Dat was echt KUTquote:
Conference Leaguequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Roma speelde vorig seizoen toch ook in een finale?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Roma speelde vorig seizoen toch ook in een finale?
quote:
Boekarest > Budapestquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Lekker sfeertje hoor in dat stadion. Wat een trip ook. Budapest.
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finalequote:
Zijn probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finale
Ocampos nu. Ajax zorgt wel voor spelers op EL finale niveau.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar ging hij al af als een gieter in de achtste finale
Daar was ik bijquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Zorro het volgende:
In dit stadion is Nederland uiteindelijk van Frank de Boer verlost.
Topstadion
Wat is je eindoordeel over Rulli?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Driekwart Amsterdam voelde zich te goed voor hem.
Bij zijn ontslag?quote:
Ik heb eerlijk gezegd heel weinig Ajax gekeken afgelopen half jaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Roelie beter dan Pasveer?
teletekstsupporterquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd heel weinig Ajax gekeken afgelopen half jaar
Die was niet best tegen Twente zegquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pasveer zat nog achter Zoet, dus dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerdquote:
Crewbash, ban.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerd
Het valt me nog mee dat we niet een klassieke Rulli-blunder hebben meegemaakt. Wellicht dat hij iets beter oogt als het team coherenter is, maar het is geen puntenpakker.quote:
Op naar het FB topic!quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek voor sked. hij heeft mij mijn laatste 2 bans aangesmeerd
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij blijft een onrustige keeper, denk dat een goede verdediging dat niet oplost.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat we niet een klassieke Rulli-blunder hebben meegemaakt. Wellicht dat hij iets beter oogt als het team coherenter is, maar het is geen puntenpakker.
Zonder verstandelijke beperking ja.quote:
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?quote:
Kieft niet, die vindt het slecht en wordt er moe van.quote:
Oh, klopt hoor. Villarreal v Osasuna 1-2 uit 2021/22 moet je eens opzoeken. Niets aan het handje, toch een Rulli-blunder. Heerlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij blijft een onrustige keeper, denk dat een goede verdediging dat niet oplost.
@Nattekatquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?
@ChevyCapricequote:Op woensdag 31 mei 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Verstappen hem weer niet voorbij gelaten?
Had je dat niet tegen de scouts kunnen zeggen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, klopt hoor. Villarreal v Osasuna 1-2 uit 2021/22 moet je eens opzoeken. Niets aan het handje, toch een Rulli-blunder. Heerlijk.
Toch van een zeldzame genantheidquote:
Rulli heeft een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had je dat niet tegen de scouts kunnen zeggen?
Wijnaldum telt nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch een stukje vlaggetje in deze finale dus!
Bruma was wel sympathiek anderhalve week terufquote:
Oh die is ook ingevallen?quote:
quote:
Classic onzichtbaar welquote:
Vooral de blik van het publiek elke keer die het ook stuitend vondenquote:
Brainport Eindhovenquote:
Van alle PSV-huldigingen is dit het moment dat ik me het allerbest herinnerquote:
Eensquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van alle PSV-huldigingen is dit het moment dat ik me het allerbest herinner
Ik kijk daar niet naar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Welke Ajax-huldiging herinneren jullie het beste?
Deze is pijnlijker dan ik me kan herinnerenquote:
Dat die schaal van de bus mieterde.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Welke Ajax-huldiging (eredivisie) herinneren jullie het beste?
Die 30e denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Van Gaal, "de beste van Rotterdam."quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
de serero huldigingquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Van Gaal, "de beste van Rotterdam."
En Halsema op het podium.
Laten we dat maar niet doenquote:
Kijken of ze dit in toom kunnen houden.quote:
Dat is wel 1 meer dan zijn broer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft een wedstrijd in zijn carrière fantastisch gespeeld
Heeft hij een broerquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel 1 meer dan zijn broer.
Ook daarom juichen we voor Sevillaquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat het voor Ajax gunstig is dat Roma dit wint, maar wat een kutelftal is dat toch
Die heeft nog bij Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda gespeeld.quote:
Wij zijn vrienden.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ook daarom juichen we voor Sevilla
Rondje voorronde is nooit iemand slechter van geworden.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat het voor Ajax gunstig is dat Roma dit wint, maar wat een kutelftal is dat toch
Nee joh. Je bent in de war met Gudelj. Matic was alleen in de EL finale tegen Ajax goed.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda gespeeld.
Yup, hoeveel finales heeft ie eigenlijk verlorenquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef Caland het volgende:
Dit gaat Mourinho natuurlijk gewoon winnen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uro%C5%A1_Mati%C4%87quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh. Je bent in de war met Gudelj. Matic was alleen in de EL finale tegen Ajax goed.
En nog lekker weer in het Oostblok en Zuid-Europaquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rondje voorronde is nooit iemand slechter van geworden.
Toen ze speciaal voor de huldiging een vliegtuig laag over de Bijlmer lieten vliegen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
Dan moeten ze dit weekend ook nog winnen. Als Roma de EL wint gaan ze natuurlijk dronken van de proseccoquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Ajax hoeft geen voorronde te ballen als Roma hier wint?
Dan hoop ik zeker dat Sevilla wint!
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze speciaal voor de huldiging een vliegtuig laag over de Bijlmer lieten vliegen.
Is het seizoen toch nog geslaagd!quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Ajax hoeft geen voorronde te ballen als Roma hier wint?
Dan hoop ik zeker dat Sevilla wint!
Er moeten morgen nog mensen werken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:25 schreef Nober het volgende:
Waarom begint de finale eigenlijk niet om 22:00?
Differdange en Trencin zijn het hiermee eensquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rondje voorronde is nooit iemand slechter van geworden.
El Al el Alquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze speciaal voor de huldiging een vliegtuig laag over de Bijlmer lieten vliegen.
Rosenborg ook. Wel vetste trip ooit.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Differdange en Trencin zijn het hiermee eens
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
El Al el Al
Ze landen overal
Ze storten neer op de bijlmermeer
Museumplein 30e landstitel. Genotquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Museumplein 30e landstitel. Genot
quote:
Zouden ze hier ook gaan aftellenquote:
Straks mis je de penalsquote:
Sevilla en AS Romaquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaan de penals nemen denken jullie?
De spelers denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ow ja, die neemt natuurlijk een penalty.quote:
Roma en Sevilla lijkt me het meest voor de hand liggendquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Roma en Sevilla lijkt me het meest voor de hand liggend
Ik moet ook niet zo;n lange zin typen waar ik dan eerst 20 verbeteringen moet doen voordat ik op "invoeren" kan klikken.quote:
69quote:
Ook een manier om onder het nemen van een pingel uit te komenquote:
Achja, het had ook zo kunnen zijn als bij het hockey tegen België in Tokio.quote:
Nou het is alsof het al de halve dag duurt, maar dat is niet echt zo hoor.quote:
Geen mention?quote:
Staat toch in de boeken voor deze finale nu.quote:
Da's de vermaarde Poolse geweldenaar van het WK 1982.quote:
'74quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's de vermaarde Poolse geweldenaar van het WK 1982.![]()
![]()
Ook, maar 1982 heb ik wel bewust meegemaakt.quote:
Overuren wel declareren!quote:
Die speelt Zelda.quote:
Topscorer op een WK leek me wat relevanterquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook, maar 1982 heb ik wel bewust meegemaakt.
Nee we proberen het met AC/DC deze keerquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen we het volgens het ABBA-principe?
Al besproken.quote:
Het DIONMIA-principe.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Objection.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Topscorer op een WK leek me wat relevanter
Nee, de Aziatische methode.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lijkt mij een goede penaltystopper ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |