Ik heb er niet veel mee.. vind het een beetje muziek voor een zondagochtend.quote:
geniaal, dan krijg je datquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om de droger aan te zetten
maar vind dat Janet slecht scoort bij een IQ test
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om de droger aan te zetten
maar vind dat Janet slecht scoort bij een IQ test
nou jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?
Mss geen droger, maar het is niet ingewikkelder dan een wasmachine
Stream maar uitgezet ...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef Charmian het volgende:
En wat is die vreselijke muziek op de achtergrond?
Hij wast al bijna nooit z’n kleding en denk wat hij dan heel af en toe aan was heeft het misschien wel naar zijn moeder brengt. Zou er niet van staan te kijken.. zou goed kunnen dat hij niet eens een wasmachine heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe doet hij zijn was thuis vraag ik me af dan?
Mss geen droger, maar het is niet ingewikkelder dan een wasmachine
Zou ook nog kunnen dat hij het wegbrengt idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wast al bijna nooit z’n kleding en denk wat hij dan heel af en toe aan was heeft het misschien wel naar zijn moeder brengt. Zou er niet van staan te kijken.. zou goed kunnen dat hij niet eens een wasmachine heeft.
nee snap ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee snap ik
ik zat hardop denkend te posten![]()
hij heeft nog nooit de was gedaan daar
Dat bamboe goedje wat hij heeft hoeft niet vaak in de was zegt hij altijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen dat hij het wegbrengt idd.
Of mss wel handwas of zo
In haar hometown Maastricht ligt een heel groot bekend woonwagenkamp Vinkenslag wijk waar brabbel prima tussen pastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het is eerder gezegd hier, maar deze dame gaat het niet maken in de buitenwereld als psychologe!!
Google vergeet niets!
Dat kan ik me echt nu niet meer voor stellen.quote:
Ik weet niet wanneer ze gaan stemmenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze vanavond nog stemmen? Anders gooi ik de streams uit. Kan dat uitgestreken smoelwerk van Babet niet meer zien en het trieste gezicht van Wendy, vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |