bij elke haar is het...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat haar snor uittrekken..
edit ze begint met haar heksenkinhaar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
bij elke haar is het...
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
wel 'n peuk
niet 'n peuk
neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Babette fluisterde net tegen Zoë iets, toen ze bij de spiegel stond
Iemand gehoord wat?
ja en wendie daar nog in tranen zienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Bah en dan met zo'n verheven kop door de loods lopen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Babette fluisterde net tegen Zoë iets, toen ze bij de spiegel stond
Iemand gehoord wat?
ja dat lijkt me vooral voor wendie ongemakkelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu gaat Babet kaarten met Wendy? Zou het niet op kunnen brengen
Waarom gaat Wendy n9iet wat anders doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het juist heel sterk dat Wendy wegliepquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei net nog even tegen Zoë dat ze het echt niet vind kunnen dat iemand wegloopt in een ruzie
Maarja.. zij kent Wendy toch? Ze weet toch wel dat Wendy minder goed uit haar woorden kan komen dan babette. Die lult je zo omver. Heel gemeen om nu over weglopen te vallen terwijl zij zuigt...
Hoop dat ze nooit psycholoog wordt, blegh
Ik ook niet, ik had gepastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik druk me niet duidelijk uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het juist heel sterk dat Wendy wegliep
als iemand belachelijk maakt hoe jij je bij iets voelt
heeft een gesprek geen enkele waarde meer
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik druk me niet duidelijk uit
Ik bedoel dat Babette Wendy kent, dus dat ze moet kunnen begrijpen dat Wendy anders reageert
en idd daar komt bij dat je gewoon recht hebt om weg te lopen. Zeker als iemand je zegt dat je gevoel raar is.
Wendy heeft het er ook moeilijk mee zo te zien en dan die arrogante kop van `Babette bah bahquote:
Mooie woordspeling hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als je de kleur hebt moet je bekennen
Ja ze ziet er uit of ze ieder ogenblik in snikken kan uitbarstenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, Wendy ziet er zo verdrietig uit.
ik hoop dat ze nooit clienten krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijn
ik zeg
ongeschikt
Echt he, ongeschikter krijg je ze niet!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijn
ik zeg
ongeschikt
en niet alleen bij Zoequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Petje af voor Babs, met zo'n stalen gezicht vol kunnen houden dat ze zich van niks bewust is en niks gedaan heeft na al die gesprekken waarin ze Wendy door het slijk haalt met Zoe.
Inderdaad, ik zei het van de week ook al, het is een beetje zonde.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
Gooi alsjeblieft die nep wimpers er af Wendy, heb je heel niet nodig
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop dat ze nooit clienten krijgt
wat een mens
misselijkmakend
Eens !quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
En zelfs al zou je van jezelf vinden dat je gelijk hebt en niets hebt gedaan (zoals babs nu doet) dan nog geef je toch je vriendin een knuffel en zegt haar dat je haar niet goed begrijpt , maar dat je het heel naar vindt om haar te zien huilen...
tenminste dat vind ik dus.
En anders kunnen wij zo referenties schrijven, wij hebben haar aan het "werk" gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!
Google vergeet niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |