo op haar arm zag dacht ik dat er Joke de Vries stond ipv Joy de vivrequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe toepasselijk bij Bep dat vredesteken op haar pols
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kinkijan
ik durf het bijna niet te vragen
maar zag ik het goed?
Da's echt ziek (als het zo is)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat idee had ik een paar minute geleden ook al, maar toen dacht/hoopte ik dat het toch soort iets van ongemakkelijkheid is waardoor ze een beetje dom zit te grinniken.
Oh best kans dat ze zich echt niet zo goed voelt als ze doet overkomen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Babs meet zichzelf een houding aan die zo misplaats is in deze situatie.
Ook een vorm van onzekerheid, al zal zij dit nooit toegeven, want mevrouw weet alles al!!![]()
![]()
Ze glimlachte naar iemand die bij de keukendeur stondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Orgel Jokequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen ik die andere tattoo op haar arm zag dacht ik dat er Joke de Vries stond ipv Joy de vivre![]()
Yep, elk mens heeft gevoel...maar ik vraag me oprecht af wat Babette beweegt in haar doen en laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh best kans dat ze zich echt niet zo goed voelt als ze doet overkomen hoor
Babette heeft ook gevoel
En wie weet voelt ze zich gepasseerd doordat W niet aslles deelde over J. Zal allemaal best.
maar dan reageer je niet op deze manier.
Maar mijn sympathie ligt bij Wendy
heeft beppie ook weer lekker geregeld, niet zelf de stelling gooien voor 1000 maar het rupert laten doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:38 schreef Ebinas het volgende:
Imi en Rupi nu overleg.
Rupi vraagt of toch 750?
Imi zou dat doen omdat het gewoon kutmensen zijn en jouw kop staat op het spel
idd net als toen met die 500 voor een pruik van mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft beppie ook weer lekker geregeld, niet zelf de stelling gooien voor 1000 maar het rupert laten doen.
Ik heb er niet veel mee.. vind het een beetje muziek voor een zondagochtend.quote:
geniaal, dan krijg je datquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om de droger aan te zetten
maar vind dat Janet slecht scoort bij een IQ test
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om de droger aan te zetten
maar vind dat Janet slecht scoort bij een IQ test
nou jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?
Mss geen droger, maar het is niet ingewikkelder dan een wasmachine
Stream maar uitgezet ...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef Charmian het volgende:
En wat is die vreselijke muziek op de achtergrond?
Hij wast al bijna nooit z’n kleding en denk wat hij dan heel af en toe aan was heeft het misschien wel naar zijn moeder brengt. Zou er niet van staan te kijken.. zou goed kunnen dat hij niet eens een wasmachine heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?
Mss geen droger, maar het is niet ingewikkelder dan een wasmachine
Zou ook nog kunnen dat hij het wegbrengt idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wast al bijna nooit z’n kleding en denk wat hij dan heel af en toe aan was heeft het misschien wel naar zijn moeder brengt. Zou er niet van staan te kijken.. zou goed kunnen dat hij niet eens een wasmachine heeft.
nee snap ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee snap ik
ik zat hardop denkend te posten![]()
hij heeft nog nooit de was gedaan daar
Dat bamboe goedje wat hij heeft hoeft niet vaak in de was zegt hij altijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen dat hij het wegbrengt idd.
Of mss wel handwas of zo
In haar hometown Maastricht ligt een heel groot bekend woonwagenkamp Vinkenslag wijk waar brabbel prima tussen pastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!
Google vergeet niets!
Dat kan ik me echt nu niet meer voor stellen.quote:
Ik weet niet wanneer ze gaan stemmenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze vanavond nog stemmen? Anders gooi ik de streams uit. Kan dat uitgestreken smoelwerk van Babet niet meer zien en het trieste gezicht van Wendy, vreselijk
Bep vindt het wss een goed nr.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
sjennet vind het foute boel dat ze geen nigga mogen zeggen maar in de plaatjes zeggen ze het wel
brabbel: dat zenden ze toch niet uit
ik hoor deze muziek ook regelmatigquote:
Volgens mij gaat hij er op advies van imi 750 van maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Rupie is zijn 1000 euro aura aan het aanwakkeren
Money loves me
hij zei het net echtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij er op advies van imi 750 van maken.
Volgens imi zijn het kutmensen
Hij is dus niet zeker van zijn 8 stemmenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
uit coulance voor de mensen van de loods
en dan ga jij op groen(tegen Zoe)
nopequote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij is dus niet zeker van zijn 8 stemmen
rupi gaat zijn 800 euro aanwakkerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja potver, zucht wil het eik nog wel even meemaken.
Slinger ik ze maar weer even aan
Klopt, wordt net door ripi gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dacht 21.30 na de muziek.....nou soort van geluid dan pff
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
jeff op rood dacht ik
wendy
en dan Sas bern erik janet
verder??
De rest zal dan rood zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:36 schreef Ebinas het volgende:
Ze maakt hem duidelijk dat ze niet hoeft te stemmen, pas bij gelijke stand
Rupi zegt er 8 te hebben voor 1000 euro:
Marciano
Bep
Isaac
Imi
Moraima
Rupert
Jasper
Mirthe
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
Heeft Sas dat fototoestel eigenlijk wel gebruikt ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ripi![]()
![]()
hij ript het geld zo uit de pot![]()
IQ van 'n Kidneyboon?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Janet viel bij de IQ test door de mand
volgens Erik
Jappie ligt in bed??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:07 schreef woxxel het volgende:
Gaat babette straks nou hardlopen met jappie?
Nee echt kort na wat je net hebt terug gekeken zijn ze gaan kaartenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben ze opdracht gekregen om allemaal in de huiskamer te zijn ofzo?
Kan me niet voorstellen dat Wendy niet liever gewoon in bed ligt..
nee wel vakerquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ripi![]()
![]()
hij ript het geld zo uit de pot![]()
Ripi (ik houd hem er even in) wil sieradenquote:
Ja I know, ik hoorde Mora het vragen... maar nu ruim een half uur later kijkt Wendy nog steeds alsof ze elk moment kan gaan huilen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee echt kort na wat je net hebt terug gekeken zijn ze gaan kaarten
Mora vroeg het
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja I know, ik hoorde Mora het vragen... maar nu ruim een half uur later kijkt Wendy nog steeds alsof ze elk moment kan gaan huilen...
Denk ook dat ze lachte naar degenen die langs liepenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kinkijan
ik durf het bijna niet te vragen
maar zag ik het goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik kan er niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Nu Babs water halen voor Mora?
Beter haalt ze water voor Wendy...
Ja of maar 10 zelfs .... echt iets wat een hoop geld kost als je veel wilt maken .. Maar in UTO erg popuie voor de bezoekersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wel vaker
maar er zitten maar 20 foto's op zo'n rolletje???
Misschien kan Babs een jasje van schapenwol kopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ripi (ik houd hem er even in) wil sieraden
Bep een leren jas
De rest weet ik niet alles voor hebbedingen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook dat ze lachte naar degenen die langs liepenthnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
ik heb er buikpijn vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen
om er naar te kijken
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen
om er naar te kijken
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kan Babs een jasje van schapenwol kopen?
ik luister maar naar Ripi's betoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zit maar op 2 en richt me vooral daarop zodat ik 1 alleen wazig zie.
Heb je hem weleens normaal horen praten danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
ripi wil een smoking met handschoentje erbij
wat praat hij super overdreven
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Get it, get it...
jasje van schapenwol...
![]()
wolfs in schaapkleren...
vind het nu wel heel erg dik erboven op liggen hoe hij praatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb je hem weleens normaal horen praten dan
Ja ik ook en zo de tijd doorkomen tot de stemming.quote:
Het is een slang in zijn gedrag en in zijn spraak. Nog ff en hij gaat sissen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind het nu wel heel erg dik erboven op liggen hoe hij praat
De merel wil wel de boventoon voerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik schakel ook maar even... te pijnlijk...
hoor vogeltjes, dat is leuk
maar dan de stem van Eunice... pff....
stemmen ronselenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:16 schreef lojanda het volgende:
Duidelijk dat Rupert iets nodig heeft van Eunice.. nog nooit heeft hij zolang met haar gesproken..
Jeffquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:17 schreef lojanda het volgende:
Duidelijk wel wie nu de muziek heeft gekozen
denk net zoveel als marcio zijn tattoo apparaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
Heeft Sas dat fototoestel eigenlijk wel gebruikt ?
heeft ze al paar keer gebruiktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk net zoveel als marcio zijn tattoo apparaat
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:19 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze nu echt met drieën aan het uitrekenen hoeveel 16 x 800 is?
COSquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ondanks dat Mora naar Wendy luisterde... heeft Mora het nu wel erg gezellig weer met Babs
Wie is daar eigenlijk nog die Wendy steunt?
En dat moeten dan de slimmeriken zijn.. nouja behalve Zoë dan die er ook rondloopt en wijselijk haar mond maar houdtquote:
je kunt niet verwachten dat mensen en masse babs laten vallen in de loodsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ondanks dat Mora naar Wendy luisterde... heeft Mora het nu wel erg gezellig weer met Babs
Hoop dat Wendy later een keer bijleest en ziet dat wij alles zien en haar een tof wijf vinden!quote:
i know i knowquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet verwachten dat mensen en masse babs laten vallen in de loods
om iets wat ze met Wendy heeft
Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:24 schreef lojanda het volgende:
Jeff neemt nog maar een biertje.. is van wat ik tot nu gezien heb al zijn zesde
Zeker kan dat.. dat blijkt welquote:
jeff, mirthe en ik denk ook wel jappie, misschien erik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ja en? is hij vervelend? dronken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:24 schreef lojanda het volgende:
Dan komen ze nog een paar vingers tekortquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:19 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze nu echt met drieën aan het uitrekenen hoeveel 16 x 800 is?
Jeffquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know i know
maar even los van dit... Babs was haar vriendin
maar wie steunt Wendy verder? Jappie een beetje,,,
Jeffquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know i know
maar even los van dit... Babs was haar vriendin
maar wie steunt Wendy verder? Jappie een beetje,,,
Is Jeff ook gestopt met roken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
jong koppie zonder sjekbek
[ afbeelding ]
Hij kan er ook zelf 1 pakken en zeggen: Als het geld toch op moetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
bern: Kijken of er nog gele kaarten gaan vallen
top instelling
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en? is hij vervelend? dronken?
Zegt dat iemand dan??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en? is hij vervelend? dronken?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:27 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Jeff elk moment kan gaan banjeren
Het duurde ff voor ze het goed haddenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komen ze nog een paar vingers tekort
Bovenlip foetsiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
jong koppie zonder sjekbek
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij stond een minuut geleden nog te roken.quote:
Esther telde ook altijd hoeveel biertjes J W dronkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:24 schreef lojanda het volgende:
Worden zo weer leuke streamsquote:
Zoe struikelt over de eerste de beste stapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:29 schreef Ebinas het volgende:
Jeff zegt tegen Zoe: denk even 10 stappen verder, het is begonnen
Zou me niets verbazen.. denk dat dit deze maand meerdere keren is gebeurd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
isaac zegt dat zoe miss is ingefluisterd?
dat ze nu ineens 800 teveel vindt...
ik weet wel zeker dat Jeff zijn mond open doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
zullen we gokken dat dat stemmen zo weer een wassen neus is en niemand zich uitspreekt?
En nu ben ik Estherquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther telde ook altijd hoeveel biertjes J W dronk
ja inderdaad pffquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:32 schreef Ebinas het volgende:
Zo zeg wat is die Rupi een geldwolf.
Flikker die spirituele boeken ook maar weg, je hebt het nog niet begrepen
ik hoop tquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat Jeff zijn mond open doet
geen anderequote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Rupie gaat geen stelling meer gooien, de mensen die er tegen zijn staan altijd als eerst boven om te bestellen.
Geen stelling?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Rupie gaat geen stelling meer gooien, de mensen die er tegen zijn staan altijd als eerst boven om te bestellen.
Geen of geen andere, ik kan het ook verkeerd hebben gehoord, Rupie praat onverstaanbaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen andere
als ik het goed heb gehoord![]()
800 thats it
slaat ook echt nergens op. Ik zou zo gewoon een gele kaart pakken en zeggen, het maakt jullie allemaal niets uit hoeveel er uit de pot gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:30 schreef Monique___ het volgende:
ruppi op zijn pik getrapt dat 800 veel is volgens zowie....
Ik hoorde het blijkbaar niet goed, mea culpaquote:
da's mooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het blijkbaar niet goed, mea culpa
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
aah de sieraden zouden ze belasting over moeten betalen als ze die zouden kopen daar
begreep vanmiddag dat ze alleen bij de kleding geen belasting hoefden te betalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
aah de sieraden zouden ze belasting over moeten betalen als ze die zouden kopen daar
nee ze zien het dan als prijsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.
Daarna heb ik dat nog een keer gehoord.
Zullen ze als bedrijf btw vrij kopen?
Denk het wel.
En als het persoonlijk eigendom wordt is het aftikken
aar er hebben al meerdere sieraden gekocht.. Jeff Jasper Ima Rupertquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.
Daarna heb ik dat nog een keer gehoord.
Zullen ze als bedrijf btw vrij kopen?
Denk het wel.
En als het persoonlijk eigendom wordt is het aftikken
Ach so, ja dat klinkt logischquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze zien het dan als prijs
(gewonnen iets) en dan moet je kansspelbelasting betalen
Jeff zou een ander eens moeten laten banjerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zit te broeden op iets lijkt het wel
Ik hoop het en niet zo'n tamme stemming van binnen 1 min erdoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
Hij zit al op de VIP plek voor het spektakel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |